Gå til innhold

Høydeforskjell 37 cm

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på date med en mann som er 2 meter høy. Jeg liker høye menn altså, men vi har altså en høydeforskjell på 37 cm. Jeg føler meg jo som en liten hobbit ved siden av han. 

Har dere typ en øvre grense for høydeforskjell? 

Anonymkode: 2cd0c...210

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, er 170, men har aldri datet en høy mann. 

Anonymkode: 10e9e...6b6

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg elsker veldig høye menn.

Anonymkode: 1a539...dfe

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er jo supert. Utrolig hvor mange spennende stillinger det finnes om han klarer å løfte deg 😘

Anonymkode: 45c8c...5eb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 158 og mannen min er 187.. er litt høydeforskjell, gjør ingenting. 😊 Tenkte ikke over det før jeg begynte p merke det i nakken da vi kysset og sånt..

Anonymkode: 6bf25...cba

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 168 og har funnet en på 193. Liker det veldig godt😁

Anonymkode: 0b097...fee

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Om du liker ham ellers er vel høyden bare en bagatell? Min samboer er 30 cm høyere enn meg, aldri tenkt over at det er noe problem engang.

Anonymkode: 46942...ce8

AnonymBruker
Skrevet

Etter hvert får han problemer med rygg, muskler og ledd i den store kroppen. Da må du bære og gjøre alt med unger og hus.

Anonymkode: 075b5...fc4

AnonymBruker
Skrevet

Ja, Staten har innført maksimum høydeforskjell på 36 cm, dessverre

Anonymkode: c4de7...503

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser utrolig dumt ut, synes jeg 😅 men hver sin smak. Er 160 selv, liker menn på 180 best

Anonymkode: b2612...7ee

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 163 cm, mannen er 2 m. Helt supert det ❤️

Anonymkode: 317be...ede

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 175 og min x var 205.. 
Elsket det, og savner akkurat den delen av oss :) 

Anonymkode: 5923f...8be

AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har vært på date med en mann som er 2 meter høy. Jeg liker høye menn altså, men vi har altså en høydeforskjell på 37 cm. Jeg føler meg jo som en liten hobbit ved siden av han. 

Har dere typ en øvre grense for høydeforskjell? 

Anonymkode: 2cd0c...210

Nei. Jeg kommer ikke til å la drømmemannen gå på grunn av høyden, spiller ingen rolle om han er 160 eller 210. Er han min drømmemann så kommer jeg til å kjempe for han. Høyde er bare sånn overfladiske greier som man ikke får gjort noe med. Det viktigste er at man trives sammen og har det fint sammen! ❤️ 

Når det er sagt, så var jeg med en på 202 en gang og det var veldig klumsete. 😂 Tror det er noe man blir vant til, men de få gangene vi møtes.. haha 😂 

Anonymkode: 6dae2...1ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 160 og mannen er 190. Fungerer fint det ☺️ Jeg har tidligere datet menn mellom 189 og 200 cm og det har fungert helt fint unntatt at mennene måtte bøye seg litt ekstra og jeg måtte opp på tærne. Seksuelt sett har det vært best kompatibilitet med de rundt 170-180. Viktigste r at mannen er snill og hyggelig, samt at dere har god kjemi.  

Anonymkode: 37c31...99a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en del menn som har vært rundt 30 cm høyere, og må si jeg trives mye bedre med kjæresten nå som er knapt 10cm høyere enn meg.

Har aldri hatt noe krav eller preferanser egentlig, men det er mye mer behagelig klemme og kysse på noen når man slipper kink i nakken, og jeg synes det er bedre ligge i skje med noen som er nærmere min egen høyde. I tillegg er det lettere ha sex i dusjen når han ikke er 30cm høyere :hihi:

Anonymkode: bf7a2...a2f

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette 

Perelandra, mod. 

Skrevet

Menn som er mer enn 20 cm høyere synes jeg nok blir vel høye. Det blir jo så man må stå på tå og ikke passer inn i armkroken 😄 Har ikke opplevd det så ofte da, siden jeg er 175 selv 😁 Mannen er 195 cm, det er ganske passe 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...