AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:11 #121 Skrevet torsdag kl. 20:11 Ljunk? Hva faen? Anonymkode: 98c6e...f1e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:42 #122 Skrevet torsdag kl. 21:42 En liten runk som avslutning blir som en del av massasjen, er ikke det samme som sexkjøp og bør ikke hauses opp. Uten denne "ekstra massasjen" ville mange studio gått konkurs. Anonymkode: 453f7...f4d 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:49 #123 Skrevet torsdag kl. 21:49 Nei, det er ikke greit i vårt forhold at noen av oss kjøper seksuelle tjenester. Jeg selv får jevnlige massasjer (både av kvinnelige og mannlige massører), men det er pga muskelknuter, ikke erotisk massasje. Erotisk massasje gir vi kun til hverandre. Anonymkode: 7b9dc...0a1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:55 #124 Skrevet torsdag kl. 21:55 Dette hadde jeg ALDRI ALDRI ALDRI akseptert, og det hadde vært så totalt grenseoverskridende at jeg uten tvil hadde sett meg nødt til å gå på dagen! Hadde ikke gitt noen second chance. Beklager TS, men dette er definitivt grov utroskap i mine øyne. Kom deg vekk. Anonymkode: dad8a...59c 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:18 #125 Skrevet torsdag kl. 23:18 Selvfølgelig hadde jeg ikke godtatt at samboeren kjøpte seg seksuelle tjenester. Jeg hadde heller ikke godtatt at han fikk dem gratis av andre. Jeg forventer at voksne, oppgående mennesker klarer å finne andre aktiviteter som gjør dem lykkelig. Anonymkode: 13343...b01 2
AnonymBruker Skrevet i går, 11:20 #126 Skrevet i går, 11:20 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Selvfølgelig hadde jeg ikke godtatt at samboeren kjøpte seg seksuelle tjenester. Jeg hadde heller ikke godtatt at han fikk dem gratis av andre. Jeg forventer at voksne, oppgående mennesker klarer å finne andre aktiviteter som gjør dem lykkelig. Anonymkode: 13343...b01 Men hvorfor vil du eie partnerens kjønnsorgan? Hvs galt er det i at f.eks en kompis gir ham en runk nå og da? Hva ER dette forferdelige med dette??? Anonymkode: 5d785...1fa
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #127 Skrevet 21 timer siden Om kona ville syntes det var greit at jeg kjøpte seksuelle tjenester av en hore? Neppe. Anonymkode: 4fd89...f13 1 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #128 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men hvorfor vil du eie partnerens kjønnsorgan? Hvs galt er det i at f.eks en kompis gir ham en runk nå og da? Hva ER dette forferdelige med dette??? Anonymkode: 5d785...1fa Du står fritt til å være i et åpent forhold, men du kan ikke tvinge andre til å leve sånn. Faktisk, vi som har levd i ordentlig åpne forhold synes sånne holdninger som ikke respekterer monogame forhold er latterlige. Ting skal jo skje med samtykke. Anonymkode: 7b9dc...0a1 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #129 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du står fritt til å være i et åpent forhold, men du kan ikke tvinge andre til å leve sånn. Faktisk, vi som har levd i ordentlig åpne forhold synes sånne holdninger som ikke respekterer monogame forhold er latterlige. Ting skal jo skje med samtykke. Anonymkode: 7b9dc...0a1 Jeg får altså ikke svar på hva som er så grusomt med dette. På hvilken måte kan en runk av en kompis skade noe som helst annet enn eiertrangen til partneren? Anonymkode: 5d785...1fa
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #130 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men hvorfor vil du eie partnerens kjønnsorgan? Hvs galt er det i at f.eks en kompis gir ham en runk nå og da? Hva ER dette forferdelige med dette??? Anonymkode: 5d785...1fa Eie parternes kjønnorgan? Ser du slik på det kan du ikke ha en partner i utgangspunktet. For du eier ingen på noen som helst måte, så da står personen fritt til å være med akkurat hvem man vil på hvilken måte man vil. Og da utgår forhold mellom to personer ut fra din logikk. Jeg ser derimot helt annerledes på det, og ønsker å være fullt og helt i forholdet med bare samboeren min, og han vil heller ikke dele meg med noen andre. Anonymkode: 13343...b01 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #131 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg får altså ikke svar på hva som er så grusomt med dette. På hvilken måte kan en runk av en kompis skade noe som helst annet enn eiertrangen til partneren? Anonymkode: 5d785...1fa Det er jo ikke en kompis, men en fattig kvinne som må bruke tida si på å ta på menns kropper, og i verste fall kjønnsorganene deres, mot betaling. Det er et ekkelt menneskesyn, på linje med å kjøpe sex. Anonymkode: ee0e5...66c 1
Adrenalina1 Skrevet 21 timer siden #132 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 20.25): Her var det jaggu mange pripne damer.. Dere skal bestemme 100% over mennene deres, ikke unne dem noe utenfor deres kontroll. Anonymkode: 042f5...857 Hvis disse mennene ikke klarer å holde pikken i buksa utenfor hjemmet,får de jaggu meg holde seg single. Har faen ikke noe med prippenhet å gjøre. Hadde du akseptert at dama di oppførte seg slik? Blir kvalm av slike holdninger som du utviser. 🤢 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #133 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo ikke en kompis, men en fattig kvinne som må bruke tida si på å ta på menns kropper, og i verste fall kjønnsorganene deres, mot betaling. Det er et ekkelt menneskesyn, på linje med å kjøpe sex. Anonymkode: ee0e5...66c Kompisen kom inn i mitt tilsvar til innlegg 125. Der er ikke den fattige kvinnen et tema lengre siden folk skal ha runkingen til å handle om prostitusjon, og at det er dét som er det fæle oppi dette. Litt sånn som ditt innlegg her. Anonymkode: 5d785...1fa
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #134 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg får altså ikke svar på hva som er så grusomt med dette. På hvilken måte kan en runk av en kompis skade noe som helst annet enn eiertrangen til partneren? Anonymkode: 5d785...1fa Kall det hva du vil. Du kan ikke tvinge folk til å ha et åpent forhold. Anonymkode: 7b9dc...0a1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #135 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg får altså ikke svar på hva som er så grusomt med dette. På hvilken måte kan en runk av en kompis skade noe som helst annet enn eiertrangen til partneren? Anonymkode: 5d785...1fa Stedet du skiller deg fra de aller fleste andre her er der du betrakter et ønske om monogami som eiesyke. Jeg, som for øvrig er en gift mann, ønsker et monogamt forhold til kona. Det er en viktig dimensjon ved forholdet vårt. Klart hun kan fantasere som hun selv ønsker, men vårt faktiske liv - seksuelt og romantisk - begrenser seg til oss to. Det for meg handler om kjærlighet, det er en naturlig konsekvens av at vi har valgt hverandre og kun hverandre, og den følelsen og det ønsket deler også kona. Den følelsen av at vi har øyne for hverandre, og ikke andre, ville skades dersom jeg fikk en runk av en kompis (noe jeg heller ikke har noen verdens ønske om). Ingen av oss oppfatter det som et utslag av «eiertrang». Du kan godt oppfatte det annerledes, men den ordningen kona og jeg har er utgangspunktet i romantiske forhold og annet må avtales og være noe man er to om. Det vet du også. Synes du det er en uting er det nok mer fornuftig å prøve å finne seg en partner som heller ikke ønsker monogami fremfor f.eks. å fornekte at flertallet er monogame. Anonymkode: 051b5...855 3
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #136 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Stedet du skiller deg fra de aller fleste andre her er der du betrakter et ønske om monogami som eiesyke. Jeg, som for øvrig er en gift mann, ønsker et monogamt forhold til kona. Det er en viktig dimensjon ved forholdet vårt. Klart hun kan fantasere som hun selv ønsker, men vårt faktiske liv - seksuelt og romantisk - begrenser seg til oss to. Det for meg handler om kjærlighet, det er en naturlig konsekvens av at vi har valgt hverandre og kun hverandre, og den følelsen og det ønsket deler også kona. Den følelsen av at vi har øyne for hverandre, og ikke andre, ville skades dersom jeg fikk en runk av en kompis (noe jeg heller ikke har noen verdens ønske om). Ingen av oss oppfatter det som et utslag av «eiertrang». Du kan godt oppfatte det annerledes, men den ordningen kona og jeg har er utgangspunktet i romantiske forhold og annet må avtales og være noe man er to om. Det vet du også. Synes du det er en uting er det nok mer fornuftig å prøve å finne seg en partner som heller ikke ønsker monogami fremfor f.eks. å fornekte at flertallet er monogame. Anonymkode: 051b5...855 Et sjeldent svært godt og reflektert svar. Anonymkode: 5d785...1fa
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #137 Skrevet 16 timer siden Det er ufint å benytte seg av kjøpedamer når man er i fast forhold. Se for deg hvis kona di gjorde det samme. Anonymkode: 29502...446
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #138 Skrevet 14 timer siden Adrenalina1 skrev (6 timer siden): Hvis disse mennene ikke klarer å holde pikken i buksa utenfor hjemmet,får de jaggu meg holde seg single. Har faen ikke noe med prippenhet å gjøre. Hadde du akseptert at dama di oppførte seg slik? Blir kvalm av slike holdninger som du utviser. 🤢 Enig. Dere samtlige menn er noen ekle dyr som ikke greier annet enn å løpe rundt med den stå kuken deres i håp om å få putte den inn i neste hull. Der dere svetter og peiser på for å oppnå hva da ? Ingen verdens ting. Dere samtlige menn har null respekt for hverken dere selv eller kvinner. Jeg tror faktisk at samtlige av dere med dette synet har en annen form for legning dere ikke helt har funnet ut av. Men inntil det- Er dere noen forbanna griser som burde fått arbeid som kastrat-sangere! Anonymkode: 90960...3fc
homber Skrevet 14 timer siden #139 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enig. Dere samtlige menn er noen ekle dyr som ikke greier annet enn å løpe rundt med den stå kuken deres i håp om å få putte den inn i neste hull. Der dere svetter og peiser på for å oppnå hva da ? Ingen verdens ting. Dere samtlige menn har null respekt for hverken dere selv eller kvinner. Jeg tror faktisk at samtlige av dere med dette synet har en annen form for legning dere ikke helt har funnet ut av. Men inntil det- Er dere noen forbanna griser som burde fått arbeid som kastrat-sangere! Anonymkode: 90960...3fc 🤣
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #140 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 19.18): Tenker om han tar massasje 60 min, hadde du akseptert om kun 57 av dem hadde gått til massasje, med de siste 3 min til en lykkelig ljunk som avslutning? Eller hadde du sett på det som utroskap? Hvis så, ville du kunne tilgitt ham? Hva om det gjør mannen mer lykkelig, slik at han blir en bedre mann og enklere å ha med å gjøre i dagliglivet? Anonymkode: e480c...81d For en teit tråd! Anonymkode: 521e4...c62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå