AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:47 #141 Skrevet fredag kl. 21:47 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men hvorfor vil du eie partnerens kjønnsorgan? Hvs galt er det i at f.eks en kompis gir ham en runk nå og da? Hva ER dette forferdelige med dette??? Anonymkode: 5d785...1fa Kompis?? Nå mistet jeg helt tro på menneskeheten og dets forbindelser. «hei jeg er så kåt i dag at jeg stikker til Ola Normann og får pikken min dratt» (?) Hallo? Er det noen her??? 🙄 Anonymkode: 90960...3fc 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:44 #142 Skrevet i går, 11:44 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kompis?? Nå mistet jeg helt tro på menneskeheten og dets forbindelser. «hei jeg er så kåt i dag at jeg stikker til Ola Normann og får pikken min dratt» (?) Hallo? Er det noen her??? 🙄 Anonymkode: 90960...3fc Tror ikke det er slik en skal se på det om en skal forstå det. Anonymkode: 5d785...1fa
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #143 Skrevet 22 timer siden Jeg tenker dette er kun snakk om teknikk. Kun en hånd til en profesjonell som utfører en handling som kroppen har godt av. Ingen følelser, ingen kyssing, ingen kjønnsorganer i berøring, ingen begjær. Kun massasjeteknikk med avslappende utfall. Absolutt ikke utroskap. Anonymkode: f222c...6cf
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #144 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 9.10.2025 den 13.16): Min gjorde det. Satt her med barn og bonusbarn mens han har vært og fått seg happy endings, kjøpt sex så fort han har anledning, brukt pausene på jobb til å benytte seg av mulighetene… kvalmt. Du vet ikke hva du har vært med på før du vet det. Det går opp et enormt lys. Og de vil alltid unnskylde seg etter de blir tatt. De vil gjøre alt for deg! Men de er fortatt like respektløse og tenker kun på seg selv. Fysj! Anonymkode: 90960...3fc Hvordan oppdaget du det? for et mareritt!! Anonymkode: cf925...c90 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #145 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvordan oppdaget du det? for et mareritt!! Anonymkode: cf925...c90 Jeg spurte om å få tilgang på kontoen hans, da jeg begynte å stusse litt over hvor mye penger som forsvant ut av det blå! Satt med en veldig dårlig magefølelse. Og det stemte. Anonymkode: 90960...3fc
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #146 Skrevet 18 timer siden At ei dame jobber på massasjesalong er ikke nødvendigvis sagt hun er offer for menneskehandel, men det er ikke usannsynlig nei Men hun har lov til å selge sex, men kunde har ikke lov å kjøpe det er det som er galskapen i følge norsk lov, de fleste gjør nok sine massasje tjenester av fri vilje, å om de napper i en løk 3-4 ganger av arbeidsdagen har mer penger rett i lomma enn hva gjennomsnittslønn etter skatt er for en arbeidstaker i en vanlig jobb Anonymkode: aa3df...d17
Doolittle Skrevet 17 timer siden #147 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 20.25): Her var det jaggu mange pripne damer.. Dere skal bestemme 100% over mennene deres, ikke unne dem noe utenfor deres kontroll. Anonymkode: 042f5...857 Ser for meg at fyren som skrev dette ikke hadde hatt noen problemer med at hans kvinne hadde betalt for sex med andre. Eller nei, det er stort sett "menn må få gjøre som de vil, mens kvinner må også gjøre som menn vil"-kara som skriver sånt. Sjarmerende gjeng. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #148 Skrevet 17 timer siden nei, å utnytte sårbare mennesker er aldri greit. Betale for sex er heller ikke greit. Anonymkode: 90be8...d5c 1 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #149 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg tenker dette er kun snakk om teknikk. Kun en hånd til en profesjonell som utfører en handling som kroppen har godt av. Ingen følelser, ingen kyssing, ingen kjønnsorganer i berøring, ingen begjær. Kun massasjeteknikk med avslappende utfall. Absolutt ikke utroskap. Anonymkode: f222c...6cf Haha, det er utroskap…. Teknikk? Anonymkode: ffde1...f5c
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #150 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 9.10.2025 den 13.53): Hva galt KAN det gjøre at en kar blir runket av??? Anonymkode: 5d785...1fa Det er ikke noe som skal skje med fremmede på den måten! Anonymkode: ffde1...f5c
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #151 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 19.18): Tenker om han tar massasje 60 min, hadde du akseptert om kun 57 av dem hadde gått til massasje, med de siste 3 min til en lykkelig ljunk som avslutning? Eller hadde du sett på det som utroskap? Hvis så, ville du kunne tilgitt ham? Hva om det gjør mannen mer lykkelig, slik at han blir en bedre mann og enklere å ha med å gjøre i dagliglivet? Anonymkode: e480c...81d Da hadde jeg håpet at han anstrengte seg veldig for å skjule det… hvis jeg hadde hatt en mann og hvis han var litt krise fra før av hadde jeg trengt all hjelp for å se ham i et så godt lys som mulig. Hvis han drar en ‘btw jeg fikk en behandling etter behandlingen hos Asia Kina sjappe massasje’… da hadde jeg puket. Han hadde blitt helt retard for meg. Hadde ikke kunnet snakke med han… ser for meg en dvask fyr med lite hår løpe litt hoppete og ujevnt bort til en bil på vei ut av snuskete bad taste massage med stilprofil fra tidlig 2000 og noen kunstige små potteplanter.. nei! Hadde blitt for mye… da skulle han vært flink til å takle rollen som retard I så fall, og hadde ikke vært i humør til at han skal ‘fortelle meg Åssen verden egentlig funker’, eller pirke på meg fordi han har veldig lyst til å høre på sin egen stemme men han er såpass lat at han bare tar et raskt kritisk blikk på meg så har han visst straks et tema på G… så nei. Æsj. La meg slippe… Anonymkode: 98b2a...aaa
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #152 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke noe som skal skje med fremmede på den måten! Anonymkode: ffde1...f5c For en god beskrivelse av hva som er galt med dette... Anonymkode: 5d785...1fa
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #153 Skrevet 13 timer siden "Ljunk" står ikke i norske ordbøker. Det gjør derimot flere andre ord, som betyr det du er ute etter. Anonymkode: 1d5bd...a08 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #154 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (På 10.10.2025 den 16.09): Jeg får altså ikke svar på hva som er så grusomt med dette. På hvilken måte kan en runk av en kompis skade noe som helst annet enn eiertrangen til partneren? Anonymkode: 5d785...1fa Runker kompisen din deg mot betaling? Hvis ikke er spørsmålet ditt totalt irrelevant for denne tråden. Anonymkode: 01bf8...261 3
Vegar Beideren Skrevet 8 timer siden #155 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 19.18): Tenker om han tar massasje 60 min, hadde du akseptert om kun 57 av dem hadde gått til massasje, med de siste 3 min til en lykkelig ljunk som avslutning? Eller hadde du sett på det som utroskap? Hvis så, ville du kunne tilgitt ham? Hva om det gjør mannen mer lykkelig, slik at han blir en bedre mann og enklere å ha med å gjøre i dagliglivet? Anonymkode: e480c...81d For de fleste thaimassører er dette en helt naturlig tjeneste å tilby. I Norge er det dessverre ulovlig å ta imot slike vennlig tjeneste mot betaling. En lov som setter begrensninger for inntektsgrunnlaget for massørene. Det er synd. Selv benytter jeg meg jevnlig av thaimassasje og blir nesten alltid spurt om «Do you want some Extra attention in this area», men må jo dessverre takke nei nå etter den nye sexkjøpsloven kom. Før takket jeg alltid ja til litt ekstra massasje med hånd eller munn. Nå må jeg derimot forlate en ulykkelig kvinne har tjent en tusenlapp mindre, og så må jeg ta runken selv når jeg kommer hjem. Med den unge massøsa i tankene. 💦
Frøken79 Skrevet 8 timer siden #156 Skrevet 8 timer siden Hadde absolutt ikke akseptert det, og kunne aldri tilgitt. 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #157 Skrevet 8 timer siden Vegar Beideren skrev (11 minutter siden): For de fleste thaimassører er dette en helt naturlig tjeneste å tilby. I Norge er det dessverre ulovlig å ta imot slike vennlig tjeneste mot betaling. En lov som setter begrensninger for inntektsgrunnlaget for massørene. Det er synd. Selv benytter jeg meg jevnlig av thaimassasje og blir nesten alltid spurt om «Do you want some Extra attention in this area», men må jo dessverre takke nei nå etter den nye sexkjøpsloven kom. Før takket jeg alltid ja til litt ekstra massasje med hånd eller munn. Nå må jeg derimot forlate en ulykkelig kvinne har tjent en tusenlapp mindre, og så må jeg ta runken selv når jeg kommer hjem. Med den unge massøsa i tankene. 💦 Ulykkelig kvinne faktisk. Høres ut som lova fungerer. Men forsåvidt ikke relevant for tråden med mindre du har ektefelle hjemne. Anonymkode: 7b9dc...0a1
Vegar Beideren Skrevet 8 timer siden #158 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ulykkelig kvinne faktisk. Høres ut som lova fungerer. Men forsåvidt ikke relevant for tråden med mindre du har ektefelle hjemne. Anonymkode: 7b9dc...0a1 Beklager dette. Glemte jo å svare på hva spørsmålet gjelder. Hadde selvsagt ikke hatt noe imot at en partner hadde fått en orgasme under massasjen, men hun kunne selvsagt heller ikke brutt loven ved å betale ekstra for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå