Gå til innhold

Hadde du akseptert om kjæresten din, eller mannen din hadde tatt thai-massasje med en liten ljunk som avslutning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men hvorfor vil du eie partnerens kjønnsorgan? Hvs galt er det i at f.eks en kompis gir ham en runk nå og da?

Hva ER dette forferdelige med dette???

Anonymkode: 5d785...1fa

Kompis?? Nå mistet jeg helt tro på menneskeheten og dets forbindelser. «hei jeg er så kåt i dag at jeg stikker til Ola Normann og får pikken min dratt» (?) Hallo? Er det noen her??? 🙄

Anonymkode: 90960...3fc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kompis?? Nå mistet jeg helt tro på menneskeheten og dets forbindelser. «hei jeg er så kåt i dag at jeg stikker til Ola Normann og får pikken min dratt» (?) Hallo? Er det noen her??? 🙄

Tror ikke det er slik en skal se på det om en skal forstå det.

Anonymkode: 5d785...1fa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker dette er kun snakk om teknikk. Kun en hånd til en profesjonell som utfører en handling som kroppen har godt av. Ingen følelser, ingen kyssing, ingen kjønnsorganer i berøring, ingen begjær. Kun massasjeteknikk med avslappende utfall. Absolutt ikke utroskap. 

Anonymkode: f222c...6cf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.10.2025 den 13.16):

Min gjorde det. Satt her med barn og bonusbarn mens han har vært og fått seg happy endings, kjøpt sex så fort han har anledning, brukt pausene på jobb til å benytte seg av mulighetene… kvalmt. Du vet ikke hva du har vært med på før du vet det. Det går opp et enormt lys. Og de vil alltid unnskylde seg etter de blir tatt. De vil gjøre alt for deg! Men de er fortatt like respektløse og tenker kun på seg selv. Fysj!

Hvordan oppdaget du det? for et mareritt!!

Anonymkode: cf925...c90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvordan oppdaget du det? for et mareritt!!

Anonymkode: cf925...c90

Jeg spurte om å få tilgang på kontoen hans, da jeg begynte å stusse litt over hvor mye penger som forsvant ut av det blå! Satt med en veldig dårlig magefølelse. Og det stemte. 

Skrevet

At ei dame jobber på massasjesalong er ikke nødvendigvis sagt hun er offer for menneskehandel, men det er ikke usannsynlig nei

Men hun har lov til å selge sex, men kunde har ikke lov å kjøpe det er det som er galskapen i følge norsk lov, de fleste gjør nok sine massasje tjenester av fri vilje, å om de napper i en løk 3-4 ganger av arbeidsdagen har mer penger rett i lomma enn hva gjennomsnittslønn etter skatt er for en arbeidstaker i en vanlig jobb

Anonymkode: aa3df...d17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...