Gå til innhold

Hadde du akseptert om kjæresten din, eller mannen din hadde tatt thai-massasje med en liten ljunk som avslutning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. Fy faen!!!! 

Anonymkode: 847fc...a2f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faen så mange ekle menn det er her inne 🤮

Anonymkode: 9f0df...866

• Liker 1
Skrevet

Det hadde sagt mye om hans kvinnesyn og i det hele tatt menneskesyn. Bidra til menneskehandel og kvinner som tvinges inn i prostitusjon på denne måten hadde vært grunnen til at jeg hadde skilt meg. 

Anonymkode: 5ca69...378

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.1.2024 den 10.54):

Sexkjøp? Nei, det er så patetisk at jeg hadde mistet all respekt for fyren. Jeg kunne aldri vært sammen med noen som klarer å kjenne nytelse under en situasjon hvor man ikke kan vite om partneren også koser seg. Jeg foretrekker menn som tenner på at partneren koser seg. 

Jeg hadde aldri tilgitt utroskap, men utroskap med en villig kvinne hadde vært bedre enn sexkjøp. 

Anonymkode: d85e6...641

Min gjorde det. Satt her med barn og bonusbarn mens han har vært og fått seg happy endings, kjøpt sex så fort han har anledning, brukt pausene på jobb til å benytte seg av mulighetene… kvalmt. Du vet ikke hva du har vært med på før du vet det. Det går opp et enormt lys. Og de vil alltid unnskylde seg etter de blir tatt. De vil gjøre alt for deg! Men de er fortatt like respektløse og tenker kun på seg selv. Fysj!

Anonymkode: 90960...3fc

Skrevet

Hva galt KAN det gjøre at en kar blir runket av???

Anonymkode: 5d785...1fa

• Nyttig 1
Skrevet

Hva med under parmassasje? Og dere begge får, samtidig?

Har hørt om de som har fått det i Thailand, uten forvarsel. De ble begge forfjamset, men lot det stå til...

Anonymkode: f222c...6cf

Skrevet

Hvis min man hadde gjort det så hadde jeg dumpa han. En slags utroskap, men også støtte menneskehandel. Også midt i trynet mitt at alle blowjobs og seksuelle aktiviteter jeg gjør for og med han ikke er bra nok. 

Anonymkode: 9f73d...647

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva galt KAN det gjøre at en kar blir runket av???

Hvis du var dame kan det hende du ikke hadde tenkt «så hyggelig at mannen min går til massør og får pikken sin dratt» jeg for min del har mistet respekt for både menn og kvinner. Noe jeg må bygge opp igjen. Men jeg ser i alle fall på menn som han med forakt. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har hørt om de som har fått det i Thailand, uten forvarsel. De ble begge forfjamset, men lot det stå til...

Hvis man ikke har mer respekt over sin egen kropp så la det stå til. 👍🏼😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvis du var dame kan det hende du ikke hadde tenkt «så hyggelig at mannen min går til massør og får pikken sin dratt» jeg for min del har mistet respekt for både menn og kvinner. Noe jeg må bygge opp igjen. Men jeg ser i alle fall på menn som han med forakt. 

Spørsmålet står. Hva er så galt med dette og på hvilken måte skader dette denne kvinnen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Min gjorde det. Satt her med barn og bonusbarn mens han har vært og fått seg happy endings, kjøpt sex så fort han har anledning, brukt pausene på jobb til å benytte seg av mulighetene… kvalmt. Du vet ikke hva du har vært med på før du vet det. Det går opp et enormt lys. Og de vil alltid unnskylde seg etter de blir tatt. De vil gjøre alt for deg! Men de er fortatt like respektløse og tenker kun på seg selv. Fysj!

Og la meg gjette. Du var alltid vel stelt, engasjert i sex med han og klagde aldri på det han gjorde og ikke minst, Ikke gjorde?

Anonymkode: 97463...661

Skrevet

Ljunk😂

Anonymkode: e18ec...39a

Skrevet

Sucky sucky, tosen klonel 🤣

Anonymkode: aa3df...d17

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Lot det stå til? Uten forvarsel🙄 Jeg spyr av den såkalte normaliseringen. Hadde det skjedd meg hadde jeg ANMELDT.
Mange fryser i en overgreps situasjon. 

Anonymkode: 4d462...f20

Skrevet

Kriminell, utro og støtter menneskehandel? Nope, det er ikke en fyr jeg vil ha i livet mitt.

Anonymkode: 2b0d9...9c0

Skrevet

Det er jo ikke sånn at han er forelsket i massøsen. 

Massasje er godt og skal nytes, er det virkelig så stor forskjell på å få en deilig massasje av de to store lårene og det lille låret?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 19.25):

Hvorfor ikke bare skrive, hadde du akseptert av mannen din gikk til en prostituert?

Anonymkode: 461fa...a24

Fordi det er mange grader av prostitusjon, og folks aksept for prostitusjon er en skala. Man kan akseptere håndjager, men ikke samleie, for eksempel. Flere spørsmål?

Anonymkode: 1171e...c3e

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Spørsmålet står. Hva er så galt med dette og på hvilken måte skader dette denne kvinnen?

Du lurer på hva som er galt med å kjøpe sex? Trenger man i det hele tatt svare. 🙄 Imponert over menns tankegang her inne. Jeez! Ta en titt innom «enkle menn på KG»

Skrevet
homber skrev (7 minutter siden):

Det er jo ikke sånn at han er forelsket i massøsen. 

Massasje er godt og skal nytes, er det virkelig så stor forskjell på å få en deilig massasje av de to store lårene og det lille låret?

Det tenker jeg også.

Jeg hadde for eksempel ikke likt om kona fikk masasje av en mann. Føles som prostitusjon, faktisk.

Anonymkode: 1171e...c3e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du lurer på hva som er galt med å kjøpe sex? Trenger man i det hele tatt svare. 🙄 Imponert over menns tankegang her inne. Jeez! Ta en titt innom «enkle menn på KG»

Kjøpe sex😂😂😂. Det er en håndjager det er snakk om, ikke rare handelen😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...