Doggett Skrevet 7. januar 2024 #81 Skrevet 7. januar 2024 Sykt at norske menn kjøper sex på denne måten, det er så ekkelt og lavmål, at jeg ville ikke blitt assosiert med personen en gang.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #82 Skrevet 7. januar 2024 Her er det 80 svar, ca 50% av kvinner er single og ca 10% av menn har kjøpt sex i Norge. Så da vil det ca at ca 4 av dere kvinner som har svart er sammen med en mann som har kjøpt sex Anonymkode: e40c0...ad3 1
Nuka Skrevet 7. januar 2024 #83 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ingen problem om kona gjorde dette. Vel unt, som det heter. Det som ikke er akseptabelt er om hun blir forelsket i en annen, og lar vedkommende gjøre det samme. Anonymkode: 042f5...857 Vel, må faktisk inrømme du har et godt poeng da det er stor forskjell og det handler om personlige grenser 1
Sølvi Normalbakken Skrevet 8. januar 2024 #84 Skrevet 8. januar 2024 Det hadde vært helt i orden. Hadde gjerne vært med og sett på.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #86 Skrevet 8. januar 2024 Jeg var på tur med samboer i Thailand. Vi hadde par massasje . dvs vi lå på hver vår benk med en tynn gardin i mellom. Når det nærmet seg slutten fikk jeg uten spørsmål en liten håndjager.. Har aldri vært så perpleks i hele mitt liv... Anonymkode: 34ff1...065 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #87 Skrevet 8. januar 2024 Er dette innenfor da? https://www.dagbladet.no/tema/testet-nakenmassasje-fikk-orgasmesjokk/80770115 Anonymkode: 895ca...c97 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #88 Skrevet 9. januar 2024 Æsj! Nei 🤢 Hva er det som feiler mannfolk egentlig?? Tror du seriøst at de damene der liker runke fremmende menn? Er ett fåtall som selger seksuelle tjenester fordi de liker det. Anonymkode: 847fc...a2f 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #89 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg var på tur med samboer i Thailand. Vi hadde par massasje . dvs vi lå på hver vår benk med en tynn gardin i mellom. Når det nærmet seg slutten fikk jeg uten spørsmål en liten håndjager.. Har aldri vært så perpleks i hele mitt liv... Anonymkode: 34ff1...065 Var partneren din klar over at du fikk det eller lå hun uvitende på andre siden? Fortalte du det isåfall etterpå? Du vet man har lov til å si nei selv om vedkommende ikke spurte? Anonymkode: b9f38...0eb
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #90 Skrevet 9. januar 2024 Doggett skrev (På 7.1.2024 den 22.35): Sykt at norske menn kjøper sex på denne måten, det er så ekkelt og lavmål, at jeg ville ikke blitt assosiert med personen en gang. Du kjenner sikkert noen som har kjøpt sex på denne måten, hva tenker du om det? Anonymkode: e40c0...ad3
Dionysos 53 Skrevet 9. januar 2024 #91 Skrevet 9. januar 2024 (endret) Hender seg at jeg går og får thaimassasje for stive muskler ( ja, muskler 😀) . Det er bare helt fantastisk og kan absolutt anbefales til dere som ikke har prøvd det. Behandling er med å øke blodsirkulasjonen, som bl.a. er med å skape avstressing og roe ned kroppen. Til dere som ikke har prøvd thamassasje anbefaler og lese dere opp og bestille en prøvetime. Det er leit å se at thaimassasje nærmest likestilles med en sexopplevelelse og at de som utover yrket kalles "thaihore". Det er kjent at noen thaimassajestudioer drives som fordekte bordeller. Hvor stort omfang dette er, er ukjent for meg, kan bare si at jeg har aldri blitt tilbudt sex på noen thamassasje her til lands. De utøver sin profesjon på en lovlig måte. Betaler moms og skatt som alle andre og skal respekteres ut fra det. De som driver er underlagt arbeidsmiljøloven og annet regelverk som gjelder. Blir kontrollert som alle oss andre som driver noen form for næringsvirksomhet og da blir det veldig feil å konspirere. Så er det sånn at den som masserer gjerne vil at man skal ha en god opplevelse. Når man ligger der, naken med rompa bar og massøren skjønner at det er ok så får man gjerne en god massasje på rompeballene eller en "hotstone" baki scrotum. Om det har noen helseeffekt på bl.a. prostata eller hva de måtte være har jeg ingen kjenskap til, men at det er behagelig og avslappende kan skrive under på. Og det kan faktisk skje at man får ereksjon, ikke så undederlig i seg selv, og heller ikke så kriminelt spør du meg. Og når man snur seg så kan det være at massasjen av innsiden av lårene kan være temmelig nært penisrota og virke litt erotisk. Kanskje mest for å terge litt tenker nå jeg. Har opplevd dette som en måte å skape en avslappende og fin opplevelse på. Har fortalt dette til kona når jeg har kommet hjem, men vi har aldri sett på det som noe sexkjøp eller prostitusjon. Synes det er trasig å se at at de som utøver thaimassasjen blir uthengt som horer, selv om det helt sikker er unntak. Dette reagerer jeg kraftig på. Det er lov å ha en fin opplevelse og det er heller ikke straffbart å bli kåt. Det kan man bli i mange sammenhenger til og med på dansegolvet og på bussen😀. Og helt til slutt; ordet ljunk er ganske morsomt. For meg høres det ut som en "light runk" En liten håndjobb uten utløsning, eller bare såvidt. Det er snakk om bare 3 min . Kanskje et nytt ord, noe å sende inn til Eides språksjov ? Endret 12. januar 2024 av Dionysos 53 2
Anonyme menn Skrevet 22. februar 2024 #92 Skrevet 22. februar 2024 Du skal leite hardt for å finne de seriøse thaimassørene. De fleste er vel kun flink til å stryke over kroppen, og de fleste plasser er det spor etter sædrester fra menn. Det tilbys det meste om en er villig til å betale. B2b, runk, 69, suging, anal stimulering, bringer du dildo med så kan du få en himmelsk omgang med den, puling, strapon puling. Trekant, firehender, ja seks hender og. Huff mannen din snur vel i døren om thaidamen er for stygg eller for gammel. Lykke til med å stole på gubben😊
Queen19 Skrevet 22. februar 2024 #93 Skrevet 22. februar 2024 Det hadde jeg sett på som medvirkning til menneskehandel, og utroskap, så hadde han endt opp som singel. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #94 Skrevet 22. februar 2024 Anonyme menn skrev (1 time siden): Du skal leite hardt for å finne de seriøse thaimassørene. De fleste er vel kun flink til å stryke over kroppen, og de fleste plasser er det spor etter sædrester fra menn. Det tilbys det meste om en er villig til å betale. B2b, runk, 69, suging, anal stimulering, bringer du dildo med så kan du få en himmelsk omgang med den, puling, strapon puling. Trekant, firehender, ja seks hender og. Huff mannen din snur vel i døren om thaidamen er for stygg eller for gammel. Lykke til med å stole på gubben😊 Hva er b2b?🙈 Anonymkode: ed002...a0d
Ishavsrøya Skrevet 22. februar 2024 #95 Skrevet 22. februar 2024 Æsj hadde vel spydd av hele mannen og ikke tatt på han igjen 🤣🤣 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #96 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 19.29): Hvis man mener "runk" så skriv "runk". Sånne amerikanske tilstander at mån må skrive om alt kan man gjøre i USA! Anonymkode: aa2ee...e02 Han kan jo ikke si r da vettu🤣 Anonymkode: 453f7...f4d
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #97 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva er b2b?🙈 Anonymkode: ed002...a0d Body to body, skli med oljet naken kropp opp og ned på mannen som også er naken. Dritdigg Anonymkode: 453f7...f4d
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #98 Skrevet 22. februar 2024 Hvis mannen hadde kjøpt sex så hadde all respekt og tillit forsvunnet umiddelbart, og da er det ikke mye vits i å fortsette forholdet. Anonymkode: fe02d...2c7 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #99 Skrevet 22. februar 2024 Jeg er kvinne, og pleier å ta thaimassasje inn i mellom. Deilig for slitne muskler. Jeg spurte engang om mannen kunne tenke seg det. Det ville han definitivt ikke siden han 1) var redd noen han kjenner skulle se han og trekke feil slutninger 2) at de tilbyr han noe han ikke er interessert i. Jeg har aldri sett noe spor et lyssky business når jeg har vært å tatt thai massasje. Og ja, jeg hadde blitt sint dersom han hadde blitt rynket av noen andre og vært en horebukk. Anonymkode: bf75f...c11
Anonyme menn Skrevet 22. februar 2024 #100 Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hva er b2b?🙈 Anonymkode: ed002...a0d Body to body, naken knikking🤣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå