AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #61 Skrevet 7. januar 2024 Sexkjøp? Nei, det er så patetisk at jeg hadde mistet all respekt for fyren. Jeg kunne aldri vært sammen med noen som klarer å kjenne nytelse under en situasjon hvor man ikke kan vite om partneren også koser seg. Jeg foretrekker menn som tenner på at partneren koser seg. Jeg hadde aldri tilgitt utroskap, men utroskap med en villig kvinne hadde vært bedre enn sexkjøp. Anonymkode: d85e6...641 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #62 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tenker om han tar massasje 60 min, hadde du akseptert om kun 57 av dem hadde gått til massasje, med de siste 3 min til en lykkelig ljunk som avslutning? Eller hadde du sett på det som utroskap? Hvis så, ville du kunne tilgitt ham? Hva om det gjør mannen mer lykkelig, slik at han blir en bedre mann og enklere å ha med å gjøre i dagliglivet? Anonymkode: e480c...81d Hvis han vil betale for å bli runket, så vil jeg ikke ha ham hjem igjen. Det er å kjøpe sex. Anonymkode: fbf10...f79 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #63 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Kanskje Alfredo fikk musearm? Anonymkode: 2c1da...548 Det var det legen hans sa, og det sa Alfredo seg smilende enig i. Anonymkode: 61346...6b7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #64 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tenker om han tar massasje 60 min, hadde du akseptert om kun 57 av dem hadde gått til massasje, med de siste 3 min til en lykkelig ljunk som avslutning? Eller hadde du sett på det som utroskap? Hvis så, ville du kunne tilgitt ham? Hva om det gjør mannen mer lykkelig, slik at han blir en bedre mann og enklere å ha med å gjøre i dagliglivet? Anonymkode: e480c...81d Ville absolutt ikke vært greit nei, det ville jeg sett på som utroskap. Fins andre ting han kan gjøre for å bli lykkelig. Å gå på skitur gir meg lykke. Så om mannen din har gjort det, så bør dere virkelig prate sammen. Om unnskyldningen hans er at du runker han lite, eller at dere har lite sex. Da kan han enten runke selv og nyte at han faktisk får god utløsning i motsetning til enkelte menn som har tatt sterilisering og får smertefulle utløsninger. Å at dere skulle pratet sammen og funnet en løsning. Så er spørsmålet om du noen gang ville stolt på at han kun dro for å få vanlig massasje i fremtiden, jeg tror aldri jeg ville stolt på det om det hadde skjedd med min mann. Jeg ville ikke tilgitt mannen min om han gjorde det. Lykke til. Tenk deg godt om og se om du kan tilgi han eller ikke. Anonymkode: c03ed...72c
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #65 Skrevet 7. januar 2024 Fighter83 skrev (26 minutter siden): Et åpent forhold og betingelsene i hva det vil si er noe som varierer fra forhold til forhold. For min del er det viktig at man sier i fra at man har hatt sex/seksuell opplevelse med noen andre. For andre vil man helst ikke høre noe om det. Så fint at dere har funnet noe som passer for dere ❤️ Anonymkode: ceda0...f86
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #66 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Tenker om han tar massasje 60 min, hadde du akseptert om kun 57 av dem hadde gått til massasje, med de siste 3 min til en lykkelig ljunk som avslutning? Eller hadde du sett på det som utroskap? Hvis så, ville du kunne tilgitt ham? Hva om det gjør mannen mer lykkelig, slik at han blir en bedre mann og enklere å ha med å gjøre i dagliglivet? Anonymkode: e480c...81d Hadde ikke akseptert det og det hadde vært verre enn om han hadde hatt sex med noen i fylla. Det du beskriver her er prostitusjon, så ikke nok med at han hadde vært utro mot meg, han hadde også kjøpt sex noe som er forkastelig på alle mulige vis. Hadde min man gjort dette så hadde jeg skilt meg på flekken. Hadde ikke vært noe å fikse igjen. Klarer ikke å elske en slik mann (og ja, jeg har vært gift i nesten 20 og har tre felles barn som bor hjemme). Anonymkode: b9f38...0eb 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #67 Skrevet 7. januar 2024 Nope - helt uakseptabelt - på grunn av et kvinnesyn som gjør at han synes det er greit og blir lykkelig av å kjøpe sex. Anonymkode: 5812e...bd9 3
Rullerusk Skrevet 7. januar 2024 #68 Skrevet 7. januar 2024 «Hadde du fortsatt ekteskap/ forhold med en mann som støttet opp under prostitusjon, menneskehandel og ulovlig virksomhet?» sånn. Fiksa spørsmålet ditt svaret burde forøvrig være så åpenbart, at det bruker jeg ikke engang tid på…. 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #69 Skrevet 7. januar 2024 Utroskap, og han hadde vært på huet og ræva ut. Anonymkode: 59f81...045 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #70 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Her var det jaggu mange pripne damer.. Dere skal bestemme 100% over mennene deres, ikke unne dem noe utenfor deres kontroll. Anonymkode: 042f5...857 Så du hadde godtatt at en massør slikket dama di? Anonymkode: a5f1d...a88 2 2
Nuka Skrevet 7. januar 2024 #71 Skrevet 7. januar 2024 Absolutt ikke. Kall meg gjerne prippen (tidligere kommentar) men syns du og den som har kommentert dette at det er greit om jeg går til en som massasjeterapaut og får lignende (jeg er selv gift)? Jeg kan jo bare svare ut fra hva vi har som grenser her selvsagt, men er alltid morsomt å snu slike ting: "ville du akseptert om hun (kjærsten min/forloveden min/kona mi) bestilte en time for massasje og ble fingret siste minuttene?" De fleste svarer nei 🙃
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #72 Skrevet 7. januar 2024 Tviler på kjæresten hadde syntes det var fett at massøren Oliver på spaavdelingen i byen her lot en hånd gli mellom lårene mine under forrige massasje, der en finger eller to fant veien mellom fitteleppene mine til klitten og inn i musa til slutt. Så, nei, all selsuell aktivitet med andre når vi er i et forhold er ikke greit eller akseptert, så lenge det ikke er avtalt mellom oss i detalj. Tror ikke han vil dele meg med noen, eller, han har sagt det klokkeklart. Han vil ikke dele meg, og han vil ikke ha sex med noen andre. Thailjunk utgår. Anonymkode: 5d180...229 2
Neket Skrevet 7. januar 2024 #73 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvis man mener "runk" så skriv "runk". Sånne amerikanske tilstander at mån må skrive om alt kan man gjøre i USA! Anonymkode: aa2ee...e02 Hun kan sikkert ikke si «R» 🤪 2
Andro Skrevet 7. januar 2024 #74 Skrevet 7. januar 2024 Massasje er alltid greit. Å utnytte andre seksuelt er aldri greit, og derfor ulovlig. En horekunde har ingen respekt for andre og er helt uaktuell.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #75 Skrevet 7. januar 2024 Vet ikke om jeg hadde sett på det som utroskap akkurat, men det er nedverdigende nok til at jeg ville mistet interessen for vedkommende. Jeg vil ikke være sammen med noen som kunne betalt for seksuelle tjenester eller utnyttet et annet menneske. Anonymkode: ff542...61f
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #76 Skrevet 7. januar 2024 Nuka skrev (2 timer siden): Absolutt ikke. Kall meg gjerne prippen (tidligere kommentar) men syns du og den som har kommentert dette at det er greit om jeg går til en som massasjeterapaut og får lignende (jeg er selv gift)? Jeg kan jo bare svare ut fra hva vi har som grenser her selvsagt, men er alltid morsomt å snu slike ting: "ville du akseptert om hun (kjærsten min/forloveden min/kona mi) bestilte en time for massasje og ble fingret siste minuttene?" De fleste svarer nei 🙃 Ingen problem om kona gjorde dette. Vel unt, som det heter. Det som ikke er akseptabelt er om hun blir forelsket i en annen, og lar vedkommende gjøre det samme. Anonymkode: 042f5...857 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #77 Skrevet 7. januar 2024 Hadde på ingen måte vært akseptabelt, og jeg hadde ansett han som en skikkelig taper som måtte ty til en thaihore. Anonymkode: bf75f...c11 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #78 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 19.23): Happy ending da? Hørt om det da? Anonymkode: 16cc4...0f4 Jeg var faktisk usikker om «ljunk» var å bli runka eller samleie. Uansett hvorfor i alle dager skulle jeg akseptert det ? Anonymkode: 98725...6a7 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #79 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 20.25): Her var det jaggu mange pripne damer.. Dere skal bestemme 100% over mennene deres, ikke unne dem noe utenfor deres kontroll. Anonymkode: 042f5...857 Taper Anonymkode: f711a...faf 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #80 Skrevet 7. januar 2024 Du lurer på om en mann som kjøper sex er utro? Hvor dum går det an å bli? Anonymkode: 9f0df...866 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå