Ulla Ullsokk Skrevet 7. januar 2024 #41 Skrevet 7. januar 2024 Jeg hadde nok tilgitt full pakke med en villig kvinne mye lettere enn en runk fra en som må gjøre det for pengene. Det er bare FOR kvalmt og kunnskapsløst. Sjansen for at den prostituerte er en nynfoman som har glede av det er ca null. At hun er tvunget på en eller annen måte, enten via hallik eller for å holde liv i seg selv/barna er ca 100. Fatter ikke hva menn kan synes er sexy med det. 3 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #42 Skrevet 7. januar 2024 Fighter83 skrev (7 minutter siden): Ja, men ikke mot betaling + jeg vil gjerne at partner skal dele hvordan han synes opplevelsen var med meg. Hva innebærer det da? Han kan være seksuell med andre dersom du er med? Dette er jo noe helt annet, da har dere enten et åpent forhold eller er i swingersmiljøet 😊 det må være opp til hver enkelt. Anonymkode: ceda0...f86 1
Fighter83 Skrevet 7. januar 2024 #43 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva innebærer det da? Han kan være seksuell med andre dersom du er med? Dette er jo noe helt annet, da har dere enten et åpent forhold eller er i swingersmiljøet 😊 det må være opp til hver enkelt. Anonymkode: ceda0...f86 Man kan være seksuell med andre bare man er åpen om det. 2
flusa Skrevet 7. januar 2024 #44 Skrevet 7. januar 2024 Haha,nei😅 Mannen min er overhodet ikke interessert i slikt,så jeg bekymrer meg ikke😅 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #46 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvor kan man finne denne Alfredo? Vurderer sende kona mi til ham Anonymkode: e480c...81d Han har dessverre førtidspensjonert seg fra massørbusinessen nå. Han fikk yrkesnevrose i armene og fingrene. Han hadde i tillegg tjent seg opp såpass godt at han valgte å reise hjem til Italia for forfølge sin store lidenskap; druetråkking. Anonymkode: 61346...6b7 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #47 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han har dessverre førtidspensjonert seg fra massørbusinessen nå. Han fikk yrkesnevrose i armene og fingrene. Han hadde i tillegg tjent seg opp såpass godt at han valgte å reise hjem til Italia for forfølge sin store lidenskap; druetråkking. Anonymkode: 61346...6b7 Kanskje Alfredo fikk musearm? Anonymkode: 2c1da...548 8
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #48 Skrevet 7. januar 2024 Nei, det er skikkelig nederlag å ha en mann som må betale hvis han skal være utro. Anonymkode: 35c16...1e1 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #49 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tenker om han tar massasje 60 min, hadde du akseptert om kun 57 av dem hadde gått til massasje, med de siste 3 min til en lykkelig ljunk som avslutning? Eller hadde du sett på det som utroskap? Hvis så, ville du kunne tilgitt ham? Hva om det gjør mannen mer lykkelig, slik at han blir en bedre mann og enklere å ha med å gjøre i dagliglivet? Anonymkode: e480c...81d Om kjøp av horer/seksuelle tjenester hadde gjort han enklere å ha med å gjøre i dagliglivet, så hadde han ikke vært en mann for meg. Anonymkode: 4fd89...f13 8 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #50 Skrevet 7. januar 2024 Fighter83 skrev (16 minutter siden): Man kan være seksuell med andre bare man er åpen om det. Ja, er det ikke det som er å ha et åpent forhold da? 😊 Anonymkode: ceda0...f86 1
Anonymbruker*** Skrevet 7. januar 2024 #51 Skrevet 7. januar 2024 Nei. "Ordinært" utroskap hadde for meg vært lettere å tilgi enn sexkjøp. Menn som er villig til å betale seg til sex, i de fleste tilfeller helt uten en tanke på hva den prostituerte egt føler om sexen, har jeg liten respekt for. 6 1
Fighter83 Skrevet 7. januar 2024 #52 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, er det ikke det som er å ha et åpent forhold da? 😊 Anonymkode: ceda0...f86 Om du velger å kalle et slikt opplegg for åpent forhold så...
PurpleTuliip Skrevet 7. januar 2024 #53 Skrevet 7. januar 2024 Snakkes aldri for min del. Er happy ending verd ett brudd? 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #54 Skrevet 7. januar 2024 Fighter83 skrev (41 minutter siden): Ja, men ikke mot betaling + jeg vil gjerne at partner skal dele hvordan han synes opplevelsen var med meg. «Opplevelsen»? 3 minutters runk fra en thaihore. Der har du opplevelse for livet 😂 Anonymkode: 4fd89...f13 4
Fighter83 Skrevet 7. januar 2024 #55 Skrevet 7. januar 2024 TS nevner ikke noe om at det er en "thaihore" som gir thaimassasje. Ikke at det er mot betaling heller. Bare jeg som spesifiserte det i mitt innlegg hva jeg ville godkjent.
Olive_North Skrevet 7. januar 2024 #56 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): «Opplevelsen»? 3 minutters runk fra en thaihore. Der har du opplevelse for livet 😂 Anonymkode: 4fd89...f13 Nettopp😂 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #57 Skrevet 7. januar 2024 Fighter83 skrev (7 minutter siden): Om du velger å kalle et slikt opplegg for åpent forhold så... Nei, jeg spør deg? 😊 jeg har aldri hatt et åpent forhold. Men betyr ikke det at man har lov til å være med andre ( og så har sikkert hvert enkelt par sine interne regler ang dette) ? Det er jo i så fall ikke utroskap, og helt greit for de som ønsker det 👍 Anonymkode: ceda0...f86 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #58 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tenker om han tar massasje 60 min, hadde du akseptert om kun 57 av dem hadde gått til massasje, med de siste 3 min til en lykkelig ljunk som avslutning? Eller hadde du sett på det som utroskap? Hvis så, ville du kunne tilgitt ham? Hva om det gjør mannen mer lykkelig, slik at han blir en bedre mann og enklere å ha med å gjøre i dagliglivet? Anonymkode: e480c...81d Nei, er du tullerusk. Anonymkode: 5ec9a...ff8 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #59 Skrevet 7. januar 2024 Hareena skrev (14 timer siden): Nei, jeg ville ikke akseptert at kjæresten min var kriminell. https://lovdata.no/dokument/LTI/lov/2008-12-12-104 Så når sexkjøpsloven blir forandret til fritt kjøp og salg går det bra? Anonymkode: 97463...661 1
Fighter83 Skrevet 7. januar 2024 #60 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, jeg spør deg? 😊 jeg har aldri hatt et åpent forhold. Men betyr ikke det at man har lov til å være med andre ( og så har sikkert hvert enkelt par sine interne regler ang dette) ? Det er jo i så fall ikke utroskap, og helt greit for de som ønsker det 👍 Anonymkode: ceda0...f86 Et åpent forhold og betingelsene i hva det vil si er noe som varierer fra forhold til forhold. For min del er det viktig at man sier i fra at man har hatt sex/seksuell opplevelse med noen andre. For andre vil man helst ikke høre noe om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå