Hareena Skrevet 6. januar 2024 #21 Skrevet 6. januar 2024 Nei, jeg ville ikke akseptert at kjæresten min var kriminell. https://lovdata.no/dokument/LTI/lov/2008-12-12-104 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #22 Skrevet 6. januar 2024 Enkelt: nei. Han hadde blitt singel etterpå Anonymkode: c7643...e0e 3 1
Thyra Skrevet 6. januar 2024 #23 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Tenker om han tar massasje 60 min, hadde du akseptert om kun 57 av dem hadde gått til massasje, med de siste 3 min til en lykkelig ljunk som avslutning? Eller hadde du sett på det som utroskap? Hvis så, ville du kunne tilgitt ham? Hva om det gjør mannen mer lykkelig, slik at han blir en bedre mann og enklere å ha med å gjøre i dagliglivet? Anonymkode: e480c...81d En "bedre mann"?? En mann som blir lykkelig og enklere å ha med å gjøre om han får utnytte andre seksuelt er ikke noen bra mann! 6 6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #25 Skrevet 6. januar 2024 Eh nei. Kvalmt, utroskap, kriminelt-hallo? Anonymkode: efb68...c2c 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #26 Skrevet 6. januar 2024 Her var det jaggu mange pripne damer.. Dere skal bestemme 100% over mennene deres, ikke unne dem noe utenfor deres kontroll. Anonymkode: 042f5...857 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #27 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her var det jaggu mange pripne damer.. Dere skal bestemme 100% over mennene deres, ikke unne dem noe utenfor deres kontroll. Anonymkode: 042f5...857 😂 ja hoff! Best å ikke bli i forhold med damer si, anbefaler det 100 prosent som en løsning på denne situasjonen. Anonymkode: 184cf...08f 14 7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #28 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Her var det jaggu mange pripne damer.. Dere skal bestemme 100% over mennene deres, ikke unne dem noe utenfor deres kontroll. Anonymkode: 042f5...857 😅😅 dersom grensen for å være prippen og kontrollerende er å ikke godta kriminalitet eller utroskap, ja da får jeg heller være det. Anonymkode: ceda0...f86 10 11
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #29 Skrevet 6. januar 2024 Jeg ville ikke godtatt det. Hvorfor? Jeg ville ikke hatt en mann som sa at han hadde hatt en 'ljunk'. Mest på grunn av skrivemåten, den gjør meg vondt! Anonymkode: d1aae...dc5 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #30 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 😅😅 dersom grensen for å være prippen og kontrollerende er å ikke godta kriminalitet eller utroskap, ja da får jeg heller være det. Anonymkode: ceda0...f86 Samme her, anser megselv som høyst prippen 😆 Anonymkode: 184cf...08f 6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #32 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Her var det jaggu mange pripne damer.. Dere skal bestemme 100% over mennene deres, ikke unne dem noe utenfor deres kontroll. Anonymkode: 042f5...857 Hvis en mann ønsker å bryte loven med sexkjøp eller ønsker å motta seksuelle tjenester fra andre kvinner, må han gjøre det uten å være i forhold med meg. Det er faktisk ikke vanskeligere enn det. Er prippen og stolt av det 😁 Anonymkode: 577b1...d8d 9 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #35 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Her var det jaggu mange pripne damer.. Dere skal bestemme 100% over mennene deres, ikke unne dem noe utenfor deres kontroll. Anonymkode: 042f5...857 Nå må du lære deg å lese; samtlige sier at mannen står fritt til å gjøre det, men da velger også damene fritt å anse det som utroskap og avslutte forholdet tvert. Frihet går ikke bare ene veien, skjønner du. Hadde du unnet en dame i et forhold å gå til en mannlig massør og avslutte massasjen med innolja underliv og fingring til orgasme? Hvis hun sliter med å oppnå orgasme sammen med mannen sin, ser du det da som helt greit å få litt hjelp til dette på slutten av massasjetimen sin hos favorittmassøren sin, muskuløse Alfredo? Kanskje hun til og med blir en gladere og bedre kvinne? Nei vettu hva, slutt å troll. Dette er en populær seksuell fantasi for mange, men i virkeligheten er det ikke riktig så moro. Spesielt ikke om man er i et seriøst monogamt forhold. Anonymkode: 61346...6b7 16
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #36 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Her var det jaggu mange pripne damer.. Dere skal bestemme 100% over mennene deres, ikke unne dem noe utenfor deres kontroll. Anonymkode: 042f5...857 Dette handler ikke om å " bestemme" eller om å ha "kontroll" over. Det handlet om felles verdigrunnlag og gjensidig respekt og lojalitet. Om dette er uinteressant for deg, så er det jo bare å forbli singel, eller å finne en partner som ønsker et åpent forhold og er ok med sexkjøp. Jeg for min del er helt uinteressert i å ha en horebukk til partner. Anonymkode: 8d633...3d2 8 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #37 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Nå må du lære deg å lese; samtlige sier at mannen står fritt til å gjøre det, men da velger også damene fritt å anse det som utroskap og avslutte forholdet tvert. Frihet går ikke bare ene veien, skjønner du. Hadde du unnet en dame i et forhold å gå til en mannlig massør og avslutte massasjen med innolja underliv og fingring til orgasme? Hvis hun sliter med å oppnå orgasme sammen med mannen sin, ser du det da som helt greit å få litt hjelp til dette på slutten av massasjetimen sin hos favorittmassøren sin, muskuløse Alfredo? Kanskje hun til og med blir en gladere og bedre kvinne? Nei vettu hva, slutt å troll. Dette er en populær seksuell fantasi for mange, men i virkeligheten er det ikke riktig så moro. Spesielt ikke om man er i et seriøst monogamt forhold. Anonymkode: 61346...6b7 Hvor kan man finne denne Alfredo? Vurderer sende kona mi til ham Anonymkode: e480c...81d 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #38 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tenker om han tar massasje 60 min, hadde du akseptert om kun 57 av dem hadde gått til massasje, med de siste 3 min til en lykkelig ljunk som avslutning? Eller hadde du sett på det som utroskap? Hvis så, ville du kunne tilgitt ham? Hva om det gjør mannen mer lykkelig, slik at han blir en bedre mann og enklere å ha med å gjøre i dagliglivet? Anonymkode: e480c...81d Ikke tilgivelig! UT av forholdet med en gang! Sammen er sammen og det er ikke med andre , sex/intime ting skjer i forholdet....! Anonymkode: 1a0f6...8d2
Fighter83 Skrevet 7. januar 2024 #39 Skrevet 7. januar 2024 Ja, men ikke mot betaling + jeg vil gjerne at partner skal dele hvordan han synes opplevelsen var med meg. 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #40 Skrevet 7. januar 2024 Absolutt ikke. Hadde ikke godtatt det i utgangspunktet, men mannen min er i tillegg til politi. Det hadde vært så idiot gjort, og hadde sett så dumt ut at det går bare ikke an. Anonymkode: 5c418...ffd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå