Gå til innhold

Sitte på mobilen når man er sammen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg dater titter på telefonen sin flere ganger i løpet av datene våre. Sosiale medier osv. Er det vanlig idag? 

Anonymkode: 64dd8...b95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De første tre datene så jeg ikke på mobilen. Så var vi blitt varme på hverandre og jeg viste mitt sanne jeg. Nemlig en som tar opp telefonen og ser på den for hvert pling. Jeg avbryter ikke kyss for hvert pling, men nesten.

Skrevet

Hvis en person gjøre det på en date med meg er jeg ferdig med den date. 

Det ville vært annerledes om han forventer noe viktig og det må han sier fra, men jeg syns se på sosiale medier er ikke respektfulle.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Svare på meldinger om slektninger som har havet på sykehus, ok. Sitte og scrolle på facebook, ikke ok. Helst synes jeg mobilen bør være på lydløs når man møter noen, med mindre man har en sånn situasjon med syke slektninger som kan trenge oppfølging. 

Anonymkode: 84c12...2c8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med unntak av situasjoner som de over beskriver så er det veldig dårlig oppførsel å sitte med telefonen stadig vekk når man er sammen! Jeg hadde et forhold med en som var sånn. Stadig sitte og lese noe, eller spille spill på telefonen. Utrolig frekt og respektløst når det blir så mye av det. Glad det er slutt med han.

Anonymkode: 61f64...07d

• Nyttig 1
Skrevet

Har opplevd det på første date/møte selv, og det er desverre rødt i min bok. Tenker det viser at de ikke har telefonvett. Nå to mnd inn i forhold kan vi sjekke telefonen, men står på lydløs om ingen ting spesielt skjer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...