Gå til innhold

Til dere med Ice-mobilabonnement! Haster!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg har et ice abonnement men står ikke som eier av det. Mannen min står som eier og er den som signerte kontrakt. 

Nå er det slik at vi er midt i et grusomt brudd der han klandrer meg for allverdens dritt. Blant annet klandrer han meg for å ha hatt mange samtaler med en annen mann. Dette er sant og er rent vennskapelig men hvordan kan han vite? Han mumlet noe om mobil.... Men han har ikke tilgang til min kode... 

Jeg tenker han kan ha fått spesifisert logg, det kan man vel få? 

Men det jeg lurer mest på... Er det slik at man kan lese sms på pc på en eller annen måte? Og kan det være slik at han kan ha klart å lese mine sms via pc uten at jeg vet det? For har han det så er slaget tapt, der sier jeg mye om mannen min... 

Noen som vet om ice har en slik funksjon? Og kan eier av abonnementet sjekke dette, selvom det er mitt navn på det? 

Dette haster litt da jeg er ganske paranoid nå.... 

Anonymkode: 548ab...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, man kan ikke lese sms via pc. Man kan få logg, men der står bare telefonnummer og ev type (sms, mms, anrop). 

Anonymkode: f4adb...708

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bare man kan få spesifiserte utgifter, altså hvor mange SMS og teleminutter. Ikke hva og hvem. 

derimot er det en uting å snakke så stygt om sine nærmeste. Snakke om at slaget er tapt om han leser dem sier jo litt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
-venter- skrev (3 minutter siden):

Tror bare man kan få spesifiserte utgifter, altså hvor mange SMS og teleminutter. Ikke hva og hvem. 

derimot er det en uting å snakke så stygt om sine nærmeste. Snakke om at slaget er tapt om han leser dem sier jo litt. 

Takk for svar. 

Han er voldelig mot meg og jeg legger en plan for å komme meg ut. Ser han mine meldinger med venner, er jeg livredd rett og slett... Ingenting er styggere enn hva han gjør mot meg. Ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, man kan ikke lese sms via pc. Man kan få logg, men der står bare telefonnummer og ev type (sms, mms, anrop). 

Anonymkode: f4adb...708

OK tusen takk for svar! Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Takk for svar. 

Han er voldelig mot meg og jeg legger en plan for å komme meg ut. Ser han mine meldinger med venner, er jeg livredd rett og slett... Ingenting er styggere enn hva han gjør mot meg. Ts

Da forstår jeg bedre, og du hsr min største sympati💛 Lykke til🙏🏻

Edit: Du bør opprette et nytt abonnement og sette i telefonen din. Det kan du gjøre digitalt så du vil ikke få spor (velg elektronisk SIM-kort). 

Endret av -venter-
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
-venter- skrev (1 time siden):

Da forstår jeg bedre, og du hsr min største sympati💛 Lykke til🙏🏻

Edit: Du bør opprette et nytt abonnement og sette i telefonen din. Det kan du gjøre digitalt så du vil ikke få spor (velg elektronisk SIM-kort). 

Takk! ❤️

Det var lurt. Har ikke tenkt på e-sim. Det skal jeg jommen gjøre. Takk for tipset! 😊 Ts

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aller helst ha kjøpt en ny telefon, fiksa nytt simkort og gått nøye over hvilke apper jeg hadde valgt å laste ned på ny telefon. Det finnes spioneringsapper som opptrer som noe helt annet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bålkaffe skrev (1 time siden):

Jeg ville aller helst ha kjøpt en ny telefon, fiksa nytt simkort og gått nøye over hvilke apper jeg hadde valgt å laste ned på ny telefon. Det finnes spioneringsapper som opptrer som noe helt annet.

Apper som andre kan ha instalert på min telefon? Aldri hørt om, så ekkelt. Takk for tips ! 😊 Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, men om det kun er vennskapelig er det vel bare positivt om han hadde lest meldingene? For da hadde han vel skjønt at det kun var vennskapelig og ikke noe seksuelt/romantisk mellom dere, eller…? Så du kan jo være rimelig sikker på at han ikke har lest noen melding om han tror det er snakk om sex/forhold.

Anonymkode: 6b163...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...