anonym1312 Skrevet 6. januar 2024 Forfatter #21 Skrevet 6. januar 2024 Enmanelskeråhate skrev (5 timer siden): Finner en annen, blir sjeldent bedre Kort og konkret 😂 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #22 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Oi, utrolig overraskende å lese her inne hvor mange (ofte menn) som etablerer seg med kvinner som ikke matcher de seksuelt. Hvorfor i alle dager gjør dere dette?? Min kjæreste og jeg var som kaniner i starten før hun mistet interessen. Det eneste hintet jeg fikk var at hun var litt mindre seksuelt frigjort enn noen av de jeg hadde vært med tidligere. Så, etter at ting dabbet av var det "for sent". I ettertid har jeg lurt på om starten var et skuespill eller en forventning om hva jeg som mann ønsket eller om det rett og slett var ekte, men bare dabbet av på grunn av andre årsaker. Anonymkode: bbe31...8a7 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #23 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kanskje du skal lese deg litt opp på menn og kvinners seksualitet. Hjelper ikke å ta initiativ akkurat når DU har lyst på sex, dere er et team. Oppfør deg deretter. https://www.nettavisen.no/livsstil/sexolog-med-oppfordring-til-frustrerte-menn-slik-vekker-du-kvinnens-sexlyst/s/12-95-3423587867 Anonymkode: c4143...1d3 Kjenner meg veldig igjen i det som står i denne artikkelen. Min lyst har dalt med årene, men det har sannelig hans genuine interesse for meg også. Vi snakker ikke sammen lenger, de gode samtalene er borte, han bryr seg tilsynelatede ikke om å høre hvordan jeg har det. Gift i 18 år. Anonymkode: 10bee...bd1 1 1
Bamseklemmer Skrevet 7. januar 2024 #24 Skrevet 7. januar 2024 (endret) De fleste trenger tilfredstillelse (ikke seksuell) i hverdagen, for at sexen skal bli god. Bainna bein.. det er en tommelfingerregel😉 Endret 7. januar 2024 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1 1
I Grosny Skrevet 7. januar 2024 #25 Skrevet 7. januar 2024 anonym1312 skrev (10 timer siden): Hei, jeg og samboeren har lite sex. Jeg prøver å ta initiativ hver gang, men hun orker ikke osv. Vi har vært sammen i 5 år og hun har faktisk aldri tatt initiativet på de 5 åra.. Hva gjør man? Har også snakket med hun om det. Snakke om det hjelper altså ikke. Hjelper det å ta på henne, holde rundt henne, kysse henne grådig og beføle både her og der? La hendene skli innunder klærne og massere henne godt oppover ryggen og nakken? 1
Bamseklemmer Skrevet 7. januar 2024 #26 Skrevet 7. januar 2024 I Grosny skrev (7 minutter siden): Snakke om det hjelper altså ikke. Hjelper det å ta på henne, holde rundt henne, kysse henne grådig og beføle både her og der? La hendene skli innunder klærne og massere henne godt oppover ryggen og nakken? Slik hverdagsromantikk ha alltid fungert i tusenvis av år. Det er igrunn bare litt kribling i trusa som skal til, som et tegn på lyst og begjær. Det trenger ikke nødvendigvis føles eller oppfattes som sexpress, men gjordt med kjælighet.. Ikke noe avansert tenking dette.. for er man skikkelig glad i en partner, kommer dette av seg selv. Gjensidig hverdagsromantikk❤️ .. er løsningen på alle seksuelle problem i dette forumet heretter😅 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #27 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kanskje du skal lese deg litt opp på menn og kvinners seksualitet. Hjelper ikke å ta initiativ akkurat når DU har lyst på sex, dere er et team. Oppfør deg deretter. https://www.nettavisen.no/livsstil/sexolog-med-oppfordring-til-frustrerte-menn-slik-vekker-du-kvinnens-sexlyst/s/12-95-3423587867 Anonymkode: c4143...1d3 Dette! Anonymkode: b0b49...862 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #28 Skrevet 7. januar 2024 13 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor skal hun ta initiativ da? Er du en seksuelt attraktiv man som tar deg bra ut fysisk slik at hun i det hele tatt tenner på deg? Slutt å skyld på dama. Ikke hennes feil at du ikke tenner henne seksuelt. Anonymkode: a3e04...95c Fordi hun har også et ansvar for at samlivet skal fungere. Det er ikke bare «mannens skyld». Det er definitivt hennes feil at hun ikke tenner seksuelt. En mann kan gjøre alt han kan i hele verden for å tenne dama, men det hjelper ikke om hun ikke vil tennes. Et godt råd fra meg (som levde i et sexløst ekteskap altfor lenge) : Finn en dame som faktisk vil ha deg ! Anonymkode: fe805...a87 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #29 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kanskje du skal lese deg litt opp på menn og kvinners seksualitet. Hjelper ikke å ta initiativ akkurat når DU har lyst på sex, dere er et team. Oppfør deg deretter. https://www.nettavisen.no/livsstil/sexolog-med-oppfordring-til-frustrerte-menn-slik-vekker-du-kvinnens-sexlyst/s/12-95-3423587867 Anonymkode: c4143...1d3 Denne var den beste artikkelen jeg har lest, og det var ikke feil for min del. Mange menn flåser av dette og mener vi lurte de i førsten med å ha sex to ganger om dagen, men fakta er at lysten kommer av grunner som faktisk skrives her. Jeg merker min lyst synker når mannen ikke viser interesse mer enn akkurat da vi legger oss. Anonymkode: 946a5...193 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #30 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det som er tilfelle er det er flere både menn og kvinner som lever i slike forhold uten sex, men forholdet er allikevel sterkt og godt, om 2 personer som er i sexløse ekteskap møtes diskrè og i all stillhet for sex og bare det å dette kan bidra til at forhold kan holde er det jo bedre enn et samlivsbrudd Anonymkode: 71fb9...38f «Problemet» med en slik løsning, er at de fleste vil ha sex med partneren sin og ikke en random person. Hvorfor i all verden skulle jeg ha lyst til å ha sex med en annen en partneren min? Da hadde jeg jo heller vært singel. Det er ikke sånn for alle, at bare man får hatt sex, så er man fornøyd. Folk vil ha sex med partnerene sine. Anonymkode: 80494...ddd 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #31 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 7.1.2024 den 2.24): Min kjæreste og jeg var som kaniner i starten før hun mistet interessen. Det eneste hintet jeg fikk var at hun var litt mindre seksuelt frigjort enn noen av de jeg hadde vært med tidligere. Så, etter at ting dabbet av var det "for sent". I ettertid har jeg lurt på om starten var et skuespill eller en forventning om hva jeg som mann ønsket eller om det rett og slett var ekte, men bare dabbet av på grunn av andre årsaker. Anonymkode: bbe31...8a7 Velkjent. Anonymkode: beb19...826 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå