AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #1 Skrevet 6. januar 2024 Hvilke type hundegenser liker dere best å ta på hunden? Hva går fortest? Og hva er lettest? Sånn flettestrikket genser som man bare tar på? Ribbestrikket genser? Anonymkode: 8cf91...191
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #2 Skrevet 6. januar 2024 Vel, jeg velger ikke genser etter hva som går fortest, men etter hva som passer hunden, og som faktisk varmer. Bruker ulldekken fra Canelana, eller thermodekken fra Non-stop. De fleste strikkede gensere man får kjøpt varmer ikke en dritt, da må det i så fall være tett strikket tykk, god ull. Akryl eller andre tullestoffer varmer ikke. Anonymkode: d8654...922 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #3 Skrevet 6. januar 2024 Alle hmgenserne går fort på da hunden liker å bruke de. Så favorittene er en Kevin i 100% ull fra House of dog. Gensere skal gjøre en jobb og da er materiale mye viktigere enn hvir lang tid det tar å få den på. Anonymkode: 5b1e2...dc0
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #4 Skrevet 6. januar 2024 Hundegensere liker de ikke. De bruker dekken fra hurtta. Varme og av svært god kvalitet. Anonymkode: f244b...a7e
Leo Skrevet 6. januar 2024 #5 Skrevet 6. januar 2024 Et funksjonelt dekken er mye enklere å ta på og av enn en hundegenser. Gensere er også upraktiske, spesielt på små/lave hunder, fordi de har en litt lodden overflate som gjør at snø/is fra bakken lett fester seg og lager isklumper på bryst og mage på grunn av hundens kroppsvarme. Som flere andre nevner så er de masseproduserte hundegenserne ofte laget i mer eller mindre syntetisk stoff som varmer veldig lite i utgangspunktet. 1
Anonymbruker*** Skrevet 7. januar 2024 #6 Skrevet 7. januar 2024 Jeg har bare ett klesplagg til hunden, Canalana ambassadør ulldekken. Det sitter som ett skudd og virker til å gjøre susen i alt mellom -5 til -20 så lenge hun er i bevegelse. Det er lite lukt og krever lite rengjøring. Ved lengre pauser pakker jeg gjerne inn med pledd og slikt.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #7 Skrevet 7. januar 2024 Pomppa fleecegenser. Anonymkode: 03683...1bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå