Gå til innhold

Hva har du i vinduskarmen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Føler det er blitt så nakent etter jeg tok advent stjernen vekk, så jeg lurer på hva dere andre har i vinduskarmen nå? Bare blomster, lys? Vis gjerne bilder eller bilde forslag   

Anonymkode: 5f133...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Blomster, små duker/brikker, store lysestaker, lykter, pyntegjenstander. Gjerne noe med litt høyde på. 

Anonymkode: 07174...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blomster i alle varianter og størrelser😅 Det er nesten ikke plass til hengelampene

Anonymkode: ac163...358

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har pendler i vinduene 11 måneder i året og adventsstjernene i desember. Begynte med det for en del år tilbake, nettopp fordi det ble så mørkt og trist da vi tok de ned. 

Anonymkode: 17ff5...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I det ene vinduet har jeg absolutt ingenting fordi katten liker å sitte der og se ut. I de andre har jeg noen blomsterpotter / urtepotter i hver. Jeg er kanskje ikke den rette å spørre. Jeg liker ikke nips. 😅

Anonymkode: 5b778...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomster, pyntegjenstander, lys... Jeg har to små vinduer i stuen. Sånn ser det ene ut..

20240106_113842.thumb.jpg.4b7c7b096661bf971559b06fe47610ca.jpg

Og i det andre har jeg nettopp kjøpt meg denne på kremmerhuset 

Screenshot_20240106_164616_SamsungInternet.thumb.jpg.626f01ffc59dc9abc2b9f7d79a81f5ae.jpg

Med slike type blomster 

Screenshot_20240106_164540_SamsungInternet.thumb.jpg.28c90aefbae9695d9dff42c7c18f27a8.jpg

Og en digital fotoramme + noen telys

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
skreppamedleppa skrev (4 minutter siden):

Blomster, pyntegjenstander, lys... Jeg har to små vinduer i stuen. Sånn ser det ene ut..

20240106_113842.thumb.jpg.4b7c7b096661bf971559b06fe47610ca.jpg

Og i det andre har jeg nettopp kjøpt meg denne på kremmerhuset 

Screenshot_20240106_164616_SamsungInternet.thumb.jpg.626f01ffc59dc9abc2b9f7d79a81f5ae.jpg

Med slike type blomster 

Screenshot_20240106_164540_SamsungInternet.thumb.jpg.28c90aefbae9695d9dff42c7c18f27a8.jpg

Og en digital fotoramme + noen telys

Nydelig! 

Anonymkode: a61c3...f10

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vi har pendler i vinduene 11 måneder i året og adventsstjernene i desember. Begynte med det for en del år tilbake, nettopp fordi det ble så mørkt og trist da vi tok de ned. 

Anonymkode: 17ff5...e4e

Hva er pendler?

Prøvde å google, men da fikk jeg bare opp info om pendling og pendlerfradrag 😅

Anonymkode: f6b14...f02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en type pendel. En pendel er rett og slett en lampe som henger i vinduet (eller over et bord, eller en benk, eller...) - men søk på pendel (entall) i stedet for pendler, så får du opp masse!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stue: Plantelys, led-kubelys, plante og innimellom en pus eller to.

Kjøkken: plantelys og 7 planter.

Anonymkode: 5dc8d...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Nydelig! 

Tusen takk😊 Er alltid klar for mental slakt når jeg legger ut bilder av stilen min her på hus og hage😅 for vi liker jo så forskjellige stiller alle som en, men alltid hyggelig når det er posetive tilbakemeldingeranimated-smileys-greetings-013.gif.pagespeed_ce.dl4WMYq3X4.gif.e343a5a814851b3aab73e6191687d588.gif

Det er jo bare en 'quirky' måte men det finnes jo så mye forskjellig og fint, pinterest er jo en ypperlig inspirasjonskilde der alt i fra minimalist stilen til maksimalistist stilen er å finne. 

Men er også for det noen skrev om noen høye ting. For meg hjelper litt farger når julen taes vekk men det er jo ikke alle som er glad i det selvfølgelig så en må egentlig bare finne sin stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Støv 😀

Her også hasselbrune vinduer fra 1970 årene så støvet syns ikke så godt 😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Adventstjerna skal da ikke ned enda, så det er ikke et problem 

Anonymkode: 822f8...83b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Planter, planter og flere planter. 💸💸

Anonymkode: b25a5...4a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vinduskarm til å ha ting på, så akkurat nå ingenting 😥 savner vinduskarmer da jeg er vant til å ha en del planter i vinduskarmene. Nå føles alt så nakent

Vurderer pendler og ev hengende planter 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Adventstjerna skal da ikke ned enda, så det er ikke et problem 

Anonymkode: 822f8...83b

Og i hvilken paragraf står det:klo: Denne loven hva andre skal eller ikke skal ang adventsstjerne har jeg godt glipp av? Advent er så vidt meg bekjent over

Anonymkode: edc2e...3fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (2 timer siden):

Tusen takk😊 Er alltid klar for mental slakt når jeg legger ut bilder av stilen min her på hus og hage😅 for vi liker jo så forskjellige stiller alle som en, men alltid hyggelig når det er posetive tilbakemeldingeranimated-smileys-greetings-013.gif.pagespeed_ce.dl4WMYq3X4.gif.e343a5a814851b3aab73e6191687d588.gif

Det er jo bare en 'quirky' måte men det finnes jo så mye forskjellig og fint, pinterest er jo en ypperlig inspirasjonskilde der alt i fra minimalist stilen til maksimalistist stilen er å finne. 

Men er også for det noen skrev om noen høye ting. For meg hjelper litt farger når julen taes vekk men det er jo ikke alle som er glad i det selvfølgelig så en må egentlig bare finne sin stil.

Jeg liker i hvert fall stilen din veldig godt 😊 Både med interiør og klær 😁 Jeg digger folk som er glad i farger 😁 Og som ikke skal ha det hvitt, svart eller grått 😊 Bare fortsett å legge ut bilder du 😊 Drit i de som er negativ 😊 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (20 minutter siden):

Jeg liker i hvert fall stilen din veldig godt 😊 Både med interiør og klær 😁 Jeg digger folk som er glad i farger 😁 Og som ikke skal ha det hvitt, svart eller grått 😊 Bare fortsett å legge ut bilder du 😊 Drit i de som er negativ 😊 

Ååå @Mardina❤️

Tusen takk... 

Den betyde enormt mye for meg...  

Ikke nødvendigvis fordi jeg trenger anerkjennelse for å gjøre min greie (for der er jeg så rebell at det jeg gjør uansett 😅, der tror jeg forresten vi er lik? ) men en står alltid på stupet når en deler sin egen stil, det en selv liker, hvordan en gjør ting, klær, stil, hverdagen.. og for all del, jeg liker nesten å gå i krigen jeg, fordi en blir vant til det.  Men kjekt å ikke gjøre det til en forandring 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...