AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #1 Del Skrevet 6. januar 2024 Føler det er blitt så nakent etter jeg tok advent stjernen vekk, så jeg lurer på hva dere andre har i vinduskarmen nå? Bare blomster, lys? Vis gjerne bilder eller bilde forslag Anonymkode: 5f133...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #2 Del Skrevet 6. januar 2024 Blomster, små duker/brikker, store lysestaker, lykter, pyntegjenstander. Gjerne noe med litt høyde på. Anonymkode: 07174...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #3 Del Skrevet 6. januar 2024 Blomster i alle varianter og størrelser😅 Det er nesten ikke plass til hengelampene Anonymkode: ac163...358 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. januar 2024 #4 Del Skrevet 6. januar 2024 Kattepus 😻 advent stjernen henger oppe hele året 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #5 Del Skrevet 6. januar 2024 Støv 😀 Anonymkode: a61c3...f10 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #6 Del Skrevet 6. januar 2024 Vi har pendler i vinduene 11 måneder i året og adventsstjernene i desember. Begynte med det for en del år tilbake, nettopp fordi det ble så mørkt og trist da vi tok de ned. Anonymkode: 17ff5...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #7 Del Skrevet 6. januar 2024 I det ene vinduet har jeg absolutt ingenting fordi katten liker å sitte der og se ut. I de andre har jeg noen blomsterpotter / urtepotter i hver. Jeg er kanskje ikke den rette å spørre. Jeg liker ikke nips. 😅 Anonymkode: 5b778...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 6. januar 2024 #8 Del Skrevet 6. januar 2024 Blomster, pyntegjenstander, lys... Jeg har to små vinduer i stuen. Sånn ser det ene ut.. Og i det andre har jeg nettopp kjøpt meg denne på kremmerhuset Med slike type blomster Og en digital fotoramme + noen telys 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #9 Del Skrevet 6. januar 2024 skreppamedleppa skrev (4 minutter siden): Blomster, pyntegjenstander, lys... Jeg har to små vinduer i stuen. Sånn ser det ene ut.. Og i det andre har jeg nettopp kjøpt meg denne på kremmerhuset Med slike type blomster Og en digital fotoramme + noen telys Nydelig! Anonymkode: a61c3...f10 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #10 Del Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vi har pendler i vinduene 11 måneder i året og adventsstjernene i desember. Begynte med det for en del år tilbake, nettopp fordi det ble så mørkt og trist da vi tok de ned. Anonymkode: 17ff5...e4e Hva er pendler? Prøvde å google, men da fikk jeg bare opp info om pendling og pendlerfradrag 😅 Anonymkode: f6b14...f02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 6. januar 2024 #11 Del Skrevet 6. januar 2024 Dette er en type pendel. En pendel er rett og slett en lampe som henger i vinduet (eller over et bord, eller en benk, eller...) - men søk på pendel (entall) i stedet for pendler, så får du opp masse! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #12 Del Skrevet 6. januar 2024 Stue: Plantelys, led-kubelys, plante og innimellom en pus eller to. Kjøkken: plantelys og 7 planter. Anonymkode: 5dc8d...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 6. januar 2024 #13 Del Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Nydelig! Anonymkode: a61c3...f10 Tusen takk😊 Er alltid klar for mental slakt når jeg legger ut bilder av stilen min her på hus og hage😅 for vi liker jo så forskjellige stiller alle som en, men alltid hyggelig når det er posetive tilbakemeldinger Det er jo bare en 'quirky' måte men det finnes jo så mye forskjellig og fint, pinterest er jo en ypperlig inspirasjonskilde der alt i fra minimalist stilen til maksimalistist stilen er å finne. Men er også for det noen skrev om noen høye ting. For meg hjelper litt farger når julen taes vekk men det er jo ikke alle som er glad i det selvfølgelig så en må egentlig bare finne sin stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. januar 2024 #14 Del Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Støv 😀 Anonymkode: a61c3...f10 Her også hasselbrune vinduer fra 1970 årene så støvet syns ikke så godt 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #15 Del Skrevet 6. januar 2024 Adventstjerna skal da ikke ned enda, så det er ikke et problem Anonymkode: 822f8...83b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #16 Del Skrevet 6. januar 2024 Planter, planter og flere planter. 💸💸 Anonymkode: b25a5...4a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 6. januar 2024 #17 Del Skrevet 6. januar 2024 Har ikke vinduskarm til å ha ting på, så akkurat nå ingenting 😥 savner vinduskarmer da jeg er vant til å ha en del planter i vinduskarmene. Nå føles alt så nakent Vurderer pendler og ev hengende planter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #18 Del Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Adventstjerna skal da ikke ned enda, så det er ikke et problem Anonymkode: 822f8...83b Og i hvilken paragraf står det Denne loven hva andre skal eller ikke skal ang adventsstjerne har jeg godt glipp av? Advent er så vidt meg bekjent over Anonymkode: edc2e...3fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 6. januar 2024 #19 Del Skrevet 6. januar 2024 skreppamedleppa skrev (2 timer siden): Tusen takk😊 Er alltid klar for mental slakt når jeg legger ut bilder av stilen min her på hus og hage😅 for vi liker jo så forskjellige stiller alle som en, men alltid hyggelig når det er posetive tilbakemeldinger Det er jo bare en 'quirky' måte men det finnes jo så mye forskjellig og fint, pinterest er jo en ypperlig inspirasjonskilde der alt i fra minimalist stilen til maksimalistist stilen er å finne. Men er også for det noen skrev om noen høye ting. For meg hjelper litt farger når julen taes vekk men det er jo ikke alle som er glad i det selvfølgelig så en må egentlig bare finne sin stil. Jeg liker i hvert fall stilen din veldig godt 😊 Både med interiør og klær 😁 Jeg digger folk som er glad i farger 😁 Og som ikke skal ha det hvitt, svart eller grått 😊 Bare fortsett å legge ut bilder du 😊 Drit i de som er negativ 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 6. januar 2024 #20 Del Skrevet 6. januar 2024 Mardina skrev (20 minutter siden): Jeg liker i hvert fall stilen din veldig godt 😊 Både med interiør og klær 😁 Jeg digger folk som er glad i farger 😁 Og som ikke skal ha det hvitt, svart eller grått 😊 Bare fortsett å legge ut bilder du 😊 Drit i de som er negativ 😊 Ååå @Mardina❤️ Tusen takk... Den betyde enormt mye for meg... Ikke nødvendigvis fordi jeg trenger anerkjennelse for å gjøre min greie (for der er jeg så rebell at det jeg gjør uansett 😅, der tror jeg forresten vi er lik? ) men en står alltid på stupet når en deler sin egen stil, det en selv liker, hvordan en gjør ting, klær, stil, hverdagen.. og for all del, jeg liker nesten å gå i krigen jeg, fordi en blir vant til det. Men kjekt å ikke gjøre det til en forandring 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå