Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Noen som har barn som har vært VG-bud? Gikk det greit å få noen salg? Trivdes barnet med jobben? Hvis man først jobber som dette, og er annenhver helg hos en forelder i en annen bydel, kan man da bare gjøre jobben der i stedet? Eller blir det krøll? 

Jeg har en gutt som brenner etter å få jobbet litt, så tips til andre ting han kan gjøre (han er ikke så interessert i å mase på folk om hundelufting og sånne tjenester helst) mottas med takk! :)

Anonymkode: 3aeda...9ad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var VG bud selv fra jeg var 13 til 16 år. Man får utlevert et område å selge i. Det tar en stund å få opparbeidet seg en god kundebase, men etter en stund ventet faktisk flere på at jeg skulle komme da de var vandt med å kjøpe avis på døra hver søndag morgen :)

Vet ikke hvordan det er nå da de fleste ikke lengre har kontanter på seg. Men jeg fikk solgt ut min bunke med aviser hver gang. Dette var 2007 - 2010

Anonymkode: 7fcc0...f19

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var VG bud selv fra jeg var 13 til 16 år. Man får utlevert et område å selge i. Det tar en stund å få opparbeidet seg en god kundebase, men etter en stund ventet faktisk flere på at jeg skulle komme da de var vandt med å kjøpe avis på døra hver søndag morgen :)

Vet ikke hvordan det er nå da de fleste ikke lengre har kontanter på seg. Men jeg fikk solgt ut min bunke med aviser hver gang. Dette var 2007 - 2010

Anonymkode: 7fcc0...f19

Takk for svar 😀 jeg tror han må jobbe de helgene han er hos meg, siden faren bor langt borte. Det betales med kontanter eller vipps nå har jeg forstått. Helt fast kundemasse blir det vel gjerne ikke mtp at han bare kan gå annenhver helg. Men han kan jo prøve og se 😀

Anonymkode: 3aeda...9ad

AnonymBruker
Skrevet

Er han aktiv i idrett? Mange idrettslag trenger dommere, og ofte får de greit betalt. 100-200kr. Her får de dommerkurs via klubben. 13åringen her har tjent ca.3000kr sist sesong.

Anonymkode: c0363...6b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...