AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #21 Del Skrevet 8. januar 2024 Det var ett av våre topp tre-navn, så jeg liker det godt. (Men vi gikk for Åse i stedet.) Anonymkode: 65d8d...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #22 Del Skrevet 8. januar 2024 Signe maten, signe vårt dyre fedreland Anonymkode: b4b67...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #23 Del Skrevet 8. januar 2024 Signe er fint. Samme med Solveig og Sigrid. Solide navn alle tre. Vet om flere tenåringer som heter Signe, det er ikke så uvanlig. Anonymkode: 56d6a...8e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 8. januar 2024 #24 Del Skrevet 8. januar 2024 Bella78 skrev (På 6.1.2024 den 15.31): Hvordan skal du uttale Signe uten g, blir ikke det Sine - som jo er et eget navn? Eller misforstår jeg? 😅 Synes det er et fint navn jeg. En del vestlendinger uttaler det som "sigg-ne", mens jeg som er sørlending sier "sing-ne. Jeg har ng-lyd som i synge og ikke noen hørbar g-lyd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå