AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #1 Del Skrevet 6. januar 2024 Opplevde nemlig for noen uker siden å matche med en fyr på mitt nivå utseendemessig på tinder. Jeg er ikke en superpen dame. Har noen kilo ekstra og er vel midt på treet når det gjelder utseendet sjenerelt. Vi skulle treffes på en bar. Vi hadde det hyggelig å snakket og ble kjent. Plutselig utbryter han at jeg ikke er det han ser etter og at jeg ikke er helt hans type utseendemessig. Tenkte at jaja, vi har alle lov å ha våre preferanser. Men jeg skjekket bare tilfeldig i sidesynet da han trykket seg en tur inn på instagram og der så jeg at han fulgte bare sånne typiske babes som er 10/10 på skalaen.. Han selv er en sterk 3er, ikkje vondt ment mot han, men det er dessverre sannheten. Har opplevd dette flere ganger iløpet av livet. Menn som ikke er superpene tror de kan velge og vrake i damer, og blir skuffet når de pene damene ikke vil ha dem og klager på at ingen liker dem eller vil date dem, så kommer det damer som er på de mennenes skala og nei oss vil de ikke ha, men det er oss mindre pene damer som er i de mennenes liga🤷🏻♀️ Dere menn som er slik må bare lære dere å se realiteten i øynene og skjønne at dere må senke kravene et par hakk! Går ikke ann å tro man skal få Megan Fox når man selv er langt mindre pen.. Vil gjerne høre fra kvinner som har opplevd det samme! Er så provoserende at enkelte menn oppfører seg slik! Anonymkode: f1702...368 29 6 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #2 Del Skrevet 6. januar 2024 Tror ikke det nødvendigvis handler om menn vs kvinner, dette finner du blant begge kjønn. Nei, hva skal man si - alle må jo selvfølgelig prøve å finne seg noen de trives med, på alle måter - men «overfladiske» krav kaster som regel bare bort tiden hos alle. Litt på siden av, så er jo dette med algoritmer i sosiale medier etc litt med på å endre hva vi tror er mest normalt, også ang utseende. Der er jo de fleste damer pene og menn muskuløse og vellykka, og dermed tror man kanskje ubevisst at «alle» er det? Og dermed kommer normale mennesker lenger ned på lista enn de egentlig er? For ta deg et kjapt blikk rundt i virkeligheten, så kommer jo flertallet av folk i forskjellige varianter.. Lykke til, jeg håper du treffer noen det klaffer med ❤️ Anonymkode: acd67...3e6 9 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #3 Del Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Opplevde nemlig for noen uker siden å matche med en fyr på mitt nivå utseendemessig på tinder. Jeg er ikke en superpen dame. Har noen kilo ekstra og er vel midt på treet når det gjelder utseendet sjenerelt. Vi skulle treffes på en bar. Vi hadde det hyggelig å snakket og ble kjent. Plutselig utbryter han at jeg ikke er det han ser etter og at jeg ikke er helt hans type utseendemessig. Tenkte at jaja, vi har alle lov å ha våre preferanser. Men jeg skjekket bare tilfeldig i sidesynet da han trykket seg en tur inn på instagram og der så jeg at han fulgte bare sånne typiske babes som er 10/10 på skalaen.. Han selv er en sterk 3er, ikkje vondt ment mot han, men det er dessverre sannheten. Har opplevd dette flere ganger iløpet av livet. Menn som ikke er superpene tror de kan velge og vrake i damer, og blir skuffet når de pene damene ikke vil ha dem og klager på at ingen liker dem eller vil date dem, så kommer det damer som er på de mennenes skala og nei oss vil de ikke ha, men det er oss mindre pene damer som er i de mennenes liga🤷🏻♀️ Dere menn som er slik må bare lære dere å se realiteten i øynene og skjønne at dere må senke kravene et par hakk! Går ikke ann å tro man skal få Megan Fox når man selv er langt mindre pen.. Vil gjerne høre fra kvinner som har opplevd det samme! Er så provoserende at enkelte menn oppfører seg slik! Anonymkode: f1702...368 Det er noen av dem,ja. Forhåpentligvis skjønner de til slutt at de er sjanseløse. Gå videre, ikke alle menn (eller kvinner!) er sånn. Jeg er sånn middels pen, ganske fornøyd med eget utseende. Har en middels kjekk mann. Veldig fornøyd med ham. Anonymkode: 5bfa5...5db 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #4 Del Skrevet 6. januar 2024 Selv om han følger de så betyr jo ikke det automatisk at han tror han har sjans på de? Skjønner ikke helt logikken din. Anonymkode: 040c9...f48 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #5 Del Skrevet 6. januar 2024 Det er nok ikke bare menn som kan være slike. Flere kvinner tror de er mye penere på skalaen enn de er. Anonymkode: 1f982...26e 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #6 Del Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Opplevde nemlig for noen uker siden å matche med en fyr på mitt nivå utseendemessig på tinder. Jeg er ikke en superpen dame. Har noen kilo ekstra og er vel midt på treet når det gjelder utseendet sjenerelt. Vi skulle treffes på en bar. Vi hadde det hyggelig å snakket og ble kjent. Plutselig utbryter han at jeg ikke er det han ser etter og at jeg ikke er helt hans type utseendemessig. Tenkte at jaja, vi har alle lov å ha våre preferanser. Men jeg skjekket bare tilfeldig i sidesynet da han trykket seg en tur inn på instagram og der så jeg at han fulgte bare sånne typiske babes som er 10/10 på skalaen.. Han selv er en sterk 3er, ikkje vondt ment mot han, men det er dessverre sannheten. Har opplevd dette flere ganger iløpet av livet. Menn som ikke er superpene tror de kan velge og vrake i damer, og blir skuffet når de pene damene ikke vil ha dem og klager på at ingen liker dem eller vil date dem, så kommer det damer som er på de mennenes skala og nei oss vil de ikke ha, men det er oss mindre pene damer som er i de mennenes liga🤷🏻♀️ Dere menn som er slik må bare lære dere å se realiteten i øynene og skjønne at dere må senke kravene et par hakk! Går ikke ann å tro man skal få Megan Fox når man selv er langt mindre pen.. Vil gjerne høre fra kvinner som har opplevd det samme! Er så provoserende at enkelte menn oppfører seg slik! Blir ikke det det samme som gamle kjerringer som ikke vil ha normale menn i egen klasse, men som bare skal ha noen yngre og mer desperate menn. Slike typer som ikke orker å gå ut sammen med dem dagen etter fordi hvem vil vel egentlig ha ei gammel dame... Anonymkode: de03e...051 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #7 Del Skrevet 6. januar 2024 Vet, har et par mannlige kollegaer som er sånn. De er 1-2 selv, på en god dag. Ikke har de en vakker personlighet heller. Legger seg konsekvent etter 8-10er-damer. Null selvinnsikt og bitre fordi «de aldri får dame».. 🙄 Anonymkode: 01ff5...c7e 29 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvia515 Skrevet 6. januar 2024 #8 Del Skrevet 6. januar 2024 Jeg har fått høre en gang at jeg dessverre hadde for små pupper. Fyren "mente det ikke vondt", men følte han måtte si det. Han var relativt overvektig og hadde nok større pupper enn meg. Jeg brydde meg ikke om hans mannepupper, men han likte altså ikke mine damepupper. 🙃 31 5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 Populært innlegg #9 Del Skrevet 6. januar 2024 Silvia515 skrev (1 minutt siden): Jeg har fått høre en gang at jeg dessverre hadde for små pupper. Fyren "mente det ikke vondt", men følte han måtte si det. Han var relativt overvektig og hadde nok større pupper enn meg. Jeg brydde meg ikke om hans mannepupper, men han likte altså ikke mine damepupper. 🙃 😅 « følte han måtte si det» 🙈 ja, det var sikkert velment, slik at du kunne gå hjem og dyrke frem større bryst til neste gang 😅 Anonymkode: acd67...3e6 53 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #10 Del Skrevet 6. januar 2024 Har sett slike babes ikke sjelden med ganske middelmådige menn også pussig... Anonymkode: 52836...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. januar 2024 #11 Del Skrevet 6. januar 2024 Trist vi har kommet til det samfunnet hvor utseende er det som teller mest og ikke åssen mennesker er men ligger vel noe i ordtaket da skinne kan bedra 14 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvia515 Skrevet 6. januar 2024 #12 Del Skrevet 6. januar 2024 Jeg er så heldig at jeg liker både kvinner og menn. For kanskje et år siden rotet jeg litt med en kvinne som hadde jobbet som modell i Latvia. Hun var både hyggelig og pen. Jeg følte meg ekstra fin sammen med henne ...og vi hadde cirka like små pupper! 😄 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #13 Del Skrevet 6. januar 2024 Jeg har to eks kjærester som tenkte slikt. Ville ha modellpene jenter. Ingen av dem fikk det. Anonymkode: efb75...536 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #14 Del Skrevet 6. januar 2024 Broren min på nærmere 40 holder på slik, har aldri vært i et kjæresteforhold. Legger seg konstant etter de peneste og slankeste jentene i 20-årene, mens han selv er helt midt på treet. Klager over at det ikke finnes gode koneemner, men går bastant etter modelljenter som bare vil flørte og ha det gøy. Én gang var han betatt av ei kollega, men hun var visst "noen kilo for stor" for ham, så da ville han ikke bygge noen relasjon med henne🙄 Anonymkode: 4b016...c19 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #15 Del Skrevet 6. januar 2024 Dette er det testosteronet deres som påvirker. Menn søker på jobber de er langt ifra kvalifiserte for, får de jobbene og ansetter andre menn som heller ikke er kvalifiserte.... Menn på topptur i rasutsatte områder har færre alvorlige ulykker når det er med kvinner som roer "gutta" littegrann og heller snur enn å kjøre det bratteste og verste. Menn vil ha nesten alltid det beste og flotteste, selvom de er en treer selv. En tier kaller de misunnelig for Chad. Anonymkode: 9924a...a41 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #16 Del Skrevet 6. januar 2024 Ble kjent med en fyr som var overvektig, arbeidsledig og alkoholiker. Han hadde sopp over hele kroppen. Han levde av nav men fremsto helt annerledes på nett og på tinder. Han fremsto som den bisnismannen. Han sa til meg at han fortjente en bra dame. Og han valgte seg ut empatisk damer som lånte han bil og penger. Han holdt eksene varme for å bruke dem som bank. Utad fremsto han som en slags helgen som ville hjelpe andre. Men egentlig brydde hn seg bare om seg selv. Sist jeg sjekket har han ny dame, er på på tinder. 🤢 Anonymkode: 6081f...8e9 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #17 Del Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Broren min på nærmere 40 holder på slik, har aldri vært i et kjæresteforhold. Legger seg konstant etter de peneste og slankeste jentene i 20-årene, mens han selv er helt midt på treet. Klager over at det ikke finnes gode koneemner, men går bastant etter modelljenter som bare vil flørte og ha det gøy. Én gang var han betatt av ei kollega, men hun var visst "noen kilo for stor" for ham, så da ville han ikke bygge noen relasjon med henne🙄 Anonymkode: 4b016...c19 Det er noe sykelig med sånne folk. Har en sånn bror jeg og.. Tror ikke han er så bra folk noen egentlig. Veldig egoistisk type. Anonymkode: 6081f...8e9 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 6. januar 2024 #18 Del Skrevet 6. januar 2024 Jeg skjønner ikke helt problemet her. De vil jo bare bli værende alene hvis de ikke enten forbedrer aspekter ved seg selv eller avfinner seg med sitt nivå og finner seg partner deretter. Så det er jo utelukkende deres problem. Akkurat det samme gjelder motsatt der menn klager over kvinner som bare vil date oppover. Alle kan teoretisk sett ligge oppover men ikke date og dermed så blir det et spørsmål om å avfinne seg med sitt nivå, velge alenetilværelse eller forbedre sitt nivå om det er muligheter for det. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #19 Del Skrevet 6. januar 2024 Jeg har ett inntrykk av det motsatte, at gjennomsnittlige damer tror de er 10 av 10, så sitter de der å venter i evigheter på the one, mens mannfolka derimot jobber med det materiale som blir presentert for dem, i mørke er alle damer fine. Anonymkode: da92a...55d 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #20 Del Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ett inntrykk av det motsatte, at gjennomsnittlige damer tror de er 10 av 10, så sitter de der å venter i evigheter på the one, mens mannfolka derimot jobber med det materiale som blir presentert for dem, i mørke er alle damer fine. Anonymkode: da92a...55d Hvis de bare kan være sammen i mørket er det jo litt trist. Men jeg er ikke enig med deg. De fleste damer har lavere selvtillit og er mer realistiske enn menn. Menn har ofte veldig urealistiske krav og urimelig høy selvtillit. Finnes forskning som støtter dette også hvis du gidder å google det. Anonymkode: 18ee2...566 14 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå