AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #1 Del Skrevet 6. januar 2024 J27. Jeg ble utsatt for seksuelt overgrep vinter 2022. Jeg har ikke anmeldt eller gjort noen ting med det. Fordi det er ikke et juridisk overgrep. Men jeg ble ganske påvirket av det. Hender jeg får flashback når jeg har sex med andre, og jeg har ikke klart å bruke de klærne jeg hadde på meg den dagen. De klærne er hos mamma og pappa langt inne i skapet (de vet ingenting). Jeg bor i et helt annet sted enn de, men har noen klær hos de likevel som jeg ikke bruker så mye. Så nå er jeg hos de på juleferie, så prøvde jeg å ta på meg den buksa jeg hadde på den dagen. Klarte å ha den på mellom et kvarter til en halv time. Jeg føler meg bare så ekkel i den. Og vet ikke om jeg skammer meg eller hva jeg gjør, men det bringer noen veldig ubehagelige følelser. Og det er en bukse jeg likte veldig godt og er ganske dyr bukse. Jeg tenker noen ganger den kanskje burde bli brent. Men jeg vil ikke tape over følelsene mine, så kan jeg lære meg å bruke klærne jeg ble utsatt for overgrep i? Eller burde jeg bare kvitte meg med de? Anonymkode: 3ea6d...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #2 Del Skrevet 6. januar 2024 Jeg ville laget et bål og brent dem som en symbolsk handling. Kanskje til og med skrevet et brev med alle tanker og følelser om han og det sonmm skjedde og brent det også. Synd du måtte oppleve det Anonymkode: e2aa8...99f 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg ville også brent det! Anonymkode: ce7cf...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 14.26): J27. Jeg ble utsatt for seksuelt overgrep vinter 2022. Jeg har ikke anmeldt eller gjort noen ting med det. Fordi det er ikke et juridisk overgrep. Men jeg ble ganske påvirket av det. Hender jeg får flashback når jeg har sex med andre, og jeg har ikke klart å bruke de klærne jeg hadde på meg den dagen. De klærne er hos mamma og pappa langt inne i skapet (de vet ingenting). Jeg bor i et helt annet sted enn de, men har noen klær hos de likevel som jeg ikke bruker så mye. Så nå er jeg hos de på juleferie, så prøvde jeg å ta på meg den buksa jeg hadde på den dagen. Klarte å ha den på mellom et kvarter til en halv time. Jeg føler meg bare så ekkel i den. Og vet ikke om jeg skammer meg eller hva jeg gjør, men det bringer noen veldig ubehagelige følelser. Og det er en bukse jeg likte veldig godt og er ganske dyr bukse. Jeg tenker noen ganger den kanskje burde bli brent. Men jeg vil ikke tape over følelsene mine, så kan jeg lære meg å bruke klærne jeg ble utsatt for overgrep i? Eller burde jeg bare kvitte meg med de? Anonymkode: 3ea6d...c14 Hvorfor på kloden skal du bruke disse klærne igjen? Enten er det et overgrep i jussens forstand, ellers så er det ikke noe overgrep. Finn deg en bistandsadvokat og snakk igjennom saken. Du trenger og psykisk hjelp, om du er så traumatisert. Dette kan overgrepsmottak eller fastlegen henvise deg til. Tråden er gammel, så hva ts har gjort og ikke gjort, kan hun kanskje oppdatere? Anonymkode: e8efb...f50 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #5 Del Skrevet 29. desember 2024 Tja man kan "lære" seg å bli upåvirket av det ved en lang psykisk jobb med seg selv med hjelp fra en psykolog. Man begynner med å lære seg å tenke at det er ikke din skyld og du gjorde ikke noe galt da, du har ikke hatt feil klær på deg eller hva enn du tenker som gjør at du føler deg ekkel eller skitten. Men btw hvis du mener det var voldtekt og uten samtykke, så var det sannsynligvis det og. Anonymkode: 59e3e...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #6 Del Skrevet 29. desember 2024 Brenn det opp kjære deg. Og snakk med "vi tror deg" eller noen andre om det ❤️ Anonymkode: 618b9...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #7 Del Skrevet 29. desember 2024 Kast dritten! Politiet spurte da etterforskningen var ferdig om jeg ville ha de tilbake. Jeg ba de kaste alt, selv om det var nytt den kvelden. Det eneste jeg ville fortsette å bruke, var skoene. De hjalp meg til å løpe til helvete vekk fra åstedet til slutt! Anonymkode: 21c94...db3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #8 Del Skrevet 29. desember 2024 Ja. Det er jo ikke klærne sin skyld. Men selvsagt, om du forbinder klærne med hendelsen er jeg enig med de andre. Lag deg en liten seremoni for å bli kvitt driften og tankene med det. Anonymkode: 1a378...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #9 Del Skrevet 29. desember 2024 Dette er ikke noe du skal lære deg. Kast den, brenn dem, klipp dem opp - du skal i alle fall ikke trenge å ha dem på deg. Lei meg for at du opplevde dette. Sender gode tanker. Anonymkode: b53d1...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #10 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg kastet mine klær. Så ingen grunn til at jeg skulle føle dem på kroppen min igjen noen gang. Anonymkode: 61b00...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 29. desember 2024 #11 Del Skrevet 29. desember 2024 Hva slags overgrep var det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #12 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hvorfor på kloden skal du bruke disse klærne igjen? Enten er det et overgrep i jussens forstand, ellers så er det ikke noe overgrep. Finn deg en bistandsadvokat og snakk igjennom saken. Du trenger og psykisk hjelp, om du er så traumatisert. Dette kan overgrepsmottak eller fastlegen henvise deg til. Tråden er gammel, så hva ts har gjort og ikke gjort, kan hun kanskje oppdatere? Anonymkode: e8efb...f50 Oj! Ts her. Gammel tråd, men fortsatt relevant. Jeg har ikke vært så mye hos mine foreldre dette året. Men er her faktisk nå. De ligger fortsatt gjemt inne i skapet. Tilfeldigvis er jeg her nå, og tar meg en tur ut i skogen i morgen og brenner de, Nå er jeg her også, så bedre å bare bli kvitt det. VetAlt skrev (2 minutter siden): Hva slags overgrep var det da? Det er seksuelt overgrep og vold. Møtte denne fyren i BDSM miljøet, men han var ikke ukjent, jeg visste godt hvem han var. Han ignorerte de grensene vi hadde satt på forhånd. Tøyte strikken lenger og lenger under lek, til tross for jeg prøvde å stoppe ved å si avtalte kodeord. Men det ble totalt ignorert. Anonymkode: 3ea6d...c14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #13 Del Skrevet 29. desember 2024 VetAlt skrev (53 minutter siden): Hva slags overgrep var det da? Gud bedre. Hvorfor spør du og hva har du med dette å gjøre? Anonymkode: b53d1...954 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå