Gå til innhold

Sommeren 2024 - hvor skal dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forhåpentligvis skal jeg slutte å gå 500 meter til campus, og heller gå ca 800 meter til det jeg håper blir sommerjobben.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

2 uker til Bulgaria/varna er bestilt ☀️😎

Anonymkode: 76aa9...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.1.2024 den 20.48):

Hvordan tør du reise til Sverige? Er du ikke redd for å bli drept? 

Anonymkode: b0e2b...1d4

Sverige er mer enn Malmö, Södertälje, Botkyrka, Farsta, Skärholmen, Globen, Sollentuna, Helsingborg, Solna, Huddinge, Storgöteborg, Järfälla, Järva, Borlänge, Borås, Eskilstuna, Halmstad, Haninge-Nynäs-hamn, Landskrona, Linköping, Nacka, Norrköping, Hisingen, Södra Vätterbygden, Uppsala, Knivsta, Vällingby, Västerås, Växjö, Örebro, östra Fyrbodal og Kristiandstad vettu!

Kilde: polisen.se (direktelink)

Spoiler

(kilde over utsatte områder, ikke kilde til påstanden om at det finnes flere steder i Sverige enn ovennevnte, duuh.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skal til Australia, Frankrike og England. Også et par turer på høsten og før jul. 

Anonymkode: 30f37...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi tar muligens en tur nedover i Europa. Har hatt hjemme- og hytteferie noen somre nå, men har lyst til å vise barna litt mer av verden utenfor, nå som de er store nok til å få noe ut av det, og små nok til å ville være med.

Jeg kommer sikkert til å synes at det blir altfor dyrt. Alt har blitt dyrere, og krona er svak. Men vi lever billig i hverdagen, har lite lån, har moderat bolig som er ganske billig i drift, eier bil men bruker den lite, spiser sjeldent ute, kjøper det meste brukt fra finn i stedet for nytt, snuser ikke, røyker ikke, etc. Når vi da har to over snittet inntekter i husstanden, er det ikke noe problem å bruke feriepengene på dette.

Anonymkode: 2479d...c25

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linny111

Sannsynligvis bare småturer i sommerferien. Kanskje til England for å besøke en venninne, eller til Norge for å besøke familie. Er så dyrt å reise i ferien at jeg holder meg til resten av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje helt til Danmark. Evt Sverige. Sparer penger for å reise til asia i 2025.

Anonymkode: cae59...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er som regel hjemme på sommeren, mange steder er uaktuelle pga for høye temperaturer. Og i tillegg høye priser i fellesferien, så foretrekker å reise på alle andre tider enn sommeren. Skulle jeg reist til sommeren måtte det blitt til New Zealand.

Anonymkode: ae1ef...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir norgesferie i år, en tur til Hunderfossen med barna på 1 og 3 år, kanskje en svipptur innom Sverige, så en drøy uke fordelt på hytta til foreldrene mine og svigers🥰 så drar vi heller til syden (Kroatia) til høsten😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.1.2024 den 14.47):

Virkelig? Det skjønner du ikke? At noen har bedre råd enn deg? Du er klar over at de aller fleste i Norge er ganske velstående og har råd til en ferietur eller fler i året? De aller fleste jobber og tjener penger.

Anonymkode: 9833e...434

Hvorfor er du så sint og aggressiv? Har du aggresjonsproblemer? 

Man kan jobbe og tjene penger og fortsatt ikke ha råd til ferie vet du. Men det er noe som heter økte renter og slikt, som gjør at ikke alle kan reise på ferie. Tenk det! 

Anonymkode: b0e2b...1d4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...