Trish Skrevet 6. januar 2024 #41 Skrevet 6. januar 2024 Tenker på fremtoning, men har en veldig varm jakke som det er bare å ta på. Har bare vanlige klær under. Kan legge til ting som ekstra tykke sokker, skjerf, lue og hansker hvis det er ekstra kaldt eller jeg skal være ute litt lenger. Jeg er ikke akkurat ute i timesvis i denne kulden 😅
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #42 Skrevet 6. januar 2024 Det går vel an med begge deler? Jeg har ull som innerste lag, og penere tøy utenpå. Har høye og pene støvletter og en kåpe som rekker helg ned til skaftet på støvlettene. Holder meg på den måten varm, men ser samtidig pent antrukket ut. Anonymkode: e6c98...2fb 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #43 Skrevet 7. januar 2024 Jeg har en dunkåpe, og en Stormberg skibukse som jeg går med når det er kaldt som nå. Bruker vanlige, gode vintersko med tynn og tykk ullsokk under, to ullstilongser under buksa, og tre lag på overkroppen: Innerst bomull, så ullundertrøye, og så en god fleecegenser, evt med tynn ullgenser utenpå igjen. Bruker også ullhals, skjerf og lue, og polvotter. Anonymkode: 51620...476
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #44 Skrevet 7. januar 2024 To joggedresser samtidig. Fungerer veldig bra for meg. Og enten en høyhalset polo eller treningsjakke under som dekker halsen. To par bomullsokker. Eller tre. Helst lange. Allergisk mot ull. Anonymkode: 3818e...0d3
Gjest Mother Dirt Skrevet 7. januar 2024 #45 Skrevet 7. januar 2024 Stort sett som vanlig om vinteren, med vanlige klær + vinterjakke og vintersko. Er veldig varmblodig , så bruker som regel bare t-skjorte under jakken om vinteren, men nå som minusgradene er lavere enn til vanlig bruker jeg genser under jakken. Bruker ikke ekstra undertøy eller skjerf,lue og votter.
flusa Skrevet 7. januar 2024 #46 Skrevet 7. januar 2024 Tenker comfort. Jeg fryser lett,og bruker alltid ullsokker og ull longs eller ullstrømpebukse. Vanlige klær over. Når jeg går ut;skjerf,pannebånd,tykk,lang jakke/ullkåpe,høye,forede skoletter,hansker eller polvotter.
Ludovica- Skrevet 7. januar 2024 #47 Skrevet 7. januar 2024 Kunne aldri gått i kjole når det er veldig kaldt fordi da blåser det vind under. Selv med ullstrømpebukse. Men der er man forskjellige. Når det er sånn ekstra kaldt som nå så blir det veldig lag på lag med ull. Viktig for meg er at jeg ikke fryser på hender, ører og føtter for hvis jeg gjør det får jeg ikke varme i resten av kroppen. Har moon boots som er varme. Jeg var ute å gikk igår og ble faktisk varm, men hadde mye på meg da. Hjalp jo og at det var vindstille! 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #48 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Skjønner at det gjelder hjemløse, men vanlige folk kan da helt fint kle seg pent selv om det er kaldt. Hvis jeg skal ut og gå en tur er det ikke så viktig hvordan jeg ser ut, men på jobb, restaurant, på besøk osv. kler jeg omtrent som vanlig selv om det er kaldt. Herlighet. Anonymkode: 5d733...017 De KAN men hvorfor skal vi gidde? Skjørt og kjoler blir krølla med boblebukse utenpå og uansett må man ha lange sokker i skoa. Så da er lyst og ork minimal til å pynte seg. Anonymkode: 79d64...7b0 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #49 Skrevet 7. januar 2024 Jeg klarer ganske greit begge deler. Skulle på hjemmedate i går, tok på en longs under jeansen når jeg gikk dit, tok den av å la i vesken når jeg kom frem. Men en ting jeg har lært er at ingen synes det er pent at noen tenker så mye fremtoning at de er blåfrossen av kulde. Alle menn jeg ha snakket med om det, sier at det er mer sexy at man kan slappe av i stilongs, enn at man skjelver av kulde i skjørt. Anonymkode: ebbb9...7b1 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #50 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg klarer ganske greit begge deler. Skulle på hjemmedate i går, tok på en longs under jeansen når jeg gikk dit, tok den av å la i vesken når jeg kom frem. Men en ting jeg har lært er at ingen synes det er pent at noen tenker så mye fremtoning at de er blåfrossen av kulde. Alle menn jeg ha snakket med om det, sier at det er mer sexy at man kan slappe av i stilongs, enn at man skjelver av kulde i skjørt. Anonymkode: ebbb9...7b1 Og stilongs er gjerne antrekket inne også nå, gidder ikke av og på med den. Anonymkode: 79d64...7b0
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #51 Skrevet 8. januar 2024 Her har det vært ned mot -30 i helgen. Så da har jeg hatt to lag ull. Tykk genser oh skjerf utenpå. Og så har jeg tatt på meg slalåmbukse utenpå når jeg har kjørt til og fra jobb. Kun korte turer ut og inn av bil når det er så kaldt. Anonymkode: ece2f...bef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå