Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2002 #1 Skrevet 8. november 2002 Jeg skal til gyn i neste uke,da vil jeg være 4+4..kan gyn se på UL om jeg er gravid? Hvis ikke hun kan se fosteret,kan hun eventuelt se om jeg er blitt gravid?
Gjest *Perser* Skrevet 8. november 2002 #2 Skrevet 8. november 2002 Hun kan kjenne på livmoren hvis du er gravid, men tror ikke at hun kan se det på UL!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. november 2002 #4 Skrevet 8. november 2002 Gynekologen vil kunne se at livmortappen er lilla og oppsvulmet, et klassisk tegn på graviditet. Men hun vil ikke kunne se fosteret. Milla
Gjest Dunkel Skrevet 8. november 2002 #5 Skrevet 8. november 2002 Jeg spurte her inne og på SM om tilsvarende for et par dager siden. Har fått litt ulike svar men flere sier det er mulig å se graviditet på UL (innvendig) veldig tidlig (ikke at det er liv men eggpose og forandring i slimhinner eller noe sånt..?). Jeg trodde jeg var 3+0 (altså maks en uke etter EL) og gynekologen sa han var sikker på at jeg var gravid! Så nå lurer jeg på om jeg kan ha vært 6+5 (dvs vært gravid og hatt mens likevel). Skal tilbake om en uke for å sjekke igjen (kanskje fordi det var altfor tidlig og se noe).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå