AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #1 Skrevet 6. januar 2024 Jeg har for en periode vært ekstremt svimmel. Det skjer uavhengig aktivitet. Kan sitte stille log det føles som stolen tipper, som et eksempel. I tillegg sliter jeg med andpustenhet, kjennes ut som jeg har hjertet i halsen og får høy puls. Har tatt Mr uten funn. Sjekket for krystallsyke, uten funn. Konstantert høy puls. Fått konstantert arytmi. Men får fortsatt ingen forklaring eller hjelp. Føler det påvirker meg i hverdagen, ekstremt mye. Men når man ikke finner svar blir man jo også redd for at det er mer psykisk. Kjenner allikevel på symptomene og står litt fast. Vanskelig når det i tillegg er en "sykdom" som ikke utad synes. Anonymkode: fc14c...045
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #3 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg har for en periode vært ekstremt svimmel. Det skjer uavhengig aktivitet. Kan sitte stille log det føles som stolen tipper, som et eksempel. I tillegg sliter jeg med andpustenhet, kjennes ut som jeg har hjertet i halsen og får høy puls. Har tatt Mr uten funn. Sjekket for krystallsyke, uten funn. Konstantert høy puls. Fått konstantert arytmi. Men får fortsatt ingen forklaring eller hjelp. Føler det påvirker meg i hverdagen, ekstremt mye. Men når man ikke finner svar blir man jo også redd for at det er mer psykisk. Kjenner allikevel på symptomene og står litt fast. Vanskelig når det i tillegg er en "sykdom" som ikke utad synes. Anonymkode: fc14c...045 Om du har stått i mye stress eller påkjenninger over tid er det lett å få en eller annen slags dysautonomi og da kan du få de symptomene du beskriver. Dvs det autonome nervesystemet er i ubalanse. Vet ikke om du kjenner deg igjen i stress eller påkjenninger? Anonymkode: 956a2...956
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #4 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har for en periode vært ekstremt svimmel. Det skjer uavhengig aktivitet. Kan sitte stille log det føles som stolen tipper, som et eksempel. I tillegg sliter jeg med andpustenhet, kjennes ut som jeg har hjertet i halsen og får høy puls. Har tatt Mr uten funn. Sjekket for krystallsyke, uten funn. Konstantert høy puls. Fått konstantert arytmi. Men får fortsatt ingen forklaring eller hjelp. Føler det påvirker meg i hverdagen, ekstremt mye. Men når man ikke finner svar blir man jo også redd for at det er mer psykisk. Kjenner allikevel på symptomene og står litt fast. Vanskelig når det i tillegg er en "sykdom" som ikke utad synes. Anonymkode: fc14c...045 Det er da ingen her som kan svare på hva det er som feiler deg. Anonymkode: bc52c...974
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #5 Skrevet 6. januar 2024 Stiv og anspent nakke kan gjøre deg svimmel. Angst kan gjøre deg svimmel. MS? Anonymkode: 2e426...8ad
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #6 Skrevet 6. januar 2024 Sikker på at det ikke er psykisk? Anonymkode: 1b134...91e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå