AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #1 Skrevet 6. januar 2024 Er det flere som har sengevætere som ofte tisser i bleien istedenfor å gå på do? Har forståelse for at uhell skjer, men syntes det var litt vel ofte bleia var våt på morgenen. Snakket med han i dag, og viste seg at han ikke ser noe problem med å tisse i bleia når den likevel er laget for det. Han var også åpen om at han iblant tisser på seg dersom badet er opptatt på morgenen og han må tisse. Anonymkode: bb642...8a3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #2 Skrevet 6. januar 2024 Det skjer, men trolig ikke i samme omfang som hos deg. Da han var yngre fikk han streng beskjed om at bleien aldri skulle brukes når han var våken. Etter han ble 10 år løsnet vi mer på det. Han skal fremdeles bruke do når det er mulig, men er det opptatt går det fint å tisse i bleia. Anonymkode: 97272...314
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #3 Skrevet 6. januar 2024 Hvor gammel er han? Det er viktig for å gi et godt svar. Anonymkode: daefb...6e3 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #4 Skrevet 6. januar 2024 Ja, datteren min fyller snart syv år og hun kan feks våkne med tørr bleie, men hun tisser i det hun våkner - hun løper ikke på do. Jeg er selvsagt konsekvent med å fjerne bleia i det hun står opp, men får naturligvis ikke med meg at hun tisser mens hun våkner når hun ligger i sengen sin. Tror ikke det er noe problem om hun vet at hun ikke har bleie feks. Akkurat det der er latskap så regner med når hun blir tørr på natta at hun ikke tisser på seg med vilje når hun er våken 😀 kan nok være det samme med din sønn også 😀 Anonymkode: 49af5...a2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå