Gå til innhold

Frustrerende 1. trimester - sosiale settinger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er straks ferdig med første trimester og håper nå på bedre dager. På grunn av et skremmende lavt energinivå har jeg måttet avlyse både det ene og det andre. Det passet dårlig med jula, selvfølgelig. 

Det nærmer seg heldigvis andre trimester hvor jeg håper på bedre dager. I mellomtiden sliter jeg med ekstremt dårlig samvittighet ovenfor venner som blir skuffet over at jeg aldri dukker opp. Jeg avlyste noe i går for sikkert fjerde gang fordi jeg var så sliten. La meg klokka ni og sovnet. 

Hvordan har andre taklet slike ting? Jeg trenger en oppmunting! 

Jeg gleder meg bare til jeg kan fortelle det til alle, så de forstår. 

Har heldigvis en forståelsesfull samboer, men han begynner nok å bli lei av å møte opp alene og finne på unnskyldninger. Han hater å lyve! 

Anonymkode: 345b1...314

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange har nok en mistanke på at du er gravid, det var iallfall tilfelle med meg🤭 gjespet hele dagen og sov døgnet rundt utenom jobb, ingen var spesielt overrasket når jeg fortalte. 
Det går over og varer ikke for alltid. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare fortelle det da? Slik at de forstår? Jeg gjorde det til noen kollegaer som jeg også møtte en del på privaten, de syntes jeg begynte å være litt mye syk så jeg fortalte det vell i uke 8 eller 9.

Andre graviditet var jeg ikke dårlig og holdt det hemmelig til jeg var nesten halvvei. 

Anonymkode: 5cd09...455

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...