Gå til innhold

Invitere til kos uten å virke masete

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har desverre blitt avvist så mange ganger at jeg har kommet dit at jeg ikke tør ta initiativ. Det må komme fra min kone. Dette fører til at det skjer lite mellom oss. Men når vi først har sex har vi veldig god sex og jeg er veldig glad i henne på alle andre måter. Ønsker bare litt mer nærhet og initimitet.

Jeg har lyst til å utfordre meg selv på ta mer initiativ. Før pleide vi massere hverandre osv som forspill. Det er lenge siden fordi jeg oppfattet det som om hun da tolket det som jeg ville noe mer. 
Jeg ønsker for eksempel tenne lys, varme rommet og gi henne en massasje når hun kommer og legger deg, og kanskje noe mer om hun blir tent. Initimitet skal jo helst komme av seg selv uten planlegging. Ville dere tenkt det er feil å invitere henne på massasje i kveld slik at jeg får forberedt, eller bør jeg bare ta det når vi legger oss og initiere da?

Ønsker som sagt gjøre noe som gir oss mer nærhet enn i dag og tørre slippe meg litt løs igjen.

Anonymkode: 995ad...05a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det høres ut som et fint initiativ. Om du merker hun vegrer seg, kanskje fordi hun ikke ønsker sex i tillegg, så må du trygge henne på at det kun er massasje og ikke mer. Hold tilbake selv om du underveis skulle ønske mer. Vis henne over litt tid at dere kan kose/ha nærhet uten at det er ensbetydende med sex.

Anonymkode: 58b64...8b2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Si det akkurat sånn som du skriver det her. Ikke noe mer hokkus pokkus enn det 😇 kanskje hun kan glede seg gjennom dagen til dette 🥰

Anonymkode: bc2ec...0cb

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som du vet selv hva som skal til❤️

Anonymkode: 995ad...05a

Skrevet

Det høres bra ut...men når du massere henne.. ikke knikk deg inntil henne.. ikke prøv å maser rundt pupper og kjønnsorganene... om du er hard...hold den vekk. Hun skal si til deg at hun vil ha sex....

Min mann gjorde dette i mange år..det skulle handle om meg og få full kropps massasje. Etter 10 min så begynte han å massere rumpa..og nesten stønne litt...så når han masserte ryggen og satt opp på meg.. begynte han å knikke seg mot rompa mi og håpet på å starte noe...

Du kan si det ble aldri sex og det tok lang tid mellom hver gang han fikk masere meg da jeg sluttet å stole på han...jeg er en som sier i fra og legger ikke 2 fingre imellom..vi har vært(er fortsatt sammen) i 20 år...men jeg vet at han ofte kan prøve på feil måter.. ikke at han mener noe vi er med det .men han blir fort revet med

Skrevet

Tråden er ryddet for reklamering.

Rhodiola, adm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...