Gå til innhold

Hvordan i alle dager skal en kle seg i denne kulden når en skal på fest i kveld?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan i alle dager skal en kle seg i denne kulden når en skal på fest i kveld? Når en ikke skal fryse... kjole eller skjørt frister ikke....

Anonymkode: 75d63...da3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bukse og stillongs, ullgenser og god jakke. Å kle seg tynt nå er det ingen med litt omgang i under topplokket som gjør.

Anonymkode: 1c8c6...821

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Du skal vel være inne på festen? Lang dunkåpe, leggvarmere og boots. Ullstrømpebukse og kjole er varmere enn bukse.

Endret av Sonit
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Du kan jo ta en ullstrømpebukse, også bruker du en bukse over når du skal ut. Den buksa kan du ta av når du kommer inn. Under varm jakke, så kan du jo ha en kjole.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stillongs, lang kåpe, gode vintersko eller støvletter. Det er vel garderobe der du er.

Anonymkode: 833f4...7b7

AnonymBruker
Skrevet

Kle deg i bukse og en kul topp og ei god varm jakke. Ha på deg gode sko og bytt til fine inne. Evt gå i kjole og strømpebukse i ull

Anonymkode: fce85...b9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta kollektivt eller taxi til festen. Festen er vel ikke ute?

Anonymkode: 8c1c9...699

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Varme klær, lue skjerf, votter. Varme sko. Ha med innesko evt.

. Ikke drikk for mye, ordne skyss hjem på forhånd så du ikke blir vandrende ute på leit etter taxi i 25 minus. 

Anonymkode: db703...919

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Festen er vel inne? Da kan du jo ha kjole med strømpebukse under. 
Skal du kjøre bil eller ta taxi til festen bruker du en varm kåpe, varme sko og skjerf utenpå kjolen. Skal du gå dit kan du ha skibukse under kjolen og en varm jakke utenpå.

Anonymkode: 2d4e9...408

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvordan i alle dager skal en kle seg i denne kulden når en skal på fest i kveld? Når en ikke skal fryse... kjole eller skjørt frister ikke....

Anonymkode: 75d63...da3

Jeg bruker tykk ullstrømpebukse og kort kjole over.

Så lenge jeg er varm på beina,fryser jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Er det inne så bruker jeg kjoler, ikke noe problem om en må vente litt på skyss.

Anonymkode: 8ea0f...62e

AnonymBruker
Skrevet

Ville aldri vært så selvskader at jeg hadde brukt kjole. Selv et minutt på utsiden er tortur så det er det ikke verdt. Finnes så mange fine bukser og overdeler så hadde heller brukt det.

Anonymkode: 1b1c4...8f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var på fest, hjemme hos noen, i går. Brukte knekort kjole, men hadde en bukse med strikk i livet til og fra. Vippet den av da jeg kom. Litt mindre kaldt enn bare kjole og stayups. Med støvletter med strikkelabber i så fryser jeg sjelden på føttene. Men ute på byen hadde jeg valgt bukse. 

Anonymkode: 17333...e8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ha med kjole som man tar på seg når man ankommer festen. Ellers ull og ull! 

Anonymkode: 34977...151

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bor et sted det er kaldt hele vinteren, og bruker likevel kjole eller skjørt på fest (og til hverdags). Ta en ullongs under kjolen som du tar av deg når du ankommer, jeg liker veldig godt de fra Lanulva. Vindtett bukse utenpå der igjen. Lang boblekåpe, skjerf, lue og votter. Et ekstra par ullsokker i vinterstøvlene.

Anonymkode: c4e18...597

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.1.2024 den 15.06):

Ville aldri vært så selvskader at jeg hadde brukt kjole. Selv et minutt på utsiden er tortur så det er det ikke verdt. Finnes så mange fine bukser og overdeler så hadde heller brukt det.

Festen er vel ikke i skogen? En ullstrømpebukse, kjole og dunkåpe gjør ut du fryser mye mindre enn med en bukse! Leggvarmere i ull er også gull.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Sonit skrev (Akkurat nå):

Festen er vel ikke i skogen? En ullstrømpebukse, kjole og dunkåpe gjør ut du fryser mye mindre enn med en bukse! Leggvarmere i ull er også gull.

Og med mindre festen er hjemme hos ts der hun ikke skal ut i det hele tatt blir det lett litt gåing, venting etc ute. Mange tar kollektiv transport til en fest der en faktisk må vente litt ute.

Jeg fryser ikke mye mindre i kjole nei. Jeg har jo også ull under buksen og således mer på beina enn bare en kjole. Selv synes jeg det ser litt smådumt ut i disse tider å gå i kjole men det får jo være opp til hver og en. Men jeg fryser langt mer med en kjole enn bukse iallefall og jeg snakket på mine egne vegne og da blir det jo litt rart at du skal hevde at jeg fryser mindre i kjole når det ikle er realiteten.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Og med mindre festen er hjemme hos ts der hun ikke skal ut i det hele tatt blir det lett litt gåing, venting etc ute. Mange tar kollektiv transport til en fest der en faktisk må vente litt ute.

Jeg fryser ikke mye mindre i kjole nei. Jeg har jo også ull under buksen og således mer på beina enn bare en kjole. Selv synes jeg det ser litt smådumt ut i disse tider å gå i kjole men det får jo være opp til hver og en. Men jeg fryser langt mer med en kjole enn bukse iallefall og jeg snakket på mine egne vegne og da blir det jo litt rart at du skal hevde at jeg fryser mindre i kjole når det ikle er realiteten.

Ja, da er vi vel forskjellige. Jeg har dunkåpe ned til leggene og da fryser jeg ikke.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Sonit skrev (2 minutter siden):

Ja, da er vi vel forskjellige. Jeg har dunkåpe ned til leggene og da fryser jeg ikke.

Ok.

Jeg gjør og jeg velger dermed en annen påkledning når vi har hatt 30 minus. Alle må ikke få i kjole skjønner du😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...