GÃ¥ til innhold

Bodycount - hva regnes med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For oss som er litt eldre og ukjente med begrepet, vil dere forklare? 😄

Når regnes det som en del av bodycount? Oralsex? Petting? Tørrpuling? Først ved samleie? 

Anonymkode: 0eb8e...dc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt regnes petting og oralsex med. Hvis ikke, så har ikke jeg hatt sex på 25 år🤭 (dater kun damer)

AnonymBruker
Skrevet

Teller det som sex når det kommer til utroskap så teller det so sex når det kommer til bodycount. 

Anonymkode: 166a6...7ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn bryr seg kun om jomfrukransen, vaginal er det eneste som teller. 

Anonymkode: f658a...86b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som heterofil kvinne regner jeg kun penetrerende sex. 

Anonymkode: b668b...b4e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

For oss som er litt eldre og ukjente med begrepet, vil dere forklare? 😄

Når regnes det som en del av bodycount? Oralsex? Petting? Tørrpuling? Først ved samleie? 

Anonymkode: 0eb8e...dc7

Ukjent med å telle hvor mange du har hatt sex med? Hvor gammel er du egentlig? 90?

Anonymkode: d455f...2a9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på når «bodycount» (et ord som jeg fremdeles får assosiasjoner til seriemordere om) i det hele tatt er et emne når man er «litt eldre».

Går 40-/50-/60-åringer virkelig rundt og spør hverandre om hvor mange andre har hatt sex med? 

Anonymkode: 5b942...268

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Som heterofil kvinne regner jeg kun penetrerende sex. 

Anonymkode: b668b...b4e

Samme her.

Anonymkode: a884c...f3a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg lurer på når «bodycount» (et ord som jeg fremdeles får assosiasjoner til seriemordere om) i det hele tatt er et emne når man er «litt eldre».

Går 40-/50-/60-åringer virkelig rundt og spør hverandre om hvor mange andre har hatt sex med? 

Nei, det er totalt uinteressant. Og hvis jeg skulle ha spurt, hadde jeg ikke brukt ordet bodycount. Jeg snakker norsk.

K45

Anonymkode: 049fd...e04

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Samme her.

Anonymkode: a884c...f3a

Samme her.
Når jeg teller hvor mange jeg har hatt sex med så er det antallet partnere jeg har hatt samleie med.

Selv om det er mye som regnes som sex, f.eks i forbindelse med utroskap, så syns jeg man må faktisk ha gått hele veien for å telles på ligget-med-lista. Annen fifling og fofling, uansett hvor intens, teller ikke. Penis i vagina = +1.

Mann

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kun penetrering som er gjeldende.  For lesbiske blir det litt andre regler da.

Anonymkode: 00b6c...4b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Runking og fingring teller også.

Anonymkode: 73041...9f1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Runking og fingring teller også.

Anonymkode: 73041...9f1

Næh

Anonymkode: 92277...c8b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Enig! Det høres ut som man teller lik!

Anonymkode: 90425...20f

AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, det er totalt uinteressant. Og hvis jeg skulle ha spurt, hadde jeg ikke brukt ordet bodycount. Jeg snakker norsk.

K45

Anonymkode: 049fd...e04

Der tar du nok feil på generelt grunnlag. Antallet du har ligget med er sterkt relevant om du kommer til det punktet der du forelsker deg ordentlig og skal starte et forhold. 

Din fortid beskriver hvem du er i dag. De færreste menn (utenom gode playere) har ligget med flere titalls damer. Vil du ende opp med en player som driter i hvor mange du har ligget med, be my guest. Vil du ende opp med en mann som har integritet og standard betyr bodycount noe. 

Jeg er er solid 8-er, det kan noen ganger være plagsomt å gå på byen, men jeg ligger ikke med alle som tilbyr seg. Jeg vil heller ikke leve sammen med noen som har holdt på sånn. 

Mann 45+

Anonymkode: 584db...06c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...