AnonymBruker Skrevet 5. januar #1 Del Skrevet 5. januar Har dere forslag? Storesøster heter Helena. Har så langt: Hedda, Hennie, Hanna, Hedvig Åpne for andre bokstaver også. Anonymkode: 3e2a6...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #2 Del Skrevet 5. januar Nei, nei, nei..bare weird at begge ungene har navn på h.. Anonymkode: c716a...169 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #3 Del Skrevet 5. januar Just now, AnonymBruker said: Nei, nei, nei..bare weird at begge ungene har navn på h.. Anonymkode: c716a...169 Så lenge ungene ikke får samme navn, så er det da ikke "weirdere" med to navn på H enn et på H og et på J.. Anonymkode: 2c5c2...d97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #4 Del Skrevet 5. januar 4 minutter siden, AnonymBruker said: Så lenge ungene ikke får samme navn, så er det da ikke "weirdere" med to navn på H enn et på H og et på J.. Anonymkode: 2c5c2...d97 Jeg liker jentenavn på H... finnes mange aurora & Amalie Anonymkode: 3e2a6...650 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #5 Del Skrevet 5. januar Hennika Anonymkode: 68e20...d53 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #6 Del Skrevet 5. januar Hermine Anonymkode: 68e20...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #7 Del Skrevet 5. januar Helene Hilde Heidi Anonymkode: b9b32...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #8 Del Skrevet 5. januar Hilde Anonymkode: d03f9...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #9 Del Skrevet 5. januar Henriette, Hjørdis, Henrikka, Hege Anonymkode: 4979b...c83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #10 Del Skrevet 5. januar Haldis Anonymkode: b9b32...fa6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #11 Del Skrevet 5. januar Herdis, Hilde, Hilma, Heidi, Henrikke, Henriette Anonymkode: bc51b...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 5. januar #12 Del Skrevet 5. januar Henriette, Hanne, Hanna, Haldis, Heidi, Henni, Hilde, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #13 Del Skrevet 5. januar Hillevi, Hermine, Helle Anonymkode: 44e6b...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 5. januar #14 Del Skrevet 5. januar Hanne eller Heidi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #15 Del Skrevet 5. januar Hilja er kjempefint! Anonymkode: 1bc92...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje91 Skrevet 5. januar #16 Del Skrevet 5. januar Hilda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #17 Del Skrevet 5. januar Til Helena sin lillesøster ville jeg valgt Helle eller helst Hanna. Anonymkode: 07cd1...e92 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 5. januar #18 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har dere forslag? Storesøster heter Helena. Har så langt: Hedda, Hennie, Hanna, Hedvig Åpne for andre bokstaver også. Anonymkode: 3e2a6...650 Siden jeg akkurat har blitt blodfan av Harry Potter så vil jeg si Hermine er et flott navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #19 Del Skrevet 5. januar Just now, AnonymBruker said: Til Helena sin lillesøster ville jeg valgt Helle eller helst Hanna. Anonymkode: 07cd1...e92 Helle var nydelig. Jeg liker også Hanna, men mannen gjør det dessverre ikke.:/ Anonymkode: 3e2a6...650 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #20 Del Skrevet 6. januar Henriette eller Henrietta er knallfint. Anonymkode: dfb91...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå