AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #1 Skrevet 5. januar 2024 Jeg var på en date med en fyr for noen måneder siden. Jeg var ikke overbevist men kunne godt ha truffet han flere ganger. Men jeg skjønner ikke hva han vil? Han tar kontakt igjen og igjen, men avviser meg om jeg spør om han vil treffe meg, igjen. Hvorfor tar han kontakt når han ikke vil noe? Det begynner å bli irriterende.. Anonymkode: 0b7d8...c30 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #2 Skrevet 5. januar 2024 tidsfordriv, liker å føle seg attertraktet.... Slutt å snakk med han da. Anonymkode: fdbc7...b81 2 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #3 Skrevet 5. januar 2024 Enten er han useriøs eller så har han dame. Hadde bedt han kutte ut å ta kontakt med mindre det er for å avtale at dere skal møtes, og at det faktisk skjer. Anonymkode: d0723...b62
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #5 Skrevet 5. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Egoboost. Anonymkode: 8c478...4ff Enig. Han liker ikke deg, men liker at du liker han. Anonymkode: 5de82...747 1 3
fjær Skrevet 5. januar 2024 #6 Skrevet 5. januar 2024 Hadde kontakt med en slik en periode. Fant ut med tid og stunder at han sleit med alkoholmisbruk, og hadde en del psykiske utfordringer som feks mindreverdighetskomplekser. Flott fyr, elsket humoren hans, men det ble for mye utfordringer som måtte jobbes med enn jeg hadde kapasitet til å begi meg innpå. 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #7 Skrevet 6. januar 2024 Slett han! Hva skal du med han? Han var jo tilogmed bare helt "ok". Jo mere tid du gir han, jo mere "invistert" blir du. Og det ønsker du jo såklart ikke med en slik fyr. Han fortjener ikke din energi eller oppmerksomhet! SLETT! Anonymkode: a00eb...ff6 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #8 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Enig. Han liker ikke deg, men liker at du liker han. Anonymkode: 5de82...747 GODT sagt! De trenger litt oppmerksomhet og tidsfordriv. blokk han og gå videre. eventuelt ikke blokk han og gi han beskjed. og aksepter at han ikke hører på beskjeden din. Anonymkode: e6ce8...ba4 1 1
Theresecsk Skrevet 6. januar 2024 #9 Skrevet 6. januar 2024 Høres ut som han har et rusmisbruk eller en personlighets fortyrrelse (boarderline)! sjekk det opp😀Slutt å svar, hva er vitsen, si det til han å.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #10 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg var på en date med en fyr for noen måneder siden. Jeg var ikke overbevist men kunne godt ha truffet han flere ganger. Men jeg skjønner ikke hva han vil? Han tar kontakt igjen og igjen, men avviser meg om jeg spør om han vil treffe meg, igjen. Hvorfor tar han kontakt når han ikke vil noe? Det begynner å bli irriterende.. Anonymkode: 0b7d8...c30 Opplevd det samme. Bare gi han opp, han er der akkurat der og da men ikke da. Han har nok flere enn deg desverre. Anonymkode: 2713a...c6c 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #11 Skrevet 6. januar 2024 Det beste du kan gjøre er å vise at du har et liv utenom han og drite i han. Jeg har hatt så mange av disse type mennene. Anonymkode: 2713a...c6c
lillevill Skrevet 6. januar 2024 #12 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg var på en date med en fyr for noen måneder siden. Jeg var ikke overbevist men kunne godt ha truffet han flere ganger. Men jeg skjønner ikke hva han vil? Han tar kontakt igjen og igjen, men avviser meg om jeg spør om han vil treffe meg, igjen. Hvorfor tar han kontakt når han ikke vil noe? Det begynner å bli irriterende.. Anonymkode: 0b7d8...c30 Det er lov å blokkere sånne tullefanter. Han er ensom og vil ha litt oppmerksomhet. Har du spurt hva han vil da? Jeg hadde en sånn tulling på FB forleden, som ville skrive til meg bare fordi "jeg hadde fin profil" Han drev å sendte smilyies midt på natta. Jeg ble så utrolig sur at jeg blokkerte han til slutt.
AnonymBruker Skrevet 26. april #13 Skrevet 26. april Tar han fremdeles kontakt TS? Hva skjedde du oppdaterte aldri. Anonymkode: d352f...26e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå