AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #1 Skrevet 5. januar 2024 Hei! Hvor mange tenker dere er normalt? Jeg har selv 7 stk, og kjæresten min er retroaktiv sjalu. Jeg har fått en wakeup call da jeg ikke vil fortsette i dette tempoet, men med 4 av desse har det vore ett forsøk på ett forhold men ikke funka. Så er det jo 1 av dem som er min nåværende kjæreste. Help a girl out! Anonymkode: ebaa9...669
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #2 Skrevet 5. januar 2024 Jeg er 28, har hatt 6 partnere. De fleste mellom da jeg var mellom 15 og 19 år. Møtte mannen da jeg var 19, og gift nå. Så blir ingen flere. Anonymkode: 09d5d...e69
Even Tuell Skrevet 5. januar 2024 #3 Skrevet 5. januar 2024 (endret) 7 er helt normalt. 1 er helt normalt. 10-20 er helt normalt. 40 er nok mer enn det som er vanlig, men sikkert innenfor hva som er helt normalt. Hva som ikke er normalt er kjærester som retroaktivt sjalu. De kan ta seg en lang tur ut i skauen og tenke på saker og ting. De er sjalu på en ting man 100% ikke kan gjøre noe med. Det er maks nivå dust. Kanskje du burde prøve på forhold en gang til ... for dette eksemplaret høres nokså døvt ut fra utgangspunktet. Min count er 4. Endret 5. januar 2024 av Even Tuell 12 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #4 Skrevet 5. januar 2024 Even Tuell skrev (1 minutt siden): 7 er helt normalt. 1 er helt normalt. 10-20 er helt normalt. 40 er nok mer enn det som er vanlig, men sikkert innenfor hva som er helt normalt. Hva som ikke er normalt er kjærester som retroaktivt sjalu. De kan ta seg en lang tur ut i skauen og tenke på saker og ting. De er sjalu på en ting man 100% ikke kan gjøre noe med. Det er maks nivå dust. Kanskje du burde prøve på forhold en gang til ... for dette eksemplaret høres nokså døvt ut fra utgangspunktet. Min count er 4. Dette forhodlet har nå vart i 1,5 år, og jeg kjenner jeg begynner å bli lei. Egentlig aldri tenkt på sexpartnere å vert usikker på mine, annet enn at jeg har angret…..hehe🙈men nå føler jeg meg som den største tøyta i hele bygda, og tenker på det hele tiden. føler meg så fæl! Anonymkode: ebaa9...669
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #5 Skrevet 5. januar 2024 Mellom 30 og 40, men fant ikke mannen i mitt liv før jeg var nærmere 30, så det dro jo på seg noen både ff’er og ONSer på alle de årene. Ble seksuelt aktiv da jeg var 16, så hvis vi fordeler 40 på 14 år blir det ca 3 ligg i året på alle de årene. Synes det må være lov å unne seg uten å bli ansett som løs. Anonymkode: 0e772...17e 10 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #6 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mellom 30 og 40, men fant ikke mannen i mitt liv før jeg var nærmere 30, så det dro jo på seg noen både ff’er og ONSer på alle de årene. Ble seksuelt aktiv da jeg var 16, så hvis vi fordeler 40 på 14 år blir det ca 3 ligg i året på alle de årene. Synes det må være lov å unne seg uten å bli ansett som løs. Anonymkode: 0e772...17e Hva tenker mannen din om det da? Om han vet hvor mange da Anonymkode: ebaa9...669
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #7 Skrevet 5. januar 2024 Er vel ikke noe normalt eller direkte unormalt her, annet en å finne ut gjennomsnittet? Jeg har hatt 8 eller 9. Har hatt samme partner i 15 år nå Anonymkode: d2d11...62d
Even Tuell Skrevet 5. januar 2024 #8 Skrevet 5. januar 2024 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker said: Dette forhodlet har nå vart i 1,5 år, og jeg kjenner jeg begynner å bli lei. Egentlig aldri tenkt på sexpartnere å vert usikker på mine, annet enn at jeg har angret…..hehe🙈men nå føler jeg meg som den største tøyta i hele bygda, og tenker på det hele tiden. føler meg så fæl! Anonymkode: ebaa9...669 Enda en grunn til å komme bort fra dette vraket av en tulling. Han gjør hva som er en helt normal greie til et mentalt problem for deg. Å ha en seksuell fortid er 100% normalt. Alle har det. Antallet du lister opp er langt langt langt fra unormalt. Det er så standard det bare kan bli. Så om han får det til å føles unormalt er det han som er unormal og som har et problem. Videre, det er 2024 nå. Kvinner har all verdens rett til å ha sex med så mange de vil. Den som tenker noe annet er en gråtass fra gamledager og virkelig ikke noe å samle på. Hva om du hadde hatt sex med 10? 20? 40? Hva så da? Du er fremdeles deg, med dine verdier, holdinger og hele pakka. Selv om det er han som har problemet er det likevel du som får problemet. Jeg har ingen tro på at slike holdinger i en person magisk skal gå bort. Det eneste måtte være om han fikk profesjonell hjelp. Dette er noe som han vil bruke som våpen mot deg dag ut og dag inn. En kjæreste skal få deg til å føle deg fin, verdifull, sexy, kul, glad... ikke som en fæl tøyte. Dette høres ut som et svært usunt forhold for deg. Allier deg med en venn og dra. Og ikke vær alene med han lengre. Sjalu ex-er er omtrent det farligste en kvinne i dag kan utsettes for. Endret 5. januar 2024 av Even Tuell 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #9 Skrevet 5. januar 2024 Herre… Typen din er en enkel sjel og du har ikke hatt mange partnere. Anbefaler deg fler. Slutt å stress over tull. Anonymkode: 2551c...407 3
Rosa Dartle Skrevet 5. januar 2024 #10 Skrevet 5. januar 2024 (endret) Jeg tror det er mye som er «normalt». Selv har jeg hatt under 10, men har stort sett vært i lange forhold. Men har venninner som har hatt 50-100, så det er også normalt. En sånn mann du har vil finne feil uavhengig av hvilken bakgrunn du har. Mannen min har hatt færre enn meg, han har aldri brydd seg og egentlig ikke spurt heller. Eksen min hadde hatt én mens jeg hadde hatt to, og det var så krise for ham at det ble slutt. Noen har oppheng. Anbefaler deg å finne noen som skjønner at fortid er fortid og ikke noe man ødelegger nåtiden og framtiden for. Endret 5. januar 2024 av Rosa Dartle 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #11 Skrevet 5. januar 2024 Even Tuell skrev (2 minutter siden): Enda en grunn til å komme bort fra dette vraket av en tulling. Han gjør hva som er en helt normal greie til et mentalt problem for deg. Å ha en seksuell fortid er 100% normalt. Alle har det. Antallet du lister opp er langt langt langt fra unormalt. Det er så standard det bare kan bli. Så om han får det til å føles unormalt er det han som er unormal og som har et problem. Videre, det er 2024 nå. Kvinner har all verdens rett til å ha sex med så mange de vil. Den som tenker noe annet er en gråtass fra gamledager og virkelig ikke noe å samle på. Hva om du hadde hatt sex med 10? 20? 40? Hva så da? Du er fremdeles deg, med dine verdier, holdinger og hele pakka. Selv om det er han som har problemet er det likevel du som får problemet. Jeg har ingen tro på at slike holdinger i en person magisk skal gå bort. Det eneste måtte være om han fikk profesjonell hjelp. Dette er noe som han vil bruke som våpen mot deg dag ut og dag inn. En kjæreste skal få deg til å føle deg fin, verdifull, sexy, kul, glad... ikke som en fæl tøyte. Dette høres ut som et svær utsunt forhold for deg. Allier deg med en venn og dra. Og ikke vær alene med han lengre. Sjalu ex-er er omtrent det farligste en kvinne i dag kan utsettes for. Jeg har tenkt på det mye i det siste å dra. Men jeg klarer ikke. Er så samvittighetsperson. Han har brukt fortida for at jeg ikke skal få kunne gjøre ting. Og jeg får så vondt i meg for jeg veit han sliter. Einaste er at han ikke klarer å innrømme at det er han🙈jeg har mistet mase venner i løpet av dette forholdet, og vet ikke hvordan livet etter vil bli. Anonymkode: ebaa9...669
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #12 Skrevet 5. januar 2024 Har det noe å si sånn sett? Jeg har 3 stk. Møtte en når jeg var 15 år. Var sammen med han til jeg var over 19 år. Jeg brukte en for å komme meg over min x. Jeg møtte mannen min når jeg var 20. Han har jeg vært gift med i over 20 år no. Mine barn vil jeg tru har mange flere enn meg. Men det har jo ikke noe å si for noen. Anonymkode: dbb6a...9ea
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #13 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Herre… Typen din er en enkel sjel og du har ikke hatt mange partnere. Anbefaler deg fler. Slutt å stress over tull. Anonymkode: 2551c...407 Jeg har vel akkuratt på gjennomsnittet🙈 Anonymkode: ebaa9...669
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #14 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hei! Hvor mange tenker dere er normalt? Jeg har selv 7 stk, og kjæresten min er retroaktiv sjalu. Jeg har fått en wakeup call da jeg ikke vil fortsette i dette tempoet, men med 4 av desse har det vore ett forsøk på ett forhold men ikke funka. Så er det jo 1 av dem som er min nåværende kjæreste. Help a girl out! Anonymkode: ebaa9...669 Det har ikke kjæresten din noe med. Få stiller spørsmål ved menn med like mange/få partnere, Var selv mer eller mindre singel i mange år, selv om jeg ønsket meg kjæreste. Syntes jeg var kresen og at det var relativt sjelden det «ble noe», men 15-20 partnere ble det jo over en god del år. Mannlige venner hadde det mangedobbelte. Vi bør ha kommet lengre enn å kritisere kvinner for ikke å ha vært eller være dydige. Anonymkode: 843fd...a14 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #15 Skrevet 5. januar 2024 Rosa Dartle skrev (2 minutter siden): Jeg tror det er mye som er «normalt». Selv har jeg hatt under 10, men har stort sett vært i lange forhold. Men har venninner som har hatt 50-100, så det er også normalt. Har de fått deg typer selv? Anonymkode: ebaa9...669
Rosa Dartle Skrevet 5. januar 2024 #16 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har de fått deg typer selv? Anonymkode: ebaa9...669 Om de har fått seg kjæreste i etterkant? Ja, de fleste av disse ONSene hadde de i studietiden, og de er godt gift siden det. Noen skilt og gift igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #17 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har det noe å si sånn sett? Jeg har 3 stk. Møtte en når jeg var 15 år. Var sammen med han til jeg var over 19 år. Jeg brukte en for å komme meg over min x. Jeg møtte mannen min når jeg var 20. Han har jeg vært gift med i over 20 år no. Mine barn vil jeg tru har mange flere enn meg. Men det har jo ikke noe å si for noen. Anonymkode: dbb6a...9ea Er det blitt mer «normalt» å ligge led flere nå enn før da liksom? Anonymkode: ebaa9...669
Even Tuell Skrevet 5. januar 2024 #18 Skrevet 5. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har tenkt på det mye i det siste å dra. Men jeg klarer ikke. Er så samvittighetsperson. Han har brukt fortida for at jeg ikke skal få kunne gjøre ting. Og jeg får så vondt i meg for jeg veit han sliter. Einaste er at han ikke klarer å innrømme at det er han🙈jeg har mistet mase venner i løpet av dette forholdet, og vet ikke hvordan livet etter vil bli. Anonymkode: ebaa9...669 Enda større grunn til å gå. En kjæreste skal ikke bruke ting "mot deg". En kjæreste skal støtte og oppfordre til å gjøre ting, ikke stenge inne. Hva er det å ha samvittighet for? Ha dårlig samvittighet ovenfor en tulling som rent objektivt skader deg? Du skylder ikke han en halv fis i motvind engang. Han vil neppe se det på den måten ... derrav rådet om å alliere deg med noen og ikke lengre være alene med han. De færreste brudd med sjalue ex-er pleier å ende dårlig, men er det noen grunn til å ta noen risikoer? Var jo en sak for to dager siden. Ikke bli en overskrift i media, vær så snill. Hva med familie da? (Og venner som har forsvunnet litt kan man gjerne finne tilbake til med litt innsats. Vær ærlig om hva og hvorfor, ta kontakt og be om støtte. Det er godt mulig du bli positivt overrasket.) 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #19 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det blitt mer «normalt» å ligge led flere nå enn før da liksom? Anonymkode: ebaa9...669 Nei det trur jeg ikke. Mange av mine venner har flere sexpartnere. Jeg trur heller man er mere åpen om at man har hatt flere. Snakker mere med venner om det. Men en ny type har jo ikke noe med det å gjøre. Aldri har mannen min spurt hvor mange jeg har ligget med. Anonymkode: dbb6a...9ea
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #20 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det har ikke kjæresten din noe med. Få stiller spørsmål ved menn med like mange/få partnere, Var selv mer eller mindre singel i mange år, selv om jeg ønsket meg kjæreste. Syntes jeg var kresen og at det var relativt sjelden det «ble noe», men 15-20 partnere ble det jo over en god del år. Mannlige venner hadde det mangedobbelte. Vi bør ha kommet lengre enn å kritisere kvinner for ikke å ha vært eller være dydige. Anonymkode: 843fd...a14 Han har færre enn meg, 2 stk, men dette var begge ONS for han. I tillegg er han ett år yngre. Men lurer på om hvordan det hadde vert dersom det var omvendt mellom oss😅 Anonymkode: ebaa9...669
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå