AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #1 Skrevet 5. januar 2024 Jeg er fadder til en ungdom som ble konfirmert i 23. Ungdommen har bursdag i romjulen og hver jul reiser de bort til familie annet sted og blir til over nyttår. Kjempeflott det, sier det mest for å forklare hvorfor jeg aldri gir bursdagsgave på selve dagen;) Anyway: jeg har bestandig gitt jul og bursdagsgave før de reiser. Gavene har vært bra tenker jeg, iår blant annet bursdagsgave som var gavekort på 350,- og julegave til ca.sum. Det som får meg til å skrive og bare lufte dette er at jeg aldri har fått takk. Når ungdommen var yngre spurte jeg jo foreldrene: passet klærne, kunne x bruke ditt eller datt- de takket nemlig aldri heller. Begge foreldrene er jo høflige flotte mennesker og begge er barndomsvenner av meg og forholdet vårt er enda godt. Nå er ungdommen så stor at har sosiale media selv og vi møttes på butikken idag. Fikk godt nyttår klem men nevner ikke gaver. Jeg vet gavene er mottatt, ungdommen var tilstede da men ingen takket da heller: bare sett de i gangen typ. Har selv barn som sender meldinger/ringer og takker. Jeg "trenger" ikke mye men et takk hadde vært fint. Nei, har ikke planer om å slutte å gi, men slutter nok når ungdommen fyller 18 år om det fortsetter slik at jeg nesten ikke vet om gavene er pakket opp engang. Er jeg hårsår? Anonymkode: 7171c...b3c
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #2 Skrevet 5. januar 2024 Nei, du er ikke hårsår. Starta en tråd om dette i jula, og der var det enighet om at så store barn bør si takk for gaver. Anonymkode: a5d04...ded 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #3 Skrevet 5. januar 2024 Åh okey. Har du link til den tråden?:) Anonymkode: 7171c...b3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå