Gå til innhold

Syklus som tuller?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg er ikke prøver, men håper det er greit jeg legger ut her uansett. Følte det er her folk vet mest😅

så altså, forrige mens var 20 dager forsinket. Jeg var sikker på jeg hadde blitt gravid, da den aldri har vært forsinket så lenge før. Hele perioden fra EL til forsinket mens kom, vadde jeg EL slim, veldig mye stikkinger og vondt akuratt som da jeg var gravid med begge barna.  Men alle testene var negative. Mensen kom brått, men startet veldig rart. Jeg blødde passelige mengder, og virket normal. Utenom at den var litt mindre enn vanlig + litt mer blankt slim. Men vanlig lengde ellers. Nå er det nøyaktig 7 dager siden siste blødning, og i går brakk jeg meg mens jeg skar kjøtt, for jeg syntes det var så ekkelt. Tenkte ikke mer over det. Men i dag ble jeg kvalm av morgen kaffen, og vært veldig kvalm utover hele dagen egentlig. Og da jeg skulle på do i kveld, hadde jeg en stor klump med hvit seigt slim (strekkbart) i trusa, da jeg tørket meg også hadde jeg veldig masse! 
I dag hadde jeg brått mer følelser og ble veldig lei meg av ting jeg til vanlig ikke tenker over. 

eneste forskjellen som har skjedd i det siste. Var at for 2 dager siden startet jeg å løpe på tredemølle, første gang jeg beveger meg på år og dag. Så tenkte kanskje kvalmen kan komme av dette? Altså et sjokk for kroppen? Er det mulig? 

en annen ting jeg har tenkt på. Er sist jeg hadde sex, så brukte vi kondom. Men det skjedde et uhell med at kondomet sklei oppover penis, og satt igjen på ca 5-7 cm av tuppen. Altså hele tuppen var dekket, så tenkte det fortsatt skal være trygt da? Utenom dette har det ikke skjedd uhell som jeg vet om. Men kan det være nok for å bli gravid?

Anonymkode: 3c445...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...