AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #1 Del Skrevet 5. januar 2024 Var på TUL i dag, er akkurat 7+0. Målte 8,6mm og 125 hjerteslag. Gyn mente det skulle vært noe større og hatt kraftigere hjerteslag. Skal tilbake om en uke for ny kontroll, men ble selvfølgelig bekymret for at det ikke skal gå veien denne gangen heller. Er graviditet med IVF, så vet nøyaktig befruktning så kan ikke skylde på det heller. Noen med erfaring? Anonymkode: a1b66...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #2 Del Skrevet 5. januar 2024 Kraftigere hjerteslag ble feil, flere slag pr minutt mente jeg Anonymkode: a1b66...499 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #3 Del Skrevet 5. januar 2024 Min var bare 7,2 mm på TUL 7+4, også IVF. Er i uke 21 nå og alt ser normalt ut. Anonymkode: 92880...b2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #4 Del Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min var bare 7,2 mm på TUL 7+4, også IVF. Er i uke 21 nå og alt ser normalt ut. Anonymkode: 92880...b2d Åh takk, det var betryggende ❤️ hvordan var hjerteslagene? Anonymkode: a1b66...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #5 Del Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Åh takk, det var betryggende ❤️ hvordan var hjerteslagene? Anonymkode: a1b66...499 De var normale, uten at jeg husker nøyaktig. Over 160 var det i alle fall. Husk at det kan gå bra likevel ❤️ Vil anbefale deg å bestille en ny privat UL før TUL, så du kan bli betrygget (eller ev. slipper å gå lenge før du får vite at det ikke går..). Anonymkode: 92880...b2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #6 Del Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): De var normale, uten at jeg husker nøyaktig. Over 160 var det i alle fall. Husk at det kan gå bra likevel ❤️ Vil anbefale deg å bestille en ny privat UL før TUL, så du kan bli betrygget (eller ev. slipper å gå lenge før du får vite at det ikke går..). Anonymkode: 92880...b2d Skal tilbake om en uke på kontroll, så får vite da. Tusen takk for svar❤️ Anonymkode: a1b66...499 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #7 Del Skrevet 5. januar 2024 Jeg hadde ultralyd da jeg var 7+0 men ble satt tilbake til 6+4 fosteret hadde 109 i hjerteslag og gynekolog sa ikke noe på det. For min del endte det i MA i uke 11, fosteret var da 9+3 da det døde.. Anonymkode: 9d855...ac1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #8 Del Skrevet 5. januar 2024 Jeg ble også satt tilbake i uke 7, men det var en hel uke og jeg visste det ikke kunne stemme pga. positiv graviditetstest 9dpo (noe som da mente jeg skulle testet positivt 2dpo). Mistet dessverre i uke 12. Anonymkode: aabd8...472 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 5. januar 2024 #9 Del Skrevet 5. januar 2024 Selv med IVF så er det helt vanlig at man blir satt både bak og frem på ulike UL. Målingsmargiene er små både så tidlig og ved seinere UL - så litt frem og tilbake på slikt er ikke noe krise Ble en gang satt tilbake 5 dager på UL i uke7, frem 8 dager på UL i uke 10 - etter ivf.. Mistet en stund etterpå.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #10 Del Skrevet 5. januar 2024 Jeg ble satt 4 dager tilbake i uke 7, ble på neste ultralyd satt frem 8 dager igjen (PG det holdt seg på OUL). Jeg har nå en sprellende liten gutt i magen, som det ser ut til å gå veldig fint med (uke 29 nå) 😊 Anonymkode: 79929...6e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #11 Del Skrevet 7. januar 2024 Flere erfaringer? Anonymkode: a1b66...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #12 Del Skrevet 12. januar 2024 Oppdatering fra ts her! Var på kontroll i dag, 8+0, og nå var det helt perfekte mål. Legen mente tilogmed 8+2, så da ligger vi godt an 😍 Anonymkode: a1b66...499 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #13 Del Skrevet 12. januar 2024 Jeg var på UL når jeg var 7+0 menstermin. Ble "satt tilbake" til 6+0 eller 6+1 basert på målingene, jeg husker ikke hva de var nøyaktig. På neste UL i uke 12 ble jeg satt frem til menstermin igjen og på OUL ble jeg satt til menstermin + 1 dag. Fødte på menstermin et helt gjennomsnittlig stort barn. (Ikke IVF og såvidt jeg vet min eneste graviditet) Anonymkode: 58048...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #14 Del Skrevet 12. januar 2024 Vi venter et lite icsi-mirakel og på tul ble vi satt tilbake 5 dager (rart siden vi vet når innsett var) men alt ser bra ut, 15+3 i dag Anonymkode: 9620c...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #15 Del Skrevet 13. januar 2024 Med nr 2 ble jeg satt tilbake hele 10 dager av sykehusjordmor i uke 13, da hadde privat gyn målt fosteret til å stemme med menstermin i uke 11. Dette bekymret meg veldig og jeg dro derfor til en annen privat gyn kort tid etterpå (husker ikke når) som satte samme termin som den andre private gyn hadde satt første gang. Ved terminbestemmelsen som da ble i uke 20 pga feilmålingen til sykehusjordmoren så viste det seg at menstermin og de private gynekologene hadde rett. Jeg går ut i fra at jordmoren som målte feil hadde dårlig utstyr (var et lokalsykehus), hadde vanskeligheter med å måle (hun mente babyen lå ugunstig til) også var det rundt den tiden hvor de nettopp hadde begynt med tidlig ultralyd så går ut i fra at det ble en del feimmålinger rundt den tiden da de vanligvis ikke tar ultralyd på så små fostre. Heldigvis blir de flinkere med tiden. Anonymkode: 8494d...050 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #16 Del Skrevet 18. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 12.1.2024 den 16.35): Vi venter et lite icsi-mirakel og på tul ble vi satt tilbake 5 dager (rart siden vi vet når innsett var) men alt ser bra ut, 15+3 i dag Anonymkode: 9620c...15a Var dette på Medicus? Var på TUL i dag 7+1, men ble satt tilbake 5 dager, til 6+3. Så hjertet banket. Men legen var ikke veldig optimistisk,og jeg skal tilbake om 5 dager. Tok HCG som var på 38000. Også Icsi-baby <3 Anonymkode: c3a72...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #17 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Var dette på Medicus? Var på TUL i dag 7+1, men ble satt tilbake 5 dager, til 6+3. Så hjertet banket. Men legen var ikke veldig optimistisk,og jeg skal tilbake om 5 dager. Tok HCG som var på 38000. Også Icsi-baby ❤️ Anonymkode: c3a72...bb3 Ja Datoen har justert seg frem etter den første ultralyden til klinikken. I uke 9 tok jeg privat og da ble jeg satt frem igjen. Krysser alt jeg har for at alt er bra med spora di. Anonymkode: 9620c...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #18 Del Skrevet 19. januar 2024 *spira Anonymkode: 9620c...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #19 Del Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ja Datoen har justert seg frem etter den første ultralyden til klinikken. I uke 9 tok jeg privat og da ble jeg satt frem igjen. Krysser alt jeg har for at alt er bra med spora di. Anonymkode: 9620c...15a Tviholder på at legen har målt feil...er jo så små marginer. Var du 7 uker når første TUL ble tatt, og husker du hvor stort embryoet ble målt til? Jeg fikk ikke vite hjertefrekvensen, men så bare at det slo. Er helt nervevrak her og fra meg av bekymring. Skal tilbake til medicus til uken til en ny lege. Så glad for at det gikk fint for deg ❤️ Anonymkode: c3a72...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #20 Del Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tviholder på at legen har målt feil...er jo så små marginer. Var du 7 uker når første TUL ble tatt, og husker du hvor stort embryoet ble målt til? Jeg fikk ikke vite hjertefrekvensen, men så bare at det slo. Er helt nervevrak her og fra meg av bekymring. Skal tilbake til medicus til uken til en ny lege. Så glad for at det gikk fint for deg ❤️ Anonymkode: c3a72...bb3 6+5- 7 mm 7+6 - 13 mm mener jeg å huske(annen klinikk pga reiseveg) Hjertefrekvens fikk ikke jeg heller vite.. Anonymkode: 9620c...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå