solvåår Skrevet 5. januar 2024 #1 Del Skrevet 5. januar 2024 Trillingjenter og oppkallingsnavn! Hvilke alternativer passer best sammen, melodisk/klang og tids/stilmessig; Olivia, Klara og Agnes ? Olivia, Klara og Johanne ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #2 Del Skrevet 5. januar 2024 Hvis du er opptatt av klang og at de passer sammen så burde du finne et tredje navn med a-ending som matcher Olivia og Klara. Johanna feks? Anonymkode: da6c3...111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 5. januar 2024 #3 Del Skrevet 5. januar 2024 Klara, Agnes og Johanne Personlig synes jeg Olivia er det navnet som passer minst sammen med de tre andre. Hvis Olivia og Klara MÅ være med, ville jeg valgt Agnes. Jeg liker både Agnes og Johanne, så det er close race! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddmomout Skrevet 5. januar 2024 #4 Del Skrevet 5. januar 2024 Olivia, Klara og Agnes☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #5 Del Skrevet 5. januar 2024 Umiddelbart synes jeg Olivia, Klara og Agnes var enklest å si og klang best. Men jeg liker navnet Johanne! Anonymkode: 7e584...fed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solvåår Skrevet 5. januar 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du er opptatt av klang og at de passer sammen så burde du finne et tredje navn med a-ending som matcher Olivia og Klara. Johanna feks? Anonymkode: da6c3...111 Vært innom tanken.. hmm. Blir det ikke litt i overkant tungt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #7 Del Skrevet 5. januar 2024 Det med agnes. Men plis bytt ut oliva med noe i samme sjanger som klara og agnes. Alma, åse, petra, paula etc Anonymkode: 895b5...9c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #8 Del Skrevet 5. januar 2024 Synes Johanne er nydelig! Og at Johanne og Klara er klassiske navn, i motsetning til trend-navnet Olivia. Hva med Klara, Johanne og Ingeborg Klara, Johanne og Sunniva Klara, Johanne og Guro Klara, Johanne og Hedda Anonymkode: 68e8b...add 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå