AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #1 Skrevet 5. januar 2024 Virker som at de bruker hunden som en unnskyldning for alt? Lar liksom hunden gjøre alle de kjipe tingene mens de selv er looking good. 😅 Anonymkode: 8b83b...425
Sofakona Skrevet 5. januar 2024 #2 Skrevet 5. januar 2024 Hva mener du vi bruker hundt til? Og uskyldige for alt...nå må du forklare mer 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #4 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Virker som at de bruker hunden som en unnskyldning for alt? Lar liksom hunden gjøre alle de kjipe tingene mens de selv er looking good. 😅 Anonymkode: 8b83b...425 Jeg hadde elsket hvis min tok husarbeid, handling, kjøring hit og dit, møter osv. Anonymkode: 04343...106 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #5 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Virker som at de bruker hunden som en unnskyldning for alt? Lar liksom hunden gjøre alle de kjipe tingene mens de selv er looking good. 😅 Anonymkode: 8b83b...425 Sant. Jeg føler meg litt flau når jeg sitter i sofaen og koser meg med et glass vin i ene hånden og neglelakk i den andre mens hundene tar støvsuginga. Anonymkode: a82a4...138 8 3
Anonymbruker*** Skrevet 5. januar 2024 #6 Skrevet 5. januar 2024 Hva betyr dette? Hunden må gjøre de kjipe tingene, som å betale regninger, vaske og jobbe? Takk for at du synes jeg har ett fint utseende forresten! 1
Sofakona Skrevet 5. januar 2024 #7 Skrevet 5. januar 2024 Hvem rase gjør husvask,betaler regninger etc? Vil gjerne vite..for min hund bare ligger i sofaen hele dagen 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #8 Skrevet 5. januar 2024 Sofakona skrev (1 minutt siden): Hvem rase gjør husvask,betaler regninger etc? Vil gjerne vite..for min hund bare ligger i sofaen hele dagen 🤣 Du må bare sette deg ned og forklare hunden at den må gjøre alle de kjipe tingene så du kan se bra ut, og sånn er det. Du er eieren, så du må bare sette ned foten. Gi hunden en bøtte og en mopp med trusler om å slå av wifi om den ikke gjør sitt. Anonymkode: a82a4...138 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå