AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #1 Skrevet 5. januar 2024 Sleng gjerne med noen tips! Er meg og 2 barn i bhg alder. Er 5 fridager i mars, og 5 + 5 dager i mai. har lyst å gjøre noe gøy, oppleve noe. det blir lange dager med de små hjemme. Bor på Vestlandet. kunne vært gøy å reise en plass, men jeg vet ikke. Noen tips?😊 Anonymkode: 296e7...103
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #2 Skrevet 5. januar 2024 Dyreparken? Kan du få lånt ei hytte et sted? Her på Sørlandet reiser vi ofte til DK, men det er nok enklere når man bare kan hoppe på båten. Samtidig vil jeg si at hvis man trenger ting litt samlet så er ulike feriecentre helt fantastisk, med lekeland, lekeplasser, badeland osv på et sted og allerede betalt for. Anonymkode: 25c27...fc3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #3 Skrevet 5. januar 2024 Heldige er dere!! Nyt!!! Anonymkode: 5e9c9...e7f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #4 Skrevet 5. januar 2024 House swatch med meg og mine to barn? Bor ti minutter fra Dyreparken, men vi drømmer bare om fjell og fjord på Vestlandet😅 Anonymkode: f0f7f...336
Vestlig Skrevet 5. januar 2024 #5 Skrevet 5. januar 2024 Hva er budsjettet og hvor på Vestlandet bor du? Tenker en tur til Bergen og akvariet f eks er en mulighet, og samtidig bruke god tid til f eks en telttur med et par overnattinger i nærområdet om det er oppholdsvær i mai? Usikker på når Mikkelparken åpner for sesongen, men har forstått det slik at den er fin for førskole/barnehagealder. Kongeparken er selvfølgelig og en mulighet. Har du tenkt å bruke mer penger så hadde jeg f eks tatt fly eller bil til Kristiansand (Dyreparken), eller til Danmark om du uansett skal reise med fly.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå