Gå til innhold

Jeg maser på kona om sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette har vært et tema her inne i det siste og jeg kjenner meg igjen. 

Før var det kona som maset på meg angående sex og ble sur når jeg ikke orket, men det snudde gradvis for et år siden. Nå er det jeg som maser og blir avvist 7 av 10 ganger. Blir ikke sur når jeg får nei, men pleier å bli litt deppa hvis det er ørtende kvelden på rad. 

Når hun blir med på sex så blir jeg redd for om hun bare blir med for å bli med. Jeg spør etterpå men da sier hun at det bare er bra jeg er pågående. Hvordan vite om d bare er plikt sex eller ikke? Noen ganger kaster jeg meg over henne og vi er i gang men får dårlig samvittighet nesten

Ser at hun får orgasme omtrent hver gang, så den er heldigvis i boks. 

Anonymkode: 0fac8...fdd

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å ikke mase da?

Virker nesten slitsomt å være kona di, ta et hint liksom.

Anonymkode: b7304...8ed

• Liker 8
Skrevet

Kansje slutte å mase..og heller prøve å snakke med henne om at dere eks kan gjøre noe romantisk etc.

Pluss det er ikke sikkert hun har lyst å ha sex med deg..da vi kvinner trenger mer en kline og bli tatt på

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (Akkurat nå):

Kansje slutte å mase..og heller prøve å snakke med henne om at dere eks kan gjøre noe romantisk etc.

Pluss det er ikke sikkert hun har lyst å ha sex med deg..da vi kvinner trenger mer en kline og bli tatt på

Alltids måter å vri det til på.

Anonymkode: 3c23d...7af

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alltids måter å vri det til på.

Anonymkode: 3c23d...7af

Hva tenker du på

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De siste par mnd har jeg vært pågående. Prøver å la være men er for kåt? Får begynne å gjøre oppgaven selv mer tipper jeg 

Skrevet

Jeg leser en bok, som gir mye gode informasjon om oss menn. Noen ting jeg visste hele tiden noen ting er ny, men å se sammenheng gir mening.

Ingenting å tape med å lese en bok man kan lære av. Du kjenner igjen tegnene, og får noen tips om hva og hvordan kan/bør gjøres. Interessant å lese, og hadde noen aha opplevelser.
Fortsatt leser, men visse ting ser at begynte å endre seg i min retning ved å praktisere de triksene. 

Verdt å lese denne boka, synes jeg.

https://www.norli.no/boker/dokumentar-og-fakta/familie-og-helse/sex-og-samliv/det-kvinner-vil-ha-det-menn-vil-ha-3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men, hun sier jo at det er bra du er pågående. Også sier du over her, at du får heller gjøre jobben selv, alene? 

Hun var før den som var pågående, mens nå er det deg? 

Skjønner ikke helt dynamikken dere i mellom. Du stoler ikke på at hun har lyst på deg ? 

Hva mener du forresten med "mas"? For det å bli bli bært fra badet, til senga og deretter bli tatt på de "rette plassene" er ikke masete. 

Det er HOT! 

Det å komme, mens dere står på kjøkkenet, barna inærheten, og et jævlig klæbbete forsøk på "noe". Det er ikke hot... 

Anonymkode: 3b3aa...1cc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Før var det kona som maset på meg angående sex og ble sur når jeg ikke orket, men det snudde gradvis for et år siden. Nå er det jeg som maser og blir avvist 7 av 10 ganger. Blir ikke sur når jeg får nei, men pleier å bli litt deppa hvis det er ørtende kvelden på rad. 

Når hun blir med på sex så blir jeg redd for om hun bare blir med for å bli med. Jeg spør etterpå men da sier hun at det bare er bra jeg er pågående. Hvordan vite om d bare er plikt sex eller ikke? Noen ganger kaster jeg meg over henne og vi er i gang men får dårlig samvittighet nesten

Hvordan orker dere menn å være sammen disse kjedelig kvinnene som bare "gir" dere sex, uten å egentlig å ha lyst? Ok, jeg forstår et ekteskap er mer en sex, men så vidt jeg vet, så trenger de fleste menn sex i ett forhold for å føle seg elsket og begjært. Hvorfor gidde å leve i ett relativt sex -løst ekteskap. Ha litt selv respekt! Finn heller ei dama som faktisk ønsker å være intim med deg

Anonymkode: 38660...33a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Å ikke mase betyr ikke sex. Fornøyd dame, misfornøyd mann. Ikke TS her.

Anonymkode: 13043...930

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan orker dere menn å være sammen disse kjedelig kvinnene som bare "gir" dere sex, uten å egentlig å ha lyst? Ok, jeg forstår et ekteskap er mer en sex, men så vidt jeg vet, så trenger de fleste menn sex i ett forhold for å føle seg elsket og begjært. Hvorfor gidde å leve i ett relativt sex -løst ekteskap. Ha litt selv respekt! Finn heller ei dama som faktisk ønsker å være intim med deg

Problemet er at de «orker» det når de er 25, uten barn. Når de blir 40 og man har barn, huslån, stasjonsvogn og bikkje så er det en betydelig andel kvinner som «skrur av» og foretrekker Instagram over sex.

Hvordan kunne vi ha silt dem ut for 15 år siden?

Anonymkode: 13043...930

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva med at mannfolk gjør mer hjemme og får kvinnfolk til å føle oss bejæret, sett og hørt. At ikke litt tafsing og kling er nok til å spre beina. At der krever faktisk mye for at mange kvinner skal føle seg kåt nok til å kunne ha sex..vi vil ha deilige sex vi å.. ikke bare plikt sex. De fleste menn kan tenke på mus så er de klare..slikt funker ikke kvinner 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (1 minutt siden):

Hva med at mannfolk gjør mer hjemme og får kvinnfolk til å føle oss bejæret, sett og hørt. At ikke litt tafsing og kling er nok til å spre beina. At der krever faktisk mye for at mange kvinner skal føle seg kåt nok til å kunne ha sex..vi vil ha deilige sex vi å.. ikke bare plikt sex. De fleste menn kan tenke på mus så er de klare..slikt funker ikke kvinner 

Så lært dere hvordan menn fungerer da og ikke bare still masse krav som ikke gjør logisk mening for menn i forhold til sex. Går begge veier vettu!  Går an å kommuniserte på en intelligent måte som ikke styrt av følelser. Inntrykk av at det er mye egosentriske kvinner der ute som tror menn et tankelesere. Er vel ikke sånn at alle menn bare forandre seg totalt etter noen år sammen heller.

Men det er bare slik mange av dere kvinner er, mister interessen å legger skylden på alt annet. Hvis dere elsker mannen deres, så vill ikke mangel på litt husarbeid gjøre at dere mister lysten totalt. Komisk! Hvis mannen forfaller fysisk derimot, da forstår jeg mer problemet. Men går begge veier.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Kanino
Skrevet (endret)

Den eneste som vet med sikkerhet om hun får orgasme er dama selv. De kan fake til den store gullmedaljen uten at du merker det

Endret av Kanino
Skrevet (endret)

Hvordan du maser har nok mye å si. Om du maser med ord og furting er dette selvfølgelig negativt. Om du "maser " ved å inspirere til kåthet, ved å vise begjær og ved å flørte og kose vil jeg ikke kalle det mas. 

Veldig sjeldent vi bruker ord på tilnærming til sex. Har ene av oss lyst blir vi lokkende flørtete, kosete og pirrer opp den andre. Gir oss begge om vi merker at det ikke gir ønsket respons. Dette føles ikke verken som mas eller press, og avslagene er også milde og kjærlige. Ingen dyttes eller jages bort, selv om man ikke er i form til å respondere med kåthet. 

Kun de gangene jeg er usikker på om min kjære er for sliten til sex, eller sliten men likevel lysten, spør jeg gjerne rett ut. Han spør aldri rett ut egentlig. Bare "forespør" ved å bli gradvis mer intim i kos og berøringer, og leser min respons på dette. Føles aldri som mas siden jeg vet at han gir seg og kryper godt inntil meg istedenfor dersom jeg ikke responderer oppmuntrende, men gir respons som viser at jeg ikke orker. 

Jeg er nok noe oftere direkte i min forespørsel siden jeg har det med å gå mer rett på enn ham, så det er mer nødvendig å faktisk spørre innimellom. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så lært dere hvordan menn fungerer da og ikke bare still masse krav som ikke gjør logisk mening for menn i forhold til sex. Går begge veier vettu!  Går an å kommuniserte på en intelligent måte som ikke styrt av følelser. Inntrykk av at det er mye egosentriske kvinner der ute som tror menn et tankelesere. Er vel ikke sånn at alle menn bare forandre seg totalt etter noen år sammen heller.

Men det er bare slik mange av dere kvinner er, mister interessen å legger skylden på alt annet. Hvis dere elsker mannen deres, så vill ikke mangel på litt husarbeid gjøre at dere mister lysten totalt. Komisk! Hvis mannen forfaller fysisk derimot, da forstår jeg mer problemet. Men går begge veier.

Det går begge veier..men når du leser inne på kg over så mange mannfolk som ikke gjør noe hjemme...ikke hjelper til med barna etc..da skjønte du fort hvorfor ting går nedover.

Ingen kvinne vil føle seg spesiell om de er de som fikser alt hjemme, lager mat, budsjett, kjører,planlegger etc.

En mann skal ikke trenge en liste for å gjøre ting hjemme eller vise at han setter pris på sin kone. 

• Nyttig 5
Gjest Kanino
Skrevet
Sofakona skrev (9 minutter siden):

Bruke husvask og oppføre seg som tjenere er det dummeste jeg har hørt

AnonymBruker
Skrevet

Æsj 

Anonymkode: ddb90...ec9

• Liker 1
Skrevet
Kanino skrev (Akkurat nå):

Bruke husvask og oppføre seg som tjenere er det dummeste jeg har hørt

Så alle kvinner skal skaffe seg husvask?  Vi er tjenere... nå vet jeg ikke om du er kvinne eller mann og om du har familie eller hvor mye du gjør hjemme. Men dette er snakk om i de tilfeller der mannfolk ikke gjør noe hjemme..og tror litt tafsing vil føre til sex

Gjest Kanino
Skrevet
Sofakona skrev (1 minutt siden):

Så alle kvinner skal skaffe seg husvask?  Vi er tjenere... nå vet jeg ikke om du er kvinne eller mann og om du har familie eller hvor mye du gjør hjemme. Men dette er snakk om i de tilfeller der mannfolk ikke gjør noe hjemme..og tror litt tafsing vil føre til sex

Mitt kjønn er ikke viktig og barn har jeg. Men jeg tror mange kvinner bruker sex nekt for å føle på et kontrollbehov. Sier ikke alle men noen tror jeg gjør det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...