Gå til innhold

Betaler man Toll, hos zalando ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker på om det blir riktig og spørre her. Men, er det noen som vet om Zalando er lokalisert i utlandet ? 

Man, må kanskje betale toll ? 

(Synes jeg husker det var slik før, men det kan være feil). 

Anonymkode: ca60a...936

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mei man betaler prisen de oppgir

Anonymkode: 7931d...b3e

AnonymBruker
Skrevet

Nei, prisene er inkl mva. De er mva registrert i Norge. Jeg bestiller masse derifra. Du betaler prisen de oppgir. Ingen toll. 

Anonymkode: 50017...311

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler å sjekke trustpilot før du bestiller. Det er ikke sikkert at du får det du bestiller, og det er fryktelig vanskelig å ordne det etterpå. Særlig om du har betalt for varen. Det er mange som beskriver fakes og brukte varer også. 

Anonymkode: abbea...a2c

AnonymBruker
Skrevet

Uansett, aldri toll på klær. Du må betale moms, men denne er inkludert så lenge butikken er voec-registrert.

Anonymkode: d9e99...35f

AnonymBruker
Skrevet

Skulle stå alltid toll på klær

Skrevet

Veldig fornøyd med Zalando. Handler der ofte. Ikke noe toll og enkelt med retur hvis man behøver det :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Anbefaler å sjekke trustpilot før du bestiller. Det er ikke sikkert at du får det du bestiller, og det er fryktelig vanskelig å ordne det etterpå. Særlig om du har betalt for varen. Det er mange som beskriver fakes og brukte varer også. 

Har handlet masse på Zalando og har alltid fått det jeg har bestilt. Det er helt trygt å bruke den nettsiden 😊 Lett å returnere er det også. 

Og man betaler ikke toll. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (5 minutter siden):

Har handlet masse på Zalando og har alltid fått det jeg har bestilt. Det er helt trygt å bruke den nettsiden 😊 Lett å returnere er det også. 

Og man betaler ikke toll. 

Jo du betaler selvsagt toll. Det er toll på all import av klær til Norge. Zalando legger det inn i prisen du betaler. Det samme med mva.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har bestilt fra Zalando i over 10 år, aldri hatt noen negative opplevelser. Har returnert varer flere ganger uten problemer også. 

Anonymkode: b2dc8...462

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg har bestilt fra Zalando i over 10 år, aldri hatt noen negative opplevelser. Har returnert varer flere ganger uten problemer også. 

Anonymkode: b2dc8...462

Det kan også være du har hatt flaks når zalando var 1.9 av 5 i rating. 

Jeg har også bestilt fra dem i mange år, men det virker som det har endret seg i nyere tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...