AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #1 Skrevet 5. januar 2024 Litt usikker på om det blir riktig og spørre her. Men, er det noen som vet om Zalando er lokalisert i utlandet ? Man, må kanskje betale toll ? (Synes jeg husker det var slik før, men det kan være feil). Anonymkode: ca60a...936
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #2 Skrevet 5. januar 2024 Mei man betaler prisen de oppgir Anonymkode: 7931d...b3e
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #3 Skrevet 5. januar 2024 Nei, prisene er inkl mva. De er mva registrert i Norge. Jeg bestiller masse derifra. Du betaler prisen de oppgir. Ingen toll. Anonymkode: 50017...311 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #4 Skrevet 6. januar 2024 Anbefaler å sjekke trustpilot før du bestiller. Det er ikke sikkert at du får det du bestiller, og det er fryktelig vanskelig å ordne det etterpå. Særlig om du har betalt for varen. Det er mange som beskriver fakes og brukte varer også. Anonymkode: abbea...a2c
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #5 Skrevet 6. januar 2024 Uansett, aldri toll på klær. Du må betale moms, men denne er inkludert så lenge butikken er voec-registrert. Anonymkode: d9e99...35f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #6 Skrevet 6. januar 2024 Skulle stå alltid toll på klær Anonymkode: d9e99...35f
sommerfugl154 Skrevet 6. januar 2024 #7 Skrevet 6. januar 2024 Veldig fornøyd med Zalando. Handler der ofte. Ikke noe toll og enkelt med retur hvis man behøver det
Mardina Skrevet 6. januar 2024 #8 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Anbefaler å sjekke trustpilot før du bestiller. Det er ikke sikkert at du får det du bestiller, og det er fryktelig vanskelig å ordne det etterpå. Særlig om du har betalt for varen. Det er mange som beskriver fakes og brukte varer også. Anonymkode: abbea...a2c Har handlet masse på Zalando og har alltid fått det jeg har bestilt. Det er helt trygt å bruke den nettsiden 😊 Lett å returnere er det også. Og man betaler ikke toll. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #9 Skrevet 6. januar 2024 Mardina skrev (5 minutter siden): Har handlet masse på Zalando og har alltid fått det jeg har bestilt. Det er helt trygt å bruke den nettsiden 😊 Lett å returnere er det også. Og man betaler ikke toll. Jo du betaler selvsagt toll. Det er toll på all import av klær til Norge. Zalando legger det inn i prisen du betaler. Det samme med mva. Anonymkode: d9e99...35f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #10 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Anbefaler å sjekke trustpilot før du bestiller. Det er ikke sikkert at du får det du bestiller, og det er fryktelig vanskelig å ordne det etterpå. Særlig om du har betalt for varen. Det er mange som beskriver fakes og brukte varer også. Anonymkode: abbea...a2c Jeg har bestilt fra Zalando i over 10 år, aldri hatt noen negative opplevelser. Har returnert varer flere ganger uten problemer også. Anonymkode: b2dc8...462
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #11 Skrevet 6. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Jeg har bestilt fra Zalando i over 10 år, aldri hatt noen negative opplevelser. Har returnert varer flere ganger uten problemer også. Anonymkode: b2dc8...462 Det kan også være du har hatt flaks når zalando var 1.9 av 5 i rating. Jeg har også bestilt fra dem i mange år, men det virker som det har endret seg i nyere tid. Anonymkode: abbea...a2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå