AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #1 Skrevet 5. januar 2024 Jeg finner ikke samme kjemien som jeg hadde med en.. Jeg var idiot som dumpet han den gang. Lærte masse av det. Men har fortsatt troa på at jeg skal klare å treffe en kul fyr igjen. Når jeg dater karer nå mister jeg så fort tålmodigheten etter noen måneder, blir betatt, men begynner å kjede meg og blir lei av de. Er jo ikke deres feil at jeg er bedre vandt🙈 Jeg må skjerpe meg! Anonymkode: ec698...9e1
ClausSaus Skrevet 5. januar 2024 #2 Skrevet 5. januar 2024 Høres ikke ut som om de går glipp av noe? 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #3 Skrevet 5. januar 2024 Høres bedre ut når du sier det sånn😃 Anonymkode: ec698...9e1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #4 Skrevet 5. januar 2024 Sånn er jeg også. Mister interessen veldig raskt. De kjeder meg og jeg synes de mangler dybde alle sammen. Har dessverre ingen gode råd. Vil bare si at jeg kjenner meg igjen. Selv om jeg ikke har noen X jeg savner. Anonymkode: 39d83...37c
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #5 Skrevet 5. januar 2024 Kjenner meg igjen selv,blir også fort lei.Men finner ikke helt grunn til hvorfor. Anonymkode: 02044...686
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #6 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sånn er jeg også. Mister interessen veldig raskt. De kjeder meg og jeg synes de mangler dybde alle sammen. Har dessverre ingen gode råd. Vil bare si at jeg kjenner meg igjen. Selv om jeg ikke har noen X jeg savner. Anonymkode: 39d83...37c Jeg savner han ikke lenger. Dette er flere år siden. Men den kjemien vi hadde var magisk. Jeg bare skjønte det ikke før lenge etterpå. Eller hvor høyt han elsket meg. Dette er vel karma tenker jeg. Men det varer nok ikke evig😜 Anonymkode: ec698...9e1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #7 Skrevet 5. januar 2024 Jaja. Dere damer er jo rare.. 🤣 Men det er jo ikke en selvfølge at man skal ha kjemi med hvem som helst. Mulig du har litt høye forventninger til hvor spennende det skal være måned etter måned. Kanskje du er litt dopamin-junkie. I så fall vil du gå lei av alle du møter, for du ønsker ikke et seriøst forhold. Du ønsker dopamin-skuddet som du får når du er nyforelsket og gjør gøye ting. Jeg (mann) synes det du skriver er litt interessant. Jeg datet en dame en kort tid. Jeg synes vi hadde en vanvittig kjemi. Det bekreftet hun også men hun ville allikevel avslutte datingen og holde kontakten som venner. Jeg har ikke investert så mye i den kontakten, men hun har holdt den i live og hver gang vi treffes så ler vi, småflørter, spiser av samme tallerken, deler stol. Men neida. Vi er bare venner.. Kanskje hun er som deg. Får kick av moroa men klarer ikke roe ned, være seriøs og investere emosjonelt ... Det er ikke så kult å være i den andre enden av det der. Anonymkode: b7e71...fc4 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #8 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jaja. Dere damer er jo rare.. 🤣 Men det er jo ikke en selvfølge at man skal ha kjemi med hvem som helst. Mulig du har litt høye forventninger til hvor spennende det skal være måned etter måned. Kanskje du er litt dopamin-junkie. I så fall vil du gå lei av alle du møter, for du ønsker ikke et seriøst forhold. Du ønsker dopamin-skuddet som du får når du er nyforelsket og gjør gøye ting. Jeg (mann) synes det du skriver er litt interessant. Jeg datet en dame en kort tid. Jeg synes vi hadde en vanvittig kjemi. Det bekreftet hun også men hun ville allikevel avslutte datingen og holde kontakten som venner. Jeg har ikke investert så mye i den kontakten, men hun har holdt den i live og hver gang vi treffes så ler vi, småflørter, spiser av samme tallerken, deler stol. Men neida. Vi er bare venner.. Kanskje hun er som deg. Får kick av moroa men klarer ikke roe ned, være seriøs og investere emosjonelt ... Det er ikke så kult å være i den andre enden av det der. Anonymkode: b7e71...fc4 Tror du har mye rett her. Angående din date så tror jeg nok hun ikke syntes kjemien er like bra som det du gjør (selv om hun bekrefter dette) Det gir deg selvtillit å høre henne si det, så på en måte smart av henne å si😉 Men noen andre gir henne mer dopamin enn det du gjør rett og slett. Ellers så ville hun bare hengt med deg om du var den beste. Men skjønner at det er kjipt. Anonymkode: ec698...9e1 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #9 Skrevet 6. januar 2024 Og dette er hvorfor "snille" menn ofte er de mest forutsigbare og kjedelige for mange kvinner. Enkelte drapsmenn som sitter på ubestemt tid i fengsel har stort sett ikke problemer med napp. Veldig mange kvinner (ikke alle) søker ikke snille menn, de søker etter spennende menn som helst driter mest mulig i de, behandler dem dårlig og bra om hverandre som en vaskekte psykopat. For min del har jeg gitt opp lysten til å gå inn i nye forhold mye grunnet hvor useriøst alt er blitt. Anonymkode: cc763...350 1 1
Betasuppe Skrevet 6. januar 2024 #10 Skrevet 6. januar 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Og dette er hvorfor "snille" menn ofte er de mest forutsigbare og kjedelige for mange kvinner. Enkelte drapsmenn som sitter på ubestemt tid i fengsel har stort sett ikke problemer med napp. Veldig mange kvinner (ikke alle) søker ikke snille menn, de søker etter spennende menn som helst driter mest mulig i de, behandler dem dårlig og bra om hverandre som en vaskekte psykopat. For min del har jeg gitt opp lysten til å gå inn i nye forhold mye grunnet hvor useriøst alt er blitt. Anonymkode: cc763...350 Det finnes jo en mellomting. Du trenger ikke å være seriekriminell for å være maskulin, ikke være needy, ikke lovebombe dem, men å ha ditt eget liv og dine egne mål som du er opptatt med å jobbe mot
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #11 Skrevet 6. januar 2024 2 hours ago, Betasuppe said: Det finnes jo en mellomting. Du trenger ikke å være seriekriminell for å være maskulin, ikke være needy, ikke lovebombe dem, men å ha ditt eget liv og dine egne mål som du er opptatt med å jobbe mot Det er et skrekkelig "skue" uansett hvordan man vender og vrir på det. Anonymkode: cc763...350 1
Betasuppe Skrevet 6. januar 2024 #12 Skrevet 6. januar 2024 36 minutter siden, AnonymBruker said: Det er et skrekkelig "skue" uansett hvordan man vender og vrir på det. Anonymkode: cc763...350 Det er bare sånn kvinner er , har ikke noe å si om det er 1850 elle 2024
lillevill Skrevet 6. januar 2024 #13 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tror du har mye rett her. Angående din date så tror jeg nok hun ikke syntes kjemien er like bra som det du gjør (selv om hun bekrefter dette) Det gir deg selvtillit å høre henne si det, så på en måte smart av henne å si😉 Men noen andre gir henne mer dopamin enn det du gjør rett og slett. Ellers så ville hun bare hengt med deg om du var den beste. Men skjønner at det er kjipt. Anonymkode: ec698...9e1 Synes det høres ut som at hun elsker å være singel og flørte og "sole seg i oppmerksomheten" Noen liker også dopaminet de får når noen flørter. Men det føles feil å flørte rundt når man er i et forhold, ikke sant. Så da slår de opp for å føle seg fri ifgjen. Ekskjæresten min dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå