AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #1 Skrevet 5. januar 2024 Hvor lenge kan tørrfôr ligge i skålen før det må kastes og alt byttes? Ser mange bare fyller på når det nesten er tomt. Men da blir jo «gammel» tørrfôr liggende i bunnen. Anonymkode: d6e7e...e81
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #2 Skrevet 5. januar 2024 her fyller vi på når det er tomt eller nesten tomt. Men nå har vi tre katter, og de spiser opp det som ligger i skålen selv om det er «gammelt». Anonymkode: 9f0a6...c8c 1
Maskinfører Skrevet 5. januar 2024 #3 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): her fyller vi på når det er tomt eller nesten tomt. Men nå har vi tre katter, og de spiser opp det som ligger i skålen selv om det er «gammelt». Anonymkode: 9f0a6...c8c Koslig med 3 katter
Gogglebox Skrevet 5. januar 2024 #5 Skrevet 5. januar 2024 Varierer litt. Noen ganger fyller jeg på gammelt, men hver 2-3 dag, så kaster jeg det gamle, tar ny skål og fyller på nytt når det er ca. 1/3 igjen i skåla.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #6 Skrevet 5. januar 2024 Jeg fyller på nytt når det begynner å bli tomt. Katten min er småspist, det tar mange dager. Men jeg fyller det i ei ny skål, så heller jeg restene fra den gamle skåla øverst, sånn at den spiser det eldste først. Anonymkode: 1b64f...16b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå