AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #1 Skrevet 5. januar 2024 Jeg tenker ikke spesielle anledninger, men sånn i det daglige. F eks går du i joggebukse hvis han liker dette eller tar du på deg en behagelig kjole hvis han har preferanser for dette? Anonymkode: 6f2ba...1c5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #2 Skrevet 5. januar 2024 Jeg bruker stort sett det han liker. Noen dager gir jeg F og så syntes han jeg er sexy de dagene også siden det er noe som blir så annerledes enn ellers. Men jeg kler meg oftest, uansett hvor vi er, i klær han liker. Jeg liker at kjæresten min syntes at jeg er fin, så det faller seg jo helt naturlig. Jeg pynter meg ikke hele tiden, men bruker klær til å slappe av i som jeg vet han også liker, feks tights. Anonymkode: 25ac0...db0 2
Irak Skrevet 5. januar 2024 #3 Skrevet 5. januar 2024 Jeg går stort sett i det jeg vil jeg 😍 Det jeg føler for.... Alt kler den smukke sies det.... Sier det stadig vekk jeg til mine venninner ❤️ 6 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #4 Skrevet 5. januar 2024 Det skal jeg helt ærlig innrømme at ikke finnes i tankene mine. Jeg aner ikke hva han evt syntes er «sexy» at jeg har på meg av klær. Kler meg utelukkende ut av hensyn til komfort når jeg er hjemme. Anonymkode: d2658...c60 7 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #5 Skrevet 5. januar 2024 Jogge/ pysjbukse hjemme. Men er nøye med hygiene. Anonymkode: dad4d...f51 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #6 Skrevet 5. januar 2024 Jeg liker å alltid ha på meg sexy undertøy. Har også på meg silke natt kjole, eller silke boxer og singlet. Jobben min er fysisk, så jeg har på meg treningstights som jeg kler, jeg har også t-shorte genser som passer til dette. Og ellers har jeg 1-2 dager i uken hvor jeg bruker på å ta vare på huden min, fra topp til tå. Så, jeg er alltid myk å glatt. Jeg har også flere kjoler, og morgenkåper/beach wear som jeg har på meg nå og da, rundt i huset. Gjør ikke dette for han, sånn egentlig. Men, for min del. Jeg har funnet ut at dette er det jeg har behov for å gjøre, for at jeg skal føle meg vel, og dette gir meg glede og velbehag. Det gjelder forsovidt med det meste, både iforhold til kopper å fat, sengetøy og alt egentlig. Jeg har bare de tingene som gir meg glede, både når jeg ser på de, og tar på de. Det er vel dette som er å være sensuell. Og det er jeg i aller høyeste grad. Anonymkode: c393b...bf7 4 1
Rosa Dartle Skrevet 5. januar 2024 #7 Skrevet 5. januar 2024 I hverdagen blir det mye joggings. Når han er hjemme til helgen fikser jeg meg skikkelig og tar hårkur, fikser føttene, har på ny neglelakk, tar et bad, shaver meg og tar noen ganger på ekstra fint undertøy. Osv 😊 Men det er ikke i hverdagen 😅 2
Mardina Skrevet 5. januar 2024 #8 Skrevet 5. januar 2024 Jeg liker å pynte meg litt ekstra av og til. Et antrekk jeg vet han liker, rette ut håret og rett og slett føle meg litt freshere 😄 Vil jo at han skal synes jeg er pen å se på. Vil jeg ha meg en "beta" på soverommet, tar jeg gjerne på meg en neglisje eller rett og slett ligger naken under dyna 😁 Det pleier å ha en god effekt på han i hvert fall 😄 4
Frkego Skrevet 6. januar 2024 #9 Skrevet 6. januar 2024 Jeg går i hva enn jeg måtte finne behagelig der og da og han finner meg sexy i det aller meste. Skal jeg forføre ham litt ekstra tar jeg selvsagt på meg noe jeg vet han virkelig liker. Når det er sagt så har jeg kun truser han finner sexy, så det er nok å gå bukseløs 🤭 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #10 Skrevet 6. januar 2024 Jeg har spurt samboer flere ganger hva han liker at jeg har på meg hjemme, og svaret hans er alltid at han synes jeg er fin og sexy uansett hva jeg har på meg. Selv om jeg sitter der med fett hår og gigantisk joggebukse og den styggeste genseren jeg har i skapet så er svaret alltid det samme. (Ja, jeg tror han er litt hjerneskada). Nå har jeg spurt sikkert tusen ganger, og selv om svaret hans alltid er det samme, så merker jeg at han synes jeg er pittelitt mer sexy når jeg bruker tights. Hjemme bruker jeg derfor mye tights, ullcardigans, oversized hettegensere og innimellom de stygge favorittjoggebuksene som er 3 størrelser for store. På sommeren bruker jeg mye kjoler. Ofte bomullskjoler, som er ganske komfortable. Eller store tskjorter og tights. Må sis at jeg stort sett kler meg etter mitt eget humør, og føle meg vel for min egen skyld. Jeg er glad han liker meg sånn som jeg er. Anonymkode: 19656...a3d 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #11 Skrevet 7. januar 2024 On 1/5/2024 at 6:53 PM, AnonymBruker said: Det skal jeg helt ærlig innrømme at ikke finnes i tankene mine. Jeg aner ikke hva han evt syntes er «sexy» at jeg har på meg av klær. Kler meg utelukkende ut av hensyn til komfort når jeg er hjemme. Anonymkode: d2658...c60 Spørs om det er så lurt i lengden 😉 Anonymkode: 87b73...fe8
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #12 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Spørs om det er så lurt i lengden 😉 Anonymkode: 87b73...fe8 Vel. Det har ikke vært et tema på de 19 årene vi har bodd sammen til nå, så tipper det går helt fint😊 Anonymkode: d2658...c60 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #14 Skrevet 7. januar 2024 I det daglige er jeg gjerne litt praktisk eller behagelig kledd. Men, så glimter jeg til innimellom for å få litt fres i serken - tar på meg en av skjortene hans, stayups og ingen undertøy feks - og bare nonchalant går rundt rydder el.l 😅 i et langt forhold blir det litt blanding av sexy og humor, men jeg tror vi har det greit sammen. Anonymkode: 217e3...a36
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #15 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I det daglige er jeg gjerne litt praktisk eller behagelig kledd. Men, så glimter jeg til innimellom for å få litt fres i serken - tar på meg en av skjortene hans, stayups og ingen undertøy feks - og bare nonchalant går rundt rydder el.l 😅 i et langt forhold blir det litt blanding av sexy og humor, men jeg tror vi har det greit sammen. Anonymkode: 217e3...a36 Så må jeg legge til at dette går begge veier. Sist bursdag kom jeg hjem til favorittmaten min, og en mann som hadde gått til innkjøp av et klesplagg jeg en gang sa var veldig sexy som han ikke bruker til vanlig 😅 Det handler bare om å finne på noe gøy innimellom, og vise at man setter pris på hverandre. Anonymkode: 217e3...a36 1
Trolltunge Skrevet 7. januar 2024 #16 Skrevet 7. januar 2024 Jeg pleier å gå i kjoler, hvilket han liker, men kan også daffe rundt i ullundertøy nå når det er kaldt. Det synes han ikke er særlig sexy, og jeg har ikke noe problemer med at han innimellom ber meg kle meg litt mer sexy før vi skal kose oss litt sammen på kvelden. Hvilket vi egentlig gjør hver kveld. Kl 22/23 til vi legger oss er vår tid liksom. Det er bare etablert. Har skrevet dette en gang tidligere på kg, og da reagerte flere negativt på det, men verken jeg eller han har noe problem med å være tiltalende for hverandre. Han kler seg ofte slik han vet at jeg liker også. Nå synes jo jeg han er hverdagssexy i alt fra pyjamas til treningstøy, så sjeldent/aldri jeg ber ham bytte til kvelden, men når vi skal ut er han veldig opptatt av å kle seg slik jeg liker best, og at jeg liker antrekket. Jeg ser ikke noe galt i å kle seg for hverandre, og det koster meg ingenting å bytte fra noe behagelig til noe annet som også er behagelig. Det tar meg noen sekunder, og så er mannen storfornøyd. I helgene pynter jeg meg gjerne som om vi skulle ut, selv om vi bare skal være hjemme. Litt datenight over det. Det trenger han ikke be meg om, for jeg liker å skille hverdagen fra helg selv slik. At det ikke bare blir en grå suppe. 3
Blåjojo Skrevet 7. januar 2024 #17 Skrevet 7. januar 2024 Går i hovedsak i klær jeg selv synes er komfortable. Tilfeldigvis er det klær mannen min liker å se meg i, så trenger sjeldent kle meg opp for å tilfredsstille ham.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #18 Skrevet 8. januar 2024 Alltid pent lakkerte tånegler. SEXY truser. Vide komfortable bukser i pent stoff, ikke type pysj eller jogg.. Anonymkode: 2263f...359
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #19 Skrevet 8. januar 2024 Min bryr seg nada om sexy undertøy, ullbokser derimot 🥳 Ellers liker han kjole uten noe under da, eller joggebukse/topp uten noe under. Han klager ikke på ei blondetruse heller men tror ikke han ser poenget- ullbokser slo definitivt mer ann 🥵 Anonymkode: 56b05...deb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå