Gå til innhold

Du som er mellom 25 - 35, hvilke klær bruker du til hverdags?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier - hvilke klær bruker du, i hovedsakelig til hverdags? Kom over et innlegg i går der ei jente/dame hadde kjøpt seg noen kjoler, hvor vi lesere skulle gjette alderen. Mange sa at kjolene var noe for folk i alderen 50+, mens jeg på 30 fint kunne brukt de selv. Så, hva bruker dere? Hoodies og jeans? Jeans og skjorter? Tights og kjoler? Skjørt og skjorte? La meg gjerne se outfitene deres, og hvilken alder.

Selv er jeg «udugelig» på mote og går for det meste i tights og kjoler/skjortekjoler, mest fordi jeg misliker kroppen min og er noe overvektig (hengemage jeg vil skjule). Hadde vært spennende å se hva andre bruker til hverdags og på jobb, mote eller ei 😀

Anonymkode: 237e9...2c0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For eksempel. Men også jeans, ja

IMG_4366.jpeg

IMG_4370.jpeg

IMG_4367.jpeg

IMG_4368.jpeg

IMG_4369.jpeg

Anonymkode: efad2...955

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Svart/ blå jeans og svart/ hvit tynn genser og strikkegenser over. Hvertfall nå i vinter. Hjemme går jeg i joggebukse og genser.

Om sommeren bruker jeg singlet under og langermet skjorte på jobb/ i offentlighet. 
bruker shorts eller piratbukse i blå/ svart jeans stoff. singlet/ T-skjorte bruker jeg kun i utlandet når vi er på ferie. Jeg har stygge arr etter selvskading, så går aldri med kortermet. Er 37.

Anonymkode: 0aeb3...af5

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske jeg kunne vise til fancy bilder, men dessverre bare en jeans og en genser av noe slag… 🙄 helt ute av hva som er mote..

K36 

Anonymkode: 5e2d1...798

AnonymBruker
Skrevet

29e60c7abaaa185134accad286b1e271.jpg

Anonymkode: 54ee2...91d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 37. Er ny på forumet, så får ikke lagt til bilder.

Jeg er opptatt av klær, og bruker mye forskjellig til hverdags. Liker stilen til influensere som noelle downing, rachel martino, lydia tomlinson, sophia rosemary, alexa chung, jenny skavlan og pernille rosenkilde, så stilen min er nok inspirert av noen av dem 😊

Anonymkode: f564d...104

AnonymBruker
Skrevet

Cargobukse eller jeans med genser eller hettegenser. Kvinne 29

Anonymkode: 7879d...018

AnonymBruker
Skrevet

Bruker mye yoga bukser, slike med sleng. Bruker også skjørt og strømpebukser, helst noen sorte med mønster, som ruter eller blonder. Korte skjørt i falsk skinn, et stripete blått et eller et sort plisseskjørt. Men det blir kaldt om en skal gå ute.

Ofte blir det bare en strikke genser sammen med dette. Er ikke så flink til å kle meg stilig, ender ofte i komfort. 

Ankelstøveletter, et par lave som går under kneet, og noen høye som går til låret. Mer vinterboots aktige sko og noen hvite joggesko. 

Bruker mye svart, men trives best i lyse klær. Men føler det er lettest å kle seg i lyse klær som er kosete, enn de som skal brukes offentlig? Vet ikke hvorfor. 

Anonymkode: b8ddd...271

AnonymBruker
Skrevet

Er 33 år gammel, til hverdags bruker jeg dongeribukser eller dressbukser, skjorter, bluser, t-skjorter, strikkede gensere eller blazer/dressjakke. Holder meg til klassiske og tidløse plagg i nøytrale farger. 

Anonymkode: 77113...8ee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Bruker mye yoga bukser, slike med sleng. Bruker også skjørt og strømpebukser, helst noen sorte med mønster, som ruter eller blonder. Korte skjørt i falsk skinn, et stripete blått et eller et sort plisseskjørt. Men det blir kaldt om en skal gå ute.

Ofte blir det bare en strikke genser sammen med dette. Er ikke så flink til å kle meg stilig, ender ofte i komfort. 

Ankelstøveletter, et par lave som går under kneet, og noen høye som går til låret. Mer vinterboots aktige sko og noen hvite joggesko. 

Bruker mye svart, men trives best i lyse klær. Men føler det er lettest å kle seg i lyse klær som er kosete, enn de som skal brukes offentlig? Vet ikke hvorfor. 

29, glemte alder. 

Skrevet

Nesten bare enkle kjoler. Ullkjoler - strikka og vevde nå om dagen. Bomull og lin om sommeren. Mer dressaktige innimellom.

Varierer med sneakers, høye og lave boots.

35 nå, men akkurat samme stil da jeg var 25.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.1.2024 den 16.49):

For eksempel. Men også jeans, ja

IMG_4366.jpeg

IMG_4370.jpeg

IMG_4367.jpeg

IMG_4368.jpeg

IMG_4369.jpeg

Anonymkode: efad2...955

Jeg kler meg ish slik som dette på jobb. Enkle basics som kan styles opp med tilbehør. Minus hun med bikerjakke og boots. Dressbukser, støvletter, strikkegensere, skjorter, skjørt, cardigans, kjoler, strikkekjoler, høye heler. Jobber I bank og prøver alltid å holde meg varm samtidig som jeg ser business casual ut 😊

Til hverdags og i helgene går det stort sett i mom jeans med gensere. Både collage-gensere, strikkegensere, turtlenecks og store skjorter. Casual og enkelt. Har 3 barn som skal følges opp. 

Anonymkode: 6c5ab...65f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig kald av meg, bruker løse jeans eller dressbukser med tynne ullstrømpebukser under. Bruker tynne ull-tskjorter eller gensere med tykkere genser eller cardigan over, gjerne kasjmir. Om sommeren er det mer skjorter og bluser med tynnere cardigans, eventuelt kjoler om været tillater det. Prøver å kjøpe tidløse plagg i gode materialer i snitt som passer meg og min kropp, føler det har alt å si for hvor bra resultatet blir. Bruker gode vintersko eller boots om vinteren, sneakers, loafers og sandaler om sommeren. 

Anonymkode: ca5be...1a7

• 2 uker senere...
Skrevet

Tar sjeldent outfit bilder, så har samlet en del som er representative for hva jeg går med til vanlig. (Kvinne, 31)

Stil1.jpeg

Stil2.jpeg

Stil3.jpeg

Stil5.jpeg

Stil6.jpeg

Stil7.jpeg

Stil8.jpeg

Stil10.jpeg

Stil11.jpeg

Stil12.jpeg

Stil13.jpeg

Stil15.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...