AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #1 Skrevet 5. januar 2024 Godt voksne. God kontakt. Kommuniserer lett. Ikke møttes, men chatta noen dager. Så kommer det: «skulle gjerne sett bilde av hele deg». Hva er greia med det? Jeg er helt «normal”, hva enn det er, men kjenner at sånne spørsmål eller kommentarer gjør at jeg ikke orker. Har muligens litt dårlig selvtillit. Men tenker også på de som virkelig har det. Det må jo gjøre noe med folk å føle at kroppen skal ha noe å si når man ellers har grei kjemi foreløpig? Overtenker jeg? Anonymkode: 9b4d4...f5c 16 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #2 Skrevet 5. januar 2024 Ikke send bilde av hele kroppen din til folk du ikke kjenner Anonymkode: 9d76f...974 37 8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #3 Skrevet 5. januar 2024 Folk tenner på ulike kroppsfasonger. Dumt å kaste bort tiden hvis du er tynn og han liker store damer. Anonymkode: ab07f...d65 5 2
Hannah80 Skrevet 5. januar 2024 #4 Skrevet 5. januar 2024 Du overtenker absolutt ikke. For noen år siden ble jeg kjent med en dame på en datingside. Hadde utvekslet bilder. Men det var ikke godt nok for henne. Hun ba om bilde i helfigur. Jeg droppet hele greia. 20 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #5 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke send bilde av hele kroppen din til folk du ikke kjenner Anonymkode: 9d76f...974 Ja er ikke spørsmål om naken-bilde. For all del. Er vel heller et spørsmål om et bilde i helfigur. TS Anonymkode: 9b4d4...f5c 4
LadeJarl Skrevet 5. januar 2024 #6 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Godt voksne. God kontakt. Kommuniserer lett. Ikke møttes, men chatta noen dager. Så kommer det: «skulle gjerne sett bilde av hele deg». Hva er greia med det? Jeg er helt «normal”, hva enn det er, men kjenner at sånne spørsmål eller kommentarer gjør at jeg ikke orker. Har muligens litt dårlig selvtillit. Men tenker også på de som virkelig har det. Det må jo gjøre noe med folk å føle at kroppen skal ha noe å si når man ellers har grei kjemi foreløpig? Overtenker jeg? Anonymkode: 9b4d4...f5c Ja..Send bilde av kroppen men ikke ansiktet og ingen ting som kan identifisere deg. 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #7 Skrevet 5. januar 2024 Jeg er litt delt på dette. Tenker det er bra at de spør tidlig, så kan du luke ut de som ikke passer for deg. Jeg har ikke noe imot slike spørsmål, men det er ikke alltid jeg gir dem det de ønsker. Jeg har derimot forståelse for det, for de fleste ønsker jo gjerne å være med et menneske de er tiltrukket av, og det synes jeg er en ærlig sak. Man kan være et oppegående menneske selv om man ønsker det, så lenge kjemien fremdeles teller mest, og ikke kun går etter utseende. Ellers vil jeg anbefale deg å gå hardt inn for å jobbe med selvtilitten - det å finne en kvalitetsmann blir SÅ mye lettere når den jobben er gjort, det er nesten som magi! Vi oppfører oss fullstendig annerledes når vi har lav selvtillit kontra når vi føler oss bra nok, og det gjør oss mye flinkere til å sende ut energien som behøves samt til å sette sunne grenser og krav. Anonymkode: f5d58...dd1 6 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #8 Skrevet 5. januar 2024 "Ok, hvis helprofil-bilde er viktigere enn å bli kjent med meg: finn noen andre!🙂. Slutt å klø idioter under haken. Anonymkode: adc00...532 15 10
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #9 Skrevet 5. januar 2024 Synes det er rart at du ikke har helfigur bilde på datingapp allerede? Anonymkode: 8b459...be4 21 7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #10 Skrevet 5. januar 2024 Er du feit? Anonymkode: 55b10...800 5 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #11 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Synes det er rart at du ikke har helfigur bilde på datingapp allerede? Anonymkode: 8b459...be4 Nei har ikke det altså. Ikke på den appen. Har noen i halvfigur. Men dersom man søker meg opp på nett så er det masse bilder av meg. Så er ikke så vanskelig. Orker bare ikke gjøre de oppmerksom på det så tidlig, eller noensinne. Ts Anonymkode: 9b4d4...f5c 5 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 Populært innlegg #12 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du feit? Anonymkode: 55b10...800 Er du teit? Anonymkode: 9b4d4...f5c 23 7 22
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #13 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): "Ok, hvis helprofil-bilde er viktigere enn å bli kjent med meg: finn noen andre!🙂. Slutt å klø idioter under haken. Anonymkode: adc00...532 Nei orker ikke være sånn.. men kunne kanskje spurt hva han liker, og så fortelle om jeg er innafor det han ser etter eller ikke 🤔 TS Anonymkode: 9b4d4...f5c
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #14 Skrevet 5. januar 2024 Jeg har selvtillit i bøtter og spann. Kunne aldri falt meg inn å sende bilde etter en sånn forespørsel. Fordi jeg ikke vil være sammen med noen som er så utseende fokusert. Jeg vil være sammen med noen som liker personligheten min. Så de som insinuerer at dette har med dårlig selvtillit å gjøre: det er jeg ikke enig i. Det illustrerer heller forskjellen på de som går etter utseende og de som går etter personlighet. Anonymkode: e7425...f9e 17 1 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #15 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har selvtillit i bøtter og spann. Kunne aldri falt meg inn å sende bilde etter en sånn forespørsel. Fordi jeg ikke vil være sammen med noen som er så utseende fokusert. Jeg vil være sammen med noen som liker personligheten min. Så de som insinuerer at dette har med dårlig selvtillit å gjøre: det er jeg ikke enig i. Det illustrerer heller forskjellen på de som går etter utseende og de som går etter personlighet. Anonymkode: e7425...f9e Har gått gjennom chatten med den siste mannen, han spurte meg nokså tidlig hva jeg var mest fornøyd med med meg selv. Jeg spurte da om han mente utseendet eller personlighet eller noe jeg er eller har oppnådd. Tror jeg overså det han egentlig spurte om, og svarte jo slett ikke på det. Han svarte personlighet, men også noe ved kroppen. Så han er tydeligvis en som er opptatt av det. Og greit nok det, om det gir han det han ønsker seg. Men det er nok ikke meg. Jeg tenker som deg. Men jeg har er helt normalt forhold til meg selv, ikke veldig god selvtillit. Men heller ikke dårlig. ts Anonymkode: 9b4d4...f5c 3
LadeJarl Skrevet 5. januar 2024 #16 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har gått gjennom chatten med den siste mannen, han spurte meg nokså tidlig hva jeg var mest fornøyd med med meg selv. Jeg spurte da om han mente utseendet eller personlighet eller noe jeg er eller har oppnådd. Tror jeg overså det han egentlig spurte om, og svarte jo slett ikke på det. Han svarte personlighet, men også noe ved kroppen. Så han er tydeligvis en som er opptatt av det. Og greit nok det, om det gir han det han ønsker seg. Men det er nok ikke meg. Jeg tenker som deg. Men jeg har er helt normalt forhold til meg selv, ikke veldig god selvtillit. Men heller ikke dårlig. ts Anonymkode: 9b4d4...f5c Ikke glem at menn er visuelle ts. Du kan miste en god mann hvis du følger rådene fra det mannevonde ekspertpanelet her.. Irl. faller vi først for utseendet ..så kommer en dypere connection hvis kjemien stemmer.. At du vil kommunisere med mannen bare med ord ....blir samme opplevelse for mange menn som du ville fått om mannen kommuniserte med deg kun med dickpics.. 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #17 Skrevet 5. januar 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Nei orker ikke være sånn.. men kunne kanskje spurt hva han liker, og så fortelle om jeg er innafor det han ser etter eller ikke 🤔 TS Anonymkode: 9b4d4...f5c Den fremgangsmåten vil jeg ikke anbefale. Hva om han sier noe som ikke er helt passende deg, men dere fortsetter å bli kjent og han viser seg å være drømmemannen? Vil det gnage på selvtilliten din i evig tid og få deg til å føle at han heller ville hatt noen som ser ut slik han først beskrev? Anonymkode: f5d58...dd1 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #18 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Den fremgangsmåten vil jeg ikke anbefale. Hva om han sier noe som ikke er helt passende deg, men dere fortsetter å bli kjent og han viser seg å være drømmemannen? Vil det gnage på selvtilliten din i evig tid og få deg til å føle at han heller ville hatt noen som ser ut slik han først beskrev? Anonymkode: f5d58...dd1 Mulig de ikke fortsetter å bli kjennt da. Hun vil utelukke han, og han vil utelukke henne, han spørr jo om bilde av kroppen, så betyr jo mye for han. Du gjør det som føles riktig for deg ts, men ikke om han virker sketchy. Anonymkode: ee408...98d 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #19 Skrevet 5. januar 2024 LadeJarl skrev (8 minutter siden): Ikke glem at menn er visuelle ts. Du kan miste en god mann hvis du følger rådene fra det mannevonde ekspertpanelet her.. Irl. faller vi først for utseendet ..så kommer en dypere connection hvis kjemien stemmer.. At du vil kommunisere med mannen bare med ord ....blir samme opplevelse for mange menn som du ville fått om mannen kommuniserte med deg kun med dickpics.. Ja er sikkert noe i det du skriver her. Bortsett fra sammenligningen. Dickpics er umiddelbar blokkering😂 Men uansett så er jeg ikke interessert i en mann som ville, eller ikke ville, sluttet å snakke med meg dersom jeg hadde vært utenfor hans utseende-standard. Hva skal jeg med han liksom? Like greit å få det avklart så slipper man det fra begge hold. Og veldig greit at det kommer fram etter to dager. TS Anonymkode: 9b4d4...f5c 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #20 Skrevet 5. januar 2024 Jeg har lang fartstid med dating, de som var mest interessert i bilder av hele kroppen min, var også de som var raskest til å ta initiativ til sex og intimitet, eller å be om naken bilder. Det slo sjelden feil. Det sier litt om hva man prioriterer og hva som er viktig for ham. Anonymkode: 24282...202 10 1 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå