AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #21 Skrevet 7. januar 2024 Arkana skrev (1 time siden): Jeg ble strippet med nr 1 og 2. Syntes ikke det var vondt i det hele tatt, men det var tydelig at jordmor forventet at det ville være smertefullt for hun roste meg for å være så rolig underveis. Men ville altså bare si at det er ikke alle som synes det gjør vondt. Det hadde for øvrig null effekt. Med nr 2 fikk jeg vonde maserier i et par timer etterpå, mens med nr 1 merket jeg ingenting i ettertid. Godt å høre litt positive erfaringer også, selv om det ikke hadde så mye effekt for deg. Eller, det kan jo ha vært med på å trigget noe kanskje☺️ Anonymkode: e6de2...d3b
Arkana Skrevet 7. januar 2024 #22 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Godt å høre litt positive erfaringer også, selv om det ikke hadde så mye effekt for deg. Eller, det kan jo ha vært med på å trigget noe kanskje☺️ Anonymkode: e6de2...d3b Ja, med nr 2 kan det ha hatt en viss effekt. Ikke i å få fødselen i gang, men da jeg skulle settes i gang var jeg så moden at de bare kunne ta vannet og jeg trengte hverken ballong, modningstabletter eller drypp. Så kanskje strippingen gjorde sitt på det området?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå