Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For 3 uker siden hadde jeg 23 i hcg.
Begynte å blø samme dag som jeg tok blodprøve, begynte så å teste etter eggløsning, hadde eggløsning for ca7 dager siden.

Så kommer spørsmålet kan denne testen være positiv for ny graviditet eller rett og slett rester fra hcg fra sist graviditet🙈 streken er svak så ikke sikkert dere ser noe her. IMG_5843.thumb.jpeg.2994588c736729e183a343829e3a4183.jpeg

Anonymkode: 6d17a...479

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en MA i begynnelsen av Nov. Ts

Skrevet

Vanskelig å si helt sikkert siden du ikke har "sett" hcg gå i 0 på en måte.. Etter Ma i høst brukte kroppen min 4 uker på å gå ned de siste 35 i hcg til 0.. Så begge deler er fullt mulig i grunn...  raste raskt ned de første 2 ukene, men de siste der brukte evigheter... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

For 3 uker siden hadde jeg 23 i hcg.
Begynte å blø samme dag som jeg tok blodprøve, begynte så å teste etter eggløsning, hadde eggløsning for ca7 dager siden.

Så kommer spørsmålet kan denne testen være positiv for ny graviditet eller rett og slett rester fra hcg fra sist graviditet🙈 streken er svak så ikke sikkert dere ser noe her. IMG_5843.thumb.jpeg.2994588c736729e183a343829e3a4183.jpeg

Skjønner casen! 

Tenker det kan være begge deler. Test igjen i morgen på morgenurin, så er kanskje streken sterkere 🤞

AnonymBruker
Skrevet

Tja.. Vanskelig å si. Jeg har også opplevd at det tok flere uker fra 30 i hcg til null. 

Men man får ikke eggløsning før hcg er veldig lavt.. 

Du får teste igjen på søndag. Da bør den være sterkere 

Anonymkode: 434de...643

AnonymBruker
Skrevet
Helene90 skrev (6 minutter siden):

Vanskelig å si helt sikkert siden du ikke har "sett" hcg gå i 0 på en måte.. Etter Ma i høst brukte kroppen min 4 uker på å gå ned de siste 35 i hcg til 0.. Så begge deler er fullt mulig i grunn...  raste raskt ned de første 2 ukene, men de siste der brukte evigheter... 

okei, så jeg må bare vente å se. Er så utålmodig 🙈

AnonymBruker
Skrevet
lotte123 skrev (8 minutter siden):

Skjønner casen! 

Tenker det kan være begge deler. Test igjen i morgen på morgenurin, så er kanskje streken sterkere 🤞

Tror jeg venter til mandag med å test igjen slik at det ikke blir noen tvil😅 hvis jeg klarer å vente🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tja.. Vanskelig å si. Jeg har også opplevd at det tok flere uker fra 30 i hcg til null. 

Men man får ikke eggløsning før hcg er veldig lavt.. 

Du får teste igjen på søndag. Da bør den være sterkere 

Når slår en graviditets test ut? Hvor mye hcg? Hvor mange uker tok det? Gått tre uker siden testen å hadd mensen pluss eggløsning, men man kan vel ha rester av hcg fordi om . Hjelpes ser jeg leiter ettter kun svar som sier denne er positiv 😅

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Når slår en graviditets test ut? Hvor mye hcg? Hvor mange uker tok det? Gått tre uker siden testen å hadd mensen pluss eggløsning, men man kan vel ha rester av hcg fordi om . Hjelpes ser jeg leiter ettter kun svar som sier denne er positiv 😅

Tja, 8-10.. 25 gir nokså tydelig strek

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tja, 8-10.. 25 gir nokså tydelig strek

Ok, da tar jeg en ny test på mandag eller søndag å sjekker ståa da. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ma i uke 11 og jeg fikk ikke negativ test før 3 mnd etter. Hadde rester da.

Anonymkode: 13d08...5de

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde ma i uke 11 og jeg fikk ikke negativ test før 3 mnd etter. Hadde rester da.

Anonymkode: 13d08...5de

Ok, jeg hadde ikke rester, tok ul samtidig som blodprøve. Jeg hadde MA i uke 8, synes hele greia er så kjip. På et år så har jeg hadd 1sa å 2 ma. 

AnonymBruker
Skrevet

hvis du tester igjen om 3 dager kan du se om det er tydelig økning, da kan du være trygg på at det er noe på gang. 

Hcg for min del gikk fort ut etter jeg begynte å blø (tidlig SA rundt 4+6/5+0), fikk eggløsning 2 uker senere og ble gravid. Krysser fingrene at du har ny graviditet!

Anonymkode: 61587...b00

Skrevet

Da har jeg testet på nytt å streken er sterkere enn sist, men i dag tok jeg test med en som krevde 25ul å ikke 10ul. Men jeg blir så usikker på om dette er fra forje svangerskap, jeg har en åpen dialog med gynpol å lurer på om jeg skal ringe dit å få dem til å ordne time til meg å en blodprøve.
 Hvis jeg er gravid skal jeg i teorien begynne på støtte medisiner så greit å vite hva som skjer. 

Skrevet

Har du tatt digital test? Det er oftere enklere å se om den har økt. 

Anonymkode: be87b...23f

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du tatt digital test? Det er oftere enklere å se om den har økt. 

Anonymkode: be87b...23f

Tenkte å ta en slik test på søndag, da er jeg over ikm. Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...