AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #21 Del Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Støtter denne. Drit i henne. På sikt bør dere prøve å bli greie bekjente for barnas skyld. Da må kameler svelges. Jeg vet ikke hvor gammel barnet var da far slo opp, men jeg har en liten selv og hadde nok blitt helt ute av vater i en periode dersom mannen min forlot oss i denne livsfasen. Anonymkode: 2be00...3bd Du skal jo ikke ta det ut på en uskyldig tredjepart fordet vel? Anonymkode: fec2b...2a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #22 Del Skrevet 5. januar 2024 Bella78 skrev (3 timer siden): Men selv om du hadde vært sint og såret, hadde du vel ikke løyet om folk? Nettopp. Alle og enhver kan nok bli litt smålige akkuratt når såret er ferskt, men det er aldri innafor å dikte opp ting. Så langt går jo heller ikke vanlige folk. Hun er nok et litt ustabilt dramamenneske i andre sammenhenger også. Anonymkode: 57dd3...940 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #23 Del Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): For meg kjenner jeg på det samme selv om jeg ikke forstår det selv. Har selv en barnefaren fra helvete så her er det jeg som alltid har måttet føye å bøye meg fordi jeg i motsetning til han setter barnet mitt først😔 MEN både kjæresten min og en annen eks hadde typisk drittkjerring ekser. Spesielt mim nåværende kjæreste sin eks. Hun er en egoistisk narsissistisk og bruker barnet mot min kjæreste. Hun boikotter samvær, prøvd å lure NAV med opplysninger og bryr seg generelt sett ikke om barnet sitt. Barnet blir også overlatt til hennes familie stort sett hver helg og ferie så reiser hun på.ferie med nye kjærester. Hun har nye kjærester hele tiden. 🎉 Anonymkode: 441da...12e Bekymringsmelding til barnevernet, vel? Anonymkode: f6bd7...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #24 Del Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han avsluttet forholdet men var det for barnet og henne i mange uker før han fant et eget sted Anonymkode: 4829c...2bd Uker..Du kødder nå ja? Å få et barn er noe så skremmende(har ikke barn, så vet jo det er en stor omveltning) Å gå inn i det som to, å så vidt rukket å bli spjælet i underlivet når han drar kan jo være direkte traumatisk. Men er enig i at ryktene var alvorlige og ufortjent. Men det er nok en stor sorg å byrde med ny baby, nytt liv, å mannen drar som ingenting etter lusne uker. Babyer er krevende og små og usikkre mye lengre enn det. Hun ble alene om alle nettene hun, fy skam for en dritt sorry. Det er ikke det, bare tenker på hvor fært det må være. Ikke at han kan bli i et forhold heller, men shit så kjipt. Anonymkode: 38e7b...621 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #25 Del Skrevet 5. januar 2024 Bella78 skrev (3 timer siden): Men selv om du hadde vært sint og såret, hadde du vel ikke løyet om folk? For alt vi vet så tror hun på det selv. Anonymkode: 2be00...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella78 Skrevet 5. januar 2024 #26 Del Skrevet 5. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (35 minutter siden): For alt vi vet så tror hun på det selv. Anonymkode: 2be00...3bd Huff da 😅 Endret 5. januar 2024 av Bella78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #27 Del Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uker..Du kødder nå ja? Å få et barn er noe så skremmende(har ikke barn, så vet jo det er en stor omveltning) Å gå inn i det som to, å så vidt rukket å bli spjælet i underlivet når han drar kan jo være direkte traumatisk. Men er enig i at ryktene var alvorlige og ufortjent. Men det er nok en stor sorg å byrde med ny baby, nytt liv, å mannen drar som ingenting etter lusne uker. Babyer er krevende og små og usikkre mye lengre enn det. Hun ble alene om alle nettene hun, fy skam for en dritt sorry. Det er ikke det, bare tenker på hvor fært det må være. Ikke at han kan bli i et forhold heller, men shit så kjipt. Anonymkode: 38e7b...621 Han var jo der selv om han fikk et eget sted. Barnemor ville også ha egen mor der om natten, skulle han tvunget seg til å sove der til tross? Anonymkode: 4829c...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #28 Del Skrevet 5. januar 2024 Ok. Anonymkode: 16135...f8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #29 Del Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han var jo der selv om han fikk et eget sted. Barnemor ville også ha egen mor der om natten, skulle han tvunget seg til å sove der til tross? Anonymkode: 4829c...2bd Nei, man forlater ikke parter rett etter fødsel? Hvem faen gjør det liksom, tidenes største svik. Selvfølgelig vil hun heller ha sin mor, en hun kan stole på, til å være der sammen med henne enn en sånn drittmann. sorry språket, men håper ikke du har tenkt å få barn med han, for det der er ikke pappamateriale (eller partnermateriale forsåvidt). Anonymkode: 16701...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #30 Del Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei, man forlater ikke parter rett etter fødsel? Hvem faen gjør det liksom, tidenes største svik. Selvfølgelig vil hun heller ha sin mor, en hun kan stole på, til å være der sammen med henne enn en sånn drittmann. sorry språket, men håper ikke du har tenkt å få barn med han, for det der er ikke pappamateriale (eller partnermateriale forsåvidt). Anonymkode: 16701...6ce Nå må du lese: han var der, hver eneste dag selv om forholdet var over, hun gjorde det jo like mye slutt som han? Skulle han kreve å sove der i sengen med henne da? Han er overhodet ikke en drittmann, men typisk noen damer å ta parti med barnemor åkke som. Du er sikkert en sånn festlig barnemor selv. Anonymkode: 4829c...2bd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #31 Del Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nå må du lese: han var der, hver eneste dag selv om forholdet var over, hun gjorde det jo like mye slutt som han? Skulle han kreve å sove der i sengen med henne da? Han er overhodet ikke en drittmann, men typisk noen damer å ta parti med barnemor åkke som. Du er sikkert en sånn festlig barnemor selv. Anonymkode: 4829c...2bd hun gjorde det like mye slutt som han, men han avsluttet forholdet? kanskje du heller må holde styr på det du skriver? Sitat Han avsluttet forholdet men var det for barnet og henne i mange uker før han fant et eget sted Tar forøvrig ikke parti med barnemor. Det er ikke greit å spre rykter. Men står for det jeg sier, man er en drittsekk om man forlater partner rett etter fødsel. Anonymkode: 16701...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #32 Del Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nå må du lese: han var der, hver eneste dag selv om forholdet var over, hun gjorde det jo like mye slutt som han? Skulle han kreve å sove der i sengen med henne da? Han er overhodet ikke en drittmann, men typisk noen damer å ta parti med barnemor åkke som. Du er sikkert en sånn festlig barnemor selv. Anonymkode: 4829c...2bd De hadde ikke trengt å sove i samme seng, men kanskje i et annet rom? Passet barnet sammen? Har som sagt ikke barn så tanken på å stå helt alene med en liten knøtt når jeg vet at to sammen er for lite til at du får dusjet og spist, sovet og så har vi amming kanskje og stress for kroppen er dumt. Å det lille barnet som skal få nok oppmerksomhet, å du har et helt nytt liv du skal ta innover deg som kan gjøre noen deprimerte. Vet at de klarer det, men det er så dårlig gjort å bare dra når alt står på spill. Ditt nyfødte barn å du forlater bare. Gjorde det han ingenting å ikke få være rundt sitt nyfødte barn? Bare lage det, så dra fordi han ikke liker mor lengre, men hva med barnet? Anonymkode: 38e7b...621 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå