Gå til innhold

Hvorfor blir barnemor en sånn krevende klisje?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har ikke vært sammen med en mann med barn fra tidligere før.

Men min nye kjæreste har en datter på 1 1/2 år.

Vi møttes i sommer og det ble slutt mellom dem rett etter fødsel så ikke noe overlapping.

Jeg har selv to større barn og et veldig greit forhold til min eks.

Siden datteren er så liten har det vært veldig lite jeg har møtt henne. 

Men til tross for dette har barnemor begynt å sette ut rykter om meg; at jeg kjører i fylla, ikke får ha barna mine grunnet vedtak etc.

Som bare er løgn og oppspinn.

Jeg forstår hun er skeptisk til nye voksene i sitt barna liv men jeg er jo knapt det per nå!

Og dette forholdet var over før jeg kom inn i bildet.

Anonymkode: 4829c...2bd

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi møttes i sommer og det ble slutt mellom dem rett etter fødsel så ikke noe overlapping.

Men til tross for dette har barnemor begynt å sette ut rykter om meg; at jeg kjører i fylla, ikke får ha barna mine grunnet vedtak etc.

Jeg forstår hun er skeptisk til nye voksene i sitt barna liv men jeg er jo knapt det per nå!

For meg kjenner jeg på det samme selv om jeg ikke forstår det selv. Har selv en barnefaren fra helvete så her er det jeg som alltid har måttet føye å bøye meg fordi jeg i motsetning til han setter barnet mitt først😔 MEN både kjæresten min og en annen eks hadde typisk drittkjerring ekser. Spesielt mim nåværende kjæreste sin eks. Hun er en egoistisk narsissistisk og bruker barnet mot min kjæreste. Hun boikotter samvær, prøvd å lure NAV med opplysninger og bryr seg generelt sett ikke om barnet sitt. Barnet blir også overlatt til hennes familie stort sett hver helg og ferie så reiser hun på.ferie med nye kjærester. Hun har nye kjærester hele tiden. 

🎉

Anonymkode: 441da...12e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun er sikkert veldig sårbar rundt at han har ny, når de gikk fra hverandre da hun trengte han som mest.

Ikke bra at hun setter ut slike rykter, du eller kjæresten din burde snakke med henne om det. 

Anonymkode: 38e7b...621

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun er sikkert veldig sårbar rundt at han har ny, når de gikk fra hverandre da hun trengte han som mest.

Ikke bra at hun setter ut slike rykter, du eller kjæresten din burde snakke med henne om det. 

Anonymkode: 38e7b...621

Ingen unnskyldning. Sårbar eller ikke. Du kan anmelde. Løgn om privat personer. Null stress. Hun høres ustabil ut!

Anonymkode: 441da...12e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Barnet blir også overlatt til hennes familie stort sett hver helg og ferie så reiser hun på.ferie med nye kjærester

Samme tendenser her; om han blir forhindret fra å hente i tide i barnehage er det helt krise om hans mor henter jenta uten at mor har fått beskjed.

Men hun kan la venninner hente flere ganger i måneden uten særlig beskjed til barnehagen først… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er jo en barnemor selv? Men hvorfor får du ikke ha barna dine da?

Anonymkode: 05874...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

når de gikk fra hverandre da hun trengte han som mest.

Han avsluttet forholdet men var det for barnet og henne i mange uker før han fant et eget sted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er jo en barnemor selv? Men hvorfor får du ikke ha barna dine da?

Jeg har da barna mine 50-50?

Men hun lager historier om at jeg ikke har det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjerringer, alltid kjerringer som hater på hverandre. Ungene er det absolutt kjæreste og næreste de har. Skrekken for å bli satt på sidelinja eller bli overflødig er  nærmest biologisk innprintet i hjernen. Det burde kvinner være glade for ellers ville barn gått for lut og kaldt vann. De verste kjerringene er de som ikke skjønner at det like gjerne kan være dem selv neste gang, som må sende ungen på under fem år til ei fremmed kjerring. Med en far som antakelig må ha hjelp til å knyte skoene sine. 

Anonymkode: a0420...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har da barna mine 50-50?

Men hun lager historier om at jeg ikke har det..

So what? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella78

Jeg tror ikke hun er slik pga hun er barnemoren, jeg tror hun er slik som person - og så i tillegg er hun mor. Normale mennesker oppfører seg ikke slik, uavhengig om de er foreldre eller ikke. «Unormale» folk opp fører seg slik, om de er foreldre eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

So what? 

Fordi det ikke er sant det hun sier?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi det ikke er sant det hun sier?

Men hvorfor bry seg? Når alle kan se at det ikke er sant? Det slår jo bare tilbake på den som lyver.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Men hvorfor bry seg? Når alle kan se at det ikke er sant? Det slår jo bare tilbake på den som lyver.

Fordi ikke alle her er like oppegående om hva som er sant og ene barnet mitt opplevde at noen kommenterte det på skolen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

So what? 

Støtter denne. Drit i henne. På sikt bør dere prøve å bli greie bekjente for barnas skyld. Da må kameler svelges. 

Jeg vet ikke hvor gammel barnet var da far slo opp, men jeg har en liten selv og hadde nok blitt helt ute av vater i en periode dersom  mannen min forlot oss i denne livsfasen.

Anonymkode: 2be00...3bd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella78
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hun bryr seg vel fordi det selvsagt er kjempeslitsomt at noen går rundt og sprer usanne rykter om deg? Uansett hvem den personen er? Selvfølgelig vil det vise seg på sikt at det er løgn, men rykter har sitt eget liv, skjønner godt at dette er ubehagelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bella78
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Støtter denne. Drit i henne. På sikt bør dere prøve å bli greie bekjente for barnas skyld. Da må kameler svelges. 

Jeg vet ikke hvor gammel barnet var da far slo opp, men jeg har en liten selv og hadde nok blitt helt ute av vater i en periode dersom  mannen min forlot oss i denne livsfasen.

Anonymkode: 2be00...3bd

Men selv om du hadde vært sint og såret, hadde du vel ikke løyet om folk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bella78 skrev (1 minutt siden):

Hun bryr seg vel fordi det selvsagt er kjempeslitsomt at noen går rundt og sprer usanne rykter om deg? Uansett hvem den personen er? Selvfølgelig vil det vise seg på sikt at det er løgn, men rykter har sitt eget liv, skjønner godt at dette er ubehagelig. 

Men det kan man jo ikke gjøre noe med uansett ( hvis man ikke avslutter forholdet). 
Nei, det er ikke «kjempeslitsomt». Det er bare å le av.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella78

Men det kan man jo ikke gjøre noe med uansett ( hvis man ikke avslutter forholdet). 
Nei, det er ikke «kjempeslitsomt». Det er bare å le av.

Jeg kan bare misunne deg som er så avbalansert 😊 Jeg hadde ikke syntes det var noe gøy. Men enig i at det er ikke så mye å få gjort med det nei, av og til kommer man ut for merkelige folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ble sammen med en fyr som hadde barn på 7 måneder og det var slutt med moren for 3 måneder siden.

Hun klikket og satte ut rykter om at jeg var rusmisbruker og at barnet mitt ikke kjente faren sin da jeg hadde vært med mange på samme dag han ble unnfanget.

Damen hadde jeg aldri møtt og hun nektet meg å være i nærheten når faren hadde samvær de første 3 årene. Advokat og mekling hjalp ikke, hun bare fortsatte.

14 år etterpå saboterer hun oss og lager drama.

Noen damer er klin kokos, og man skjønner hvorfor de blir forlatt.

Anonymkode: fec2b...2a9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...