AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #1 Skrevet 5. januar 2024 Når jeg blir spurt på date om hvor lenge jeg har vært singel svarer jeg to år. Uansett🙈 Har ff'er, men nevner ikke de. Treffer jeg en jeg ser større potensiale i kutter jeg ff'en og håper han potensielle lever opp til forventningene. Flere som gjør det sånn? Anonymkode: 788d7...70d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #2 Skrevet 5. januar 2024 Er alltid ærlig, selv om sannheten er pinlig. Har aldri hatt ff før, men tror det er normalt å ha noen, så avslutte når du møter noen som kan bli mer 😊 Anonymkode: 24102...1b9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #3 Skrevet 5. januar 2024 Om du er mann så må du lyge om du har hatt mange tidligere sexpartner, det kommer aldri noe godt ut av å være ærlig på dette området. Anonymkode: d87de...f27 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #4 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om du er mann så må du lyge om du har hatt mange tidligere sexpartner, det kommer aldri noe godt ut av å være ærlig på dette området. Anonymkode: d87de...f27 Alt ettersom hvem han prøver seg på, det er kvinner som kommer til å tenke han er en player også. Anonymkode: 24102...1b9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #5 Skrevet 5. januar 2024 De fleste har vel vett til å ikke spørre om det, ingen damer som har spurt meg ihvertfall, men ville svart ærlig om noen spurte Anonymkode: cd3af...a9c 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #6 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om du er mann så må du lyge om du har hatt mange tidligere sexpartner, det kommer aldri noe godt ut av å være ærlig på dette området. Anonymkode: d87de...f27 Tror du ikke kvinner må det?😅 Anonymkode: 788d7...70d 1
Sunshade83 Skrevet 5. januar 2024 #7 Skrevet 5. januar 2024 Singel og ff er to forskjellige ting. Ff er ikke en kjæreste men en seksuell partner som man også har et slags vennskap med uten at det er en kjæreste. Har du ikke hatt en kjæreste på 2 år er det sannheten selv om du har hatt flere seksuelle partnere. Jeg har alltid vært ærlig om det uten at det hsr vært et problem. Får man seg kjæreste eller dater noen seriøst kuttes ff’ene ut uansett og man skal også ha ærlig kommunikasjon om det. Menn som ikke takler ærlighet er ikke riktig partner uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #8 Skrevet 5. januar 2024 Ingen har noe med hvor mange jeg har hatt sex med, det er min hemmelighet Anonymkode: 53a99...0e4 7 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #9 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Når jeg blir spurt på date om hvor lenge jeg har vært singel svarer jeg to år. Uansett🙈 Har ff'er, men nevner ikke de. Treffer jeg en jeg ser større potensiale i kutter jeg ff'en og håper han potensielle lever opp til forventningene. Flere som gjør det sånn? Anonymkode: 788d7...70d Jeg svarte aldri da jeg var singel. Dette er et spørsmål som ikke hører hjemme i en voksen relasjon. På samme måte som man ikke spør om hvor mange penger personen har på konto. Anonymkode: f2daf...2c8 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #10 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Om du er mann så må du lyge om du har hatt mange tidligere sexpartner, det kommer aldri noe godt ut av å være ærlig på dette området. Anonymkode: d87de...f27 Ikke hvis du ønsker et seriøst forhold. Seriøse kvinner vil ikke ha rundbrennere. Anonymkode: f2daf...2c8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #11 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De fleste har vel vett til å ikke spørre om det, ingen damer som har spurt meg ihvertfall, men ville svart ærlig om noen spurte Anonymkode: cd3af...a9c DAMER spør som regel ikke om det. Det er enkelte MENN som er sykelig opptatt av kvinners seksuelle fortid. Anonymkode: f2daf...2c8 5 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #12 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke hvis du ønsker et seriøst forhold. Seriøse kvinner vil ikke ha rundbrennere. Anonymkode: f2daf...2c8 Det er jo nettopp derfor jeg sier at man skal lyge om det, nedjustere antallet. Anonymkode: d87de...f27 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #13 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingen har noe med hvor mange jeg har hatt sex med, det er min hemmelighet Anonymkode: 53a99...0e4 Jeg klarer ikke å lyve, skjønner det er en ulempe 😬 Anonymkode: a2a59...0a4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #14 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo nettopp derfor jeg sier at man skal lyge om det, nedjustere antallet. Anonymkode: d87de...f27 Åja, missforstå jeg også. Har hørt noen si, sleng på ekstra tall for å virke mer ønsket av damene. Anonymkode: 24102...1b9
Mr.Anon Skrevet 5. januar 2024 #16 Skrevet 5. januar 2024 Føler dette er en uting å spørre om som har blitt mer normalisert med tid. Det går vel stort sett i om å fiske etter for å se om personen er løs eller ikke. Det er nok få personer der ute som ønsker seg en partner som har ligget med halve sentrum, hvor en får høre av venner og bekjente at sånn og sånn var partneren din i senga. Folk kan også tenke at en løs person har større sjangs for å være utro fordi dem har så mangt erfaring med flere og dermed er forventningene større hos en partner sånn at en ikke skal gå lei eller bli kjedelig/lengte tilbake til dem som var veldig gode i senga, en nærmere forsikrings sak kan du si før man velger å investere tid og energi i forholdet. Det er synd at normalen er lagt opp sånn i dag bare fordi man elsker sex og har lyst å kose seg med den korte tiden man har i denne levealderen, for selv om man gjerne er litt løssluppen så betyr det ikke at man ikke kan ha verdens beste personlighet for det. Så det beste er vel egentlig å bare heller holde sånt skjult. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #17 Skrevet 5. januar 2024 Mr.Anon skrev (31 minutter siden): Føler dette er en uting å spørre om som har blitt mer normalisert med tid. Det går vel stort sett i om å fiske etter for å se om personen er løs eller ikke. Det er nok få personer der ute som ønsker seg en partner som har ligget med halve sentrum, hvor en får høre av venner og bekjente at sånn og sånn var partneren din i senga. Folk kan også tenke at en løs person har større sjangs for å være utro fordi dem har så mangt erfaring med flere og dermed er forventningene større hos en partner sånn at en ikke skal gå lei eller bli kjedelig/lengte tilbake til dem som var veldig gode i senga, en nærmere forsikrings sak kan du si før man velger å investere tid og energi i forholdet. Det er synd at normalen er lagt opp sånn i dag bare fordi man elsker sex og har lyst å kose seg med den korte tiden man har i denne levealderen, for selv om man gjerne er litt løssluppen så betyr det ikke at man ikke kan ha verdens beste personlighet for det. Så det beste er vel egentlig å bare heller holde sånt skjult. Men er du/andre her egentlig komfortabel med det? Om det krever å lyve tenker jeg. Om noen ikke spørr er det ingen sak, men om noen gjør er det en annen. Nå er jeg kanskje over gjennomsnittlig glad i å bli kjennt med noen for dem de er å ta valg her i livet basert på realiteten. Å er ikke løs, så føler jeg passer best med en mann som er lik meg, nå uten erfaring av noe annet. Er en sånn hensynsløs person som spørr og deler om alt, så vil nok bli utelukket av noen som har mange uansett. Anonymkode: 24102...1b9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #18 Skrevet 5. januar 2024 Nei, men jeg gidder ikke opplyse om det. Det er det ingen som har noe med hvor mange jeg har hatt sex med. Jeg er trofast og har ingen kjønnssykdommer. Det er det absolutt eneste som er relevant for en ny partner. Anonymkode: 0727f...8de 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #19 Skrevet 5. januar 2024 Ja, jeg gjør faktisk det. Har hatt 3 sexpartnere, men har sagt 5 for at jeg ikke skal virke lite attraktiv. Anonymkode: 4c2f9...834
KallePils Skrevet 5. januar 2024 #20 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke hvis du ønsker et seriøst forhold. Seriøse kvinner vil ikke ha rundbrennere. Anonymkode: f2daf...2c8 Og bra menn vil ikke ha noe seriøst med sluts. Samme greia. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå