Gå til innhold

Tips til sexferie?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Jdz skrev (4 timer siden):

Wow, finnes det virkelig et sted i verden hvor "norwenglish" er turn-on? Engelsk med bred norsk aksent er seriøst noe av det kleineste jeg hører.

Trenger ikke være så bred. Et lite hint om at engelsk ikke er morsmål holder lenge. Folk påpeker stadig vekk at engelsken min er veldig god, men det høres jo allikevel alltid når man ikke er «innfødt». Ønsker du å legge inn fransk aksent, funker det sikkert like bra😄

Endret av Påkrevd
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Noen konkrete plasser? Var dette i varmere klima?
Mann, 48

Anonymkode: bf117...c2a

Nei, ganske generelt har jeg inntrykk av, så lenge det er litt utenfor storbyene, ihvertfall. Der er det massevis av mennesker fra alle hjørner av verden, men med en gang du befinner deg et sted der du er bittelitt «eksotisk», så har du snøret i bånn på 5 min😂

AnonymBruker
Skrevet
Påkrevd skrev (2 minutter siden):

Trenger ikke være så bred. Et lite hint om at engelsk ikke er morsmål holder lenge. Ønsker du å legge inn fransk aksent, funker det sikkert like bra😄

Kanskje dette er noe jeg burde prøve? Har bodd en del år i Québec så fransken er ikke så aller verst, og grensa til USA er ikke lange kjøreturen unna 😅 Kan dette funke i noe av de nord-østlige statene tro?

Anonymkode: 155c6...358

AnonymBruker
Skrevet
Påkrevd skrev (5 timer siden):

USA, litt utenfor de største byene. Gud bedre. Det er bare å åpne kjeften med en eller annen form for europeisk aksent, så ser du beina på damene begynner å skjelve i løpet av sekunder. Ganske overraskende det eneste landet der jeg har kunnet plukke damer som det passet meg. 
Eller, ikke overraskende at det ikke skjer overalt, men overraskende at det gjelder akkurat USA😅😂

Hellåv, ai jøst arraived in maj fantastikk båot, wodd ju laik såm kåkk?

Anonymkode: bc07f...626

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

:spy:

Anonymkode: 7b5ee...11d

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kanskje dette er noe jeg burde prøve? Har bodd en del år i Québec så fransken er ikke så aller verst, og grensa til USA er ikke lange kjøreturen unna 😅 Kan dette funke i noe av de nord-østlige statene tro?

Anonymkode: 155c6...358

Ja, småstatene nord for NY er et ypperlig område👍
Også er de jo ekstra glade i nordmenn i «norskestatene» Wisconsin, N. Dakota, Minnesota og Michigan. 

Endret av Påkrevd
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

:spy:

Anonymkode: 7b5ee...11d

Motstander av sex?🤷🏻‍♂️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Påkrevd skrev (13 minutter siden):

Motstander av sex?🤷🏻‍♂️

Sikkert motstander av ferie 

Anonymkode: fe82c...84e

• Liker 1
Skrevet
Påkrevd skrev (1 time siden):

Ja, småstatene nord for NY er et ypperlig område👍
Også er de jo ekstra glade i nordmenn i «norskestatene» Wisconsin, N. Dakota, Minnesota og Michigan. 

Hehe, jeg tenkte faktisk det samme 😄 Av en eller annen grunn er litt høye nordmenn veldig stas i disse statene. Veldig mange av mennene der er jo veldig «satte», og en del overvektige og med «burgernakke», så det virker som norske menn blir sett på som staute og kjekke. Mannen min ble veldig beglodd av damene der 😄

Skrevet

Dra til Grønnland.. der får du knulle ei dame for en kvikklunch😅

Njaa.. skal jeg dra på sextur, vil jeg ha med en Norsk kvinne. Det innebærer at jeg gjerne vil spandere tur, mat og gøy.. Ikke alltid jeg blir tatt seriøs, fordi det ikke er vanlig. Det var iallefall mere normalt før i tiden, men da var det jo mere rock`n roll. Nå vil jeg helst ha det i litt roligere omgivelser.. med masse god tradisjonsmat og vin, for jeg har blitt ei skikkelig gomatræv😂

• Nyttig 1
Skrevet
Påkrevd skrev (På 5.1.2024 den 15.48):

Ferie må man jo betale for, men ikke nødvendigvis sexen. Det finnes flere steder innen en radius på noen timers reise der folk møtes for naturisme og voksenhygge, både inne og ute, og hyggen koster ikke et øre. Bl.a:

https://www.swingersguiden.no/klubber-og-barer-i-cap-dagde/

https://www.metimeyoutime.com/travel/gran-canaria/gran-canaria-beaches/

Som naturist, vil jeg på det sterkeste be deg om å ikke blande naturisme med sex og swinging. Vi naturister HATER!! å bli assosiert med seksuelle aktiviteter.

Joda, vi liker sex vi naturister også, men for oss er naturisme en hyggelig, sunn og barnevennlig familieaktivitet, og sex er noe vi driver med bak lukkede dører hjemme på soverommet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.1.2024 den 15.25):

Jepp !    

Skandinaviske og bitiske modne damer på "husmorferie" på Granca og Lancarote er bankers.  Får du ikke noe der, så må du gå i deg selv.

Anonymkode: ba7ac...e07

😂😂😂

Anonymkode: 42de9...450

Skrevet
aksase skrev (1 time siden):

Som naturist, vil jeg på det sterkeste be deg om å ikke blande naturisme med sex og swinging. Vi naturister HATER!! å bli assosiert med seksuelle aktiviteter.

Joda, vi liker sex vi naturister også, men for oss er naturisme en hyggelig, sunn og barnevennlig familieaktivitet, og sex er noe vi driver med bak lukkede dører hjemme på soverommet.

Joda, er langt på vei enig, men det går allikevel an å være både naturist og swingers. At sex og partnerbytte ikke har noe å gjøre på Huk, tenker jeg er opplagt. Maspalomas og Cap d'agde er derimot i en litt annen kategori. Her kan du treffe både swingers, naturister, og naturister/swingers. Det er slett ikke sånn at alle er der for å finne sexpartnere, men mulighetene er gode for de som vil. Strendene består av soner der man kan dyrke naturisme sånn f.eks du foretrekker det, mens andre soner er preget av en mer seksuell atmosfære. Ellers er det lagt opp til swinging på kveldene, med en rekke klubber og tilrettelagte treff, for de som ønsker det. Neppe de første stedene man tenker på for familieferie, men at det finnes destinasjoner for voksne må være greit, det også. 

• Liker 1
Skrevet
Påkrevd skrev (7 timer siden):

Joda, er langt på vei enig, men det går allikevel an å være både naturist og swingers. At sex og partnerbytte ikke har noe å gjøre på Huk, tenker jeg er opplagt. Maspalomas og Cap d'agde er derimot i en litt annen kategori. Her kan du treffe både swingers, naturister, og naturister/swingers. Det er slett ikke sånn at alle er der for å finne sexpartnere, men mulighetene er gode for de som vil. Strendene består av soner der man kan dyrke naturisme sånn f.eks du foretrekker det, mens andre soner er preget av en mer seksuell atmosfære. Ellers er det lagt opp til swinging på kveldene, med en rekke klubber og tilrettelagte treff, for de som ønsker det. Neppe de første stedene man tenker på for familieferie, men at det finnes destinasjoner for voksne må være greit, det også. 

Som singel mann, er det aldri bare å valse inn på Swingersklubb og ditto steder, og tro at det blir action. Hvis ts var en av de mennene, så hadde han ikke skrevet innlegget her. For all tid og penger han legger ned på den turen, tror jeg han kunne gjort noen gode grep, og opplevd like mye på hjemmebane. 

Anonymkode: a0d60...54f

Skrevet
Påkrevd skrev (9 timer siden):

Enig i mye av det du sier, og du sier det jo forsåvidt selv også, at naturisme er noe annet enn swinging. Disse to tingene er en ting til felles, og det er man gjerne er naken, men bortsett fra den fellesnevneren har de ingenting med hverandre å gjøre.

Du nevner Cap d'agde. Det var et paradis for naturister på 70- og 80-tallet. Nå er det helt ødelagt av sex-industrien. Jeg har ikke vært der selv, men har lest omtaler og blogger, og hørt podcaster fra en rekke naturister som har vært der, og som mistrives sterkt i den seksuelle stemningen som er der. Greit hvis man vet hva man går til, og hvis det er det man vil ha, men hvis man drar til Cap d'agde og tror man skal få oppleve naturisme, kan man bli alvorlig skuffet og sjokkert.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.1.2024 den 15.35):

Ingenting som skurrer her. Har null interesse for sexkjøp og prostitusjon. Fullstendig turn-off og mitt moralske kompass forbyr meg mot å gjøre noe slikt. 
Mann, 48

Anonymkode: bf117...c2a

Hvorfor finner du deg ikke bare en hot date her hjemme og drar på knulleferie? Noe sier meg at du ikke er så attraktiv 

Anonymkode: abfa4...91f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...